Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Zoli32,

Köszi!
Trakee! Nagyjából egyszerre és hasonlót irtunk.Nekünk tényleg nincs gond a csavaros megoldással ,ha valakin nagyon látom hogy teljesen koki a dologhoz inkább összerakom neki helyben.
Én úgy értelmeztem ,hogy a rendszám láthatóságát fogják nézni ,felűlről és oldalról 30-30 fok alúlról 15 fokból ráláthatónak kell lennie. A jármű középvonalától nem térhet el ,és min 25 cm magasan kell lennie az aszfalttól(de lehet hogy nem jól emlékszem.).
A fém fékcsövekkel kapcsolatban nekem csak jó tapasztalatom van,nekünk roppantógyűrűs hollanderes megoldású csövünk van ,a saját motorjaimra is ezt raktam és adunk is el sokat eddig nem tudok problémákról.Árban egy 2x1.5m-es nagyjából nekünk is 17-18e ft ,és magadnak is össze tudod állítani.Az áteresztő csavarokat nem szoktam eröltetni ,mert a gyárit is tudod használni. A nyomáspont brutálisan pontos lessz hidegen -melegen.A gyári fékcsöveket 5 évenként kéne cserálni ,de a tapasztalat az ,hogy a motorosok többsége nem foglalkozik vele.
Szerintem nem eszik olyan forrón.. Nagyon sok '90-es évek elején gyártott 50-es kismotorra tettek gyárilag fém fékcsövet, szinte mind a mai napig azzal fut, hibátlanul! Egyszer láttam eldurrant fémcsövet, az a közepén szállt el.
Egyébként a gyári csőcsere intervalluma 4 év. Ezt kb senki nem tartja be. Sőt, a legtöbb használt motoron a gyári van, 10-15-20 éves korában is.
Én is az X-bikenál vettem. CSak én 200 km-t mentem érte, igaz, más dolgom is volt, de azért át kellett autózni pesten.

És ha fém fékcső, akkor csak oylat vegyél, amin préslt a fitting! A szerelhetősek azért picit kétségesek. Én olyat is vettem más motorra, jól összeszerelve természetesen használható, de azért ez sokkal megnyugtatóbb. Hja, és mindenképpen kell rá bevonat! különben mindent szétdörzsöl, amihez hozzáér. Persze ez a bevonat akár szugorfólia is lehetne, de nem érdemes kókányolni...
Egyébként én Goodridge-t vennék most is, de megemlítem, hogy FrPéter is árult hasonló árban fém fékcsövet.
Ugy tudom nem valtozott a szabaly, csak most szigorubban lepnek fel a szabalytalankodok ellen....
a rendszámokkal kapcs szigorítás alatt mit értetek?
tudtommal eddig is elő volt írva a helye és helyzete, minden gépjárműre, ahogy minden másé is (ködlámpa, 3. féklámpa stb).
Max az ellenőrzés szigorodik.
Vagy lemaradtam valamiről? :o)
z
Én is az X-bike-ban csináltattam, kicsit jobb árban volt mint máshol (GOODRIDGE), akcióban, a legolcsóbb fittinggel (kadmiumozott). Bevonatost csináltattam, préselték, teljesen jó lett.
Nekem közel volt, 1000-2000 Ft-ért nem utaznám át a várost oda-vissza.
Zse, te jegkorongozol? Hol jatszol? En is nyomtam egy darabig...meg a felszerelesem is megvan
Remélem a meteurulógusok tévednek, ahogy szoktak, mert ezek a számok nagyon nem gyere be:időjárás

Henti!Írtam egyet, aztán rögtön mentem játszani, fain meccs volt.
Ja és fater majdnem bevágott egy fél rúd kolbit (nassolásból), annyira bejött.Szóval 5* a cucc
Még ha ki is marad ,vagy csak tervezet marad,akkor is ki adhatják utasitásba a rendöröknek ,hogy szigoruan ellenörizzék a rendszámokat.Jobb felkészülni erre.
De milyen jó, h nem dobtam ki .

Én bízom benne, h ez a rész kimarad végül abból a retek jogszabályból...Ha nem, lehet gyakorolni a GTA-t
Csak a felfogatása stimmeljen.Ha egy kicsit faragni kell az nem baj.
helló nézegettem a gianelli sportpufókat sv 650re 53000ért adják egész bartságosnak tűni k alu kipufogó zsír új szerintetek jó annyiért?
Azért azt mondom, hogy tényleg K3-as! Kicsit más mint a K4-es.
Szia Bacsi!Fr-rel az elöbb letárgyaltuk a dolgot.Köszönöm szépen a segitségedet .Üdv.
Pomáz, Bp vagy posta. Árat nemtom :)
Csupaszon kb 10 az új ára.
Üdv!Köszönet FR-nek és Bacsinak.Amelyikötökkel meg tudom beszélni ,attól megvenném.
Lehet, hogy kéne egy havernak 1000-es gyári teló fékkel-kerékkel kompletten, ha van valakinek szóljon....
K3-as van, de a felfogatása ugyanaz.
Azt hiszem van, meló után megnézem.
Udv sracok.Nincs veletlenul valakinek elfekvoben egy k4 650s-hez gyari rendszamtartoja?Tartok a jovo evi szigoritasoktol,ezert aztan visszaallitanam a gyari allapotot.KOSSZI.
Odzsee!Neked van E jelzés a Bodisokon?
Eldobtam.
Ezé köllött a dremmel.
1. A csípőfogót dobd el és vegyél valami normálisat
2. A robiknál lehet még nagyobb az igénybevétel, de mindenféleképpen legalább olyan mint egy nagymocinál, természetesen verseny körülményekről beszélünk. Mikor pályán voltam a 150ccm-es Yamaha Jog-ommal ott brutálisan meleg volt a fékcsövem ami érthető is. 10-20m egynes és majdnem satu fék, ugye slalom versenyen voltunk Na ott éreztem, h a fém mennyivel jobb mint a sima gumi.