Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem semmi!
Goodridge a legolcsóbb cinezett végekkel, 20 e Ft. Nekem két szál megy a főfékhengertől a munkahengerekig, a gyári elosztót kiszedtem. A srác ad hozzá csavarokat is. (ez ilyen kétszálas rendszernél fontos, mert így fölülre dupla áteresztó csavar kell, a gyári meg szimpla volt, csak nem akartam 3 csövet, ahogy a gyári volt, mert + egy 10-es. )
Ha flancosabbat akarsz, a krómvég esetleg. Alut én nem tennék, sokkal puhább cucc, esetleg túlhúzod, fogóval megdeformálos, és kuka. Bár jól tud mutatni. Ellenben az a pici súlycsökkentés nem hinném, hogy játszik esetedben sem...
Reggelt Álomszuszékok! SUZUKISOK!

DEC. 13.-ÁN az Andrettiben LUCAnapi pizzazabáló MOTOROS buli!
MÉGEGYSZER mondom!
Akik tudnak,- asszonyokkal, gyerkőcökkel egyetemben,- gyüjjenek mán el! Jó balhénak igérkezik
Szeva!

Ne rakjál giannellit mert elég halk.. Vagy csak nekem az?...
Azért nem vagyok dilis csak néha meg kell járatni nehogy belustuljon...egyébként nem lila a könyököm hanem a hengertől a dobig szép egyforma aranysárga..gondolom ez elárulja.Nem nyírom ki mert drága javítani meg egy jó darabig az enyém lesz nem adom senkinek vegyen újat akinek kell használt úgysem sok van
Ja és ott azon az úton nem trafiznak mert nem feltételezik hogy valaki pedig csak ki kell ismerni
Neeem Csak olyan hülye érzés minta instabil volna az út meg a kerék között a kapcsolat..Gondolom a fő gond az hogy nem első osztályú út meg én sem vagyok áramvonalas hiába bújok a kis plexim mögé..Jó úton még sosem mentem gyorsan mifelénk általános a lapáttal foltozott kátyú meg hasonlóak... De idegen helyen sosem hajtok csak megszokott úton ahol tudom hol kell figyelni...a legneccesebb eddig egy felgyűrődés (bazinagy hupli) ami keresztben az egész úton kb fél méter hosszan...na az elsőre nagy tempónál úgy megdobott hogy a hátsó kerék kivágódott oldalra még a fordulatszámmérő is feljebb ugrott egy pillanatra..na akkor hirtelen azt hittem itt a vég..de amint leért a hátsókerék visszaugrott egyenesbe a gép és ment tovább..szerencsére az eleje jól viselte..azóta kitapasztaltam hogy max 120 al lehet áthajtani rajta úgy hogy a segget kicsit el kell emelni az ülésről
Bárhol zsékettő! Csak csukott szemmel és összeszorított fogakkal kell menni!
Bocs BigLeslie26. Visszanéztem 579. old lap alja.
raptor, te 170nél egykerékre kapod? .

Viccet félretéve, én még nem találtam ilyen sebességre alkalmas útfelületet...(autópályán kívül).

Ki tudna ilyet ajánlani?Lehetőleg trafimentes, meg hasonló adottságú legyen...
Talán a hétvégén lesz új vidi.De most valami minőségibb.Az operatőrcsávót még tanítgatnom kell .

Na meg, azóta én is javultam picit gyorsulásban .Nem csak 80ig merem húzni és nem váltok el 5000-nél
Hajrá!
Nincs csavaros idom, fittingre préselik a csövet (pontosabban belül a fitting, középen a cső, kívül a hüvely, ezt egybepréselik, kap egy zsugorcső darabot oszt kész is). Persze préselés előtt a megfelelő irányba forgatják a fittingeket, mivel utólag nemigazán forgatható.
Roadking! Köszönöm az infot! (Elég gyors volt!) :-)
Megnézem a kb. 15 oldallal előtti írást!
Már beszereztem a mérőt, csak nem tudom, hogy kell hozzáférni a cucchoz! Köszi még egyszer! Jó éjt, és széles utat!
Az ott a kiegyenlítő tartály ,és a két szint között kell lennie a hűtőfolyadéknak. Ha úgy 10-15 oldalt visszamész ,ott már volt téma a mérés és hozzáférés . Ebben nem tudok nyilatkozni nekem régi sv-m van ,én hozzáférek bontás nélkül. . A fagyáspontot meg meg tudod mérni a benzinkutakon kapható kb 700 ft-os úszós mérővel ,csak tudni kell leolvasni - eggyik fele etanol másik glikol alapú fagyállókhoz használható.
...bocs! Jobb oldalt van a hűtősapka, az idom alatt!
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy tud-e valaki nekem infot adni arról, hogy az én SV650s (2003-as) motoromnak a bal oldalán lévő, fehér tartály (ami a váz alatt található közvetlen és egy F (full) és L (low) jelzésű felirat díszeleg rajta) micsoda! Bocs, gondolom sokan hülyének néznek, hogy ezt nem tudom, de ha tudnám, akkor nem kérdezném!
És még annyi kérdésem lenne, hogy a hűtőfolyadékot hogyan kell megmérni? Azt megtaláltam, hogy a fejidom bal oldala alatt található, de hogyan férek hozzá? Le kell vennem a fejidomot?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Széles utat, gumifákat!
Na igen ezen én is agyaltam..gondolom a tervezők megizzadtak mire elérték hogy fele fele legyen az eleje hátulja között a súlyelosztás erre én meg elcseszném...most marha jól fordul nem csapkodja a kormányt de ha meg van egy kis szél és pl 170 el megyek olyan érzésem van mintha a "levegőben" lenne az első kerék.
A rugó csere drága megoldás lenne...valamit viszont ki kéne találni.Próbáltam már hogy koppra állítom de akkor meg annyira kemény hogy szétüti a derekam silányabb úton...Lehet hogy inkább így kell hagyni vagy nem kell utast vinni
Vigyázz a hátulja megemelésével! Megváltozik a vázgeometria mert előredöntöd az egészet ,csökken az utánfutás (azt hiszem a Raptoron kissebb mint az SV-N) ezáltal hajlamos lessz a kormánycsapkodásra ,gyüjthesz egy kormánycsillapítóra is! Más megoldás? Esetleg rugócsere?
Én az SV az elejét engedtem le 7 mm-rel ,jobban fordul ,nem ágaskodik ,de huplis úton gyorsításkor csapkodni kezd a kormány!
Szerintem rövidebb.S-es.
És neked hány centiset kell venned? Én megmértem az enyém és a jobbos az 75centi a balos értelem szerüen hosszabb azt nem mértem de az 80 cm lehet kb. Neked is ilyen méret kell majd?
Huh már el is ment a kedvem tőle..akkor inkább fizetek annak aki ezzel foglalkozik..majd ha esedékes lesz
Köszi az infót.Préseltet veszek mindenképp.
Nincs kéed arról,hogy neked milyenek a fittingek,illetve,hogy hogyan lettek préselve a csőre?
Nem.
Olvass előzményt.
Én is náluk fogom.Ma még írt az eladó srác egy mailt,hogy jövőhéttől akciósak lesznek a fékcsövek,úgyhogy még ennél is olcsóbban tudják majd adni.Ja és csaknáluk van olyan szín amiben szeretném.
A fittingek préselésén mit értesz?
A menetes fém részt préselik a gumicsőre és arra csavarozzák a hollanderes fittinget,vagy csavar nélküli hollanderes részt egyből rápréselik a csőre és így nincs szétszedhető rész sehol a fékcsövön?