Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Shivert ne vegyél ha jót akarsz, mert ott maradsz.
Vagyis javítok:a superbikeban olvastam a tesztjét és ott a gázreakció miatt vették elég rendesen pellengérre..
Nekem a shiver nem tetszik..A tesztekben is lehúzták elég rendesen..Akkor már inkább a tónyó..
Nézelődök énis új motor után és 2 ajánlat érdekes a részemről. 1.38 Mill ft a még kapható vadonat új SV650S és 1.65Milláért szintén vadonat Shiver... Az utóbbi küllemre szerintem a legszebb motor
Attól függ újról avagy használtról beszélünk..Ha jól alkuszik az ember komoly dellát spórolhat meg.Persze én csak az aprilkáról tudok véleményt mondani.További olasz motorokhoz nem volt még szerencsém de egy mv agusta még beleférne
Ha van lé van jó motor ha nincs akkor nincs.Eccerű.
Nem mondtam én semmi ilyet,csak halkan megjegyeztem.. Viszont ami talán gáz lehet az alkatrészellátás és az esetleges alkatrész árak..
Ejjj.Asszem nem érződött ki az irónia a hangomból.
Azért azt halkan megjegyezném,hogy egynémely olasz motor olyan felszereltséggel jön ki alap állapotban,hogy mire azt felpimpeled könnyebb lesz egy kicsivel a bankszámlád..
A futómű csak egy része szerintem..a trükk java a súlypontban van és a súly első hátsó kerék közti elosztásban na meg a vázban.
Pl itt lehet egy pár mondatban sejteni a váz jelentőségét.Bár nem arról szól a cikk...
www.tesztmotor.hu/magazin/magazin/tamburini-nyu
gdijba-vonul.html
Yeah.Ez szííííííííííp.Bár a duki kipuffot hanyagolnám.De a többi nagyon jóóóóóóó.
Jól beszélsz
Nekem egy nálam jóval tapasztaltabb többet látott speedmotoros mondott valamit egyszer... (mikor annó kérdeztem milyen motort vegyek ami jó) a válasz...manapság tök mindegy mit veszel csak szeresd!Nem olyanok a mai gépek mint mikor ő volt fiatal..akkor volt Mz meg Mz aki jót akart.Most meg már egyformán jó mindegyik csak a körítés más a magadnak valót kell megtalálni.
Zolinak!(bár ez ezres....)
annyit azért hozzátennék, hogy maga a gép egyáltalán nem tetszik küllemre, mindig SV-t akartam és az is lett.....viszont mikor ráültem jobb volt......ennyi......
Ne menjünk bele a japán-olasz vitába! Annyit mondok nem mindenki születik Cagivásnak, de mindenkiből az lesz! V csak a lelke mélyén az szeretne az lenni!?
Mindent elfogadok, max eladom :)
Látod ezt kolléga!Még pár tucatnyi leendő Raptorost kell szerezni aztán bekopogni a Mecsek motorhoz...Aztán odaszól ahova kell ott meg felcsillan a szem aztán nyitnának egy rendes hivatalos Cagiva szervizt boltot és nem lenne problémás néhány dolog.
Csak hát álmodj király jááány
Mit nem fogadnál el.Shivert?
Elfogadni énis elfogadnék :D
De benzin nem fér bele annyi (19,4 L )
Ezt nem gondoltam volna ..mármint hogy megfogott annyira hogy akár el is fogadnál egyet sajátként!
Előre is üdv a köreinkben ha úgy lesz
Még maradna is költőpénzed az előző árából Na de a te dolgod döntésed.
Kecskemétröl való nem fórumozik indiai kender megsemmisítéssel múlatja az időt .Árat nem tudok de ha valakit érdekel megegyezünk.
Hát SV-ből több a kínálat és hát ez JAPÁN.Nem olasz vagy mi.Motort csak japánok tudnak csinálni.
Sanyi, ott a pont! Bár én az sv-ket is szeretem, a tankjuk még jobban is teccik h kisebb! (Ezt csak azért írtam h ne közösítsetek ki! ) Én úgy vagyok vele, h motor legyen, rendben legyen és V2 legyen, ja és legyen pénzem benzinre! Bár egy új Mille v Tónyó lenne a tökéletes számomra!
na ja....de ezt a raptor alapból tudja.......visszalépésnek nem nevezném, más a kettő.....ki tudja, lehet még az is a jövőben....