Nem gumi.Egy iszonyat szívós műanyag.Inkább nyúlik mint szakad.Tapasztaltam.Flexel vágtam el mert csípőfogóval szenvedtem és inkább összenyomódott nem vágódott így mint a cápa rágattam mire elvágtam.Minden más stimmel.5 éve van fenn robin sima liba egy csepp folyás nem szakadt le.Mielőtt mondod hogy robi más szerintem nemigen nyomás mindenhol nyomás.Már tavasz óta fen van nagyon is és még mindíg tart.Mindezekmellett amit lészen pízem cserélem de legkésőbb 2 éves korában.
én úgy tudom, hogy a fémfékcsővel az a baj, hogy ha elszáll, akkor a fittingnél száll el, mégpedig egy az egyben levágja úgy ahogy van. (nem pedig lassan szivárog amit észreveszel).
a másik amit mondasz, hogy közémegy a por, kikezdi, de éppen a fémszövet miatt ezt nem látod. Nemcsak crossgépek találkoznak porral... ...máskülönben sose kellene levegőszűrőt cserélned... ...szoktál cserélni? Nnna! :-) Mivel nem látod a "gumi" minőségét, itt fokozottan érvényes a 2 évenkénti kérdés nélküli csere (de javítsatok ki).
Azzal együtt én is szeretnék majd felrakni.
Jójó tekintsünk el a színektől meg az ártól.
Az a kérdés,hogy meg szabad-e venni az X-bike-os cuccot vagy sem?
Úgy tudom a Hefalnál is préselik a cső végére a fémet és arra csavarozzák a fittingeket.Néztem egy csomó helyen a neten is azok is mind préselősek voltak
Jobban jársz egy fekete vagy színtelen műanyag huzattal.Előszöe is a sima fémmel megjártam hozzádörzsölődött a veztékköteghez és zárlatot okozott.Másodsorban a szálak közé mehet a por ami a műanyag kidörzsölődését is okozhatja.Bár ez extrém eset max cross gépen.Harmadik hogy ha idomhoz ér is leszedheti a festéket.Ennek ellenére sima fémhálós huzat nélküli van fenn nekem is.
Amúgy tökmindegy milyen gyártmány a célt szolgálja.Nyomás meglegyen levegőt kinn fékfolyadékot benn tartsa.Minden fékezéskor tesztelni lehet ha gáz van jó hamar észre lehet venni jó esetben.Rosszban sajan nem de ez ritkán fordul elő és gumicső is elszállhat.Nekem már volt hozzá szerencsém igaz kocsival.Azóta rendszeresen nézem a fittingeket és a csövet végig.Ennyi.
Mint Péter druszám is mondja ennek ennyi az ára. Én szineket sehol nem kérdeztem, h milyen, mert nem érdekel az ilyemi, sőt, jobban örülnék a fém színűnek mint a szinesnek. Meg különben is a színesekre rá van húzva egy réteg ami a színt adja és attól nehezebben hül le a fékoil, de sztem ez csak verseny tempóba fontos. És hogy hol ennyi? Én pécsi vagyok és bementem itt egy motorosboltba és mondták, h mérettől függően 19 és 24e ft között van. Ezt mondták mindenhol, azt viszont lehet, h a szines az drágább... Ennyi
Hol láttál 20 körül első szettet ami még színes is?A sima fém színű és a fekete az mindenhol 20 körül van az X-bike-ban meg 16.De ha színeset kérsz az már drágább mindenhol,ezért lepődtem meg az ő olcsóbbnak mondható 20 ropis áruktul.
Kiváncsi vagyok te hol érdeklődtél,mert utána járnék én is a dolognak,háta jobban jövök ki valahol máshol.
Azt hittem valami nagyon olcsó számot fogasz mondani most. Körbekérdeztem énis és az első fékcsőszett az majdnem mindenhol egy 20as és a 2 csöves verzió természetesen. Szóval sztem ez nem egy olyan iszonyatosan kihagyhatatlan ár. Ennek ez az ára...
mindennek van előnye és hátránya. pl. középállványnál a láncot könnyebb ápolni ha lusta az ember emelőre tenni vagy tologatni, esetleg túrán kell a láncot fújni. pl. én egyedül nem is tudom emelőre tenni. ha valaki télre emelőre teszi csak középen megemeli és kész plussz ahogy írtad tili-toli a garázsban ha rossz helyen lenne a motor. én is vettem volna de mivel az enyém oldalidomos, ahogy néztem nem tudnám vele megemelni. ezért vettem egy Louis első emelőt ( 6500 ft használtan de olyan mint egy új ) amit a kormánynyakhoz kell alul beilleszteni, hátra meg csináltunk egyet.
A középállványnál nem lesz oldalsztender ezért veszik kevesen......a póklábas középemelő nem rossz ha tologatni kell a garázsban viszont mivel csavarozgatni kell így némi időt igényel a le-felemelés így nem lehet csak úgy rápattanni a gépre oszt menni....
Folytatom áldásos tevékenységem és kinyírom megint a topikot.Ja és kész az érdekes Home made robicsomagtartóm SV-re.Holnap megy a doboz rá.Tervezés alatt egy vagy nyeregtáskatartó vagy doboztartó konzol is.
Én simán megvenném.Ez KB a Héfalos konstrukció lehet.Csak ott ninxs színválasztási lehetőség.Olyan a technika hogy nem lehet gáz belőle ha csak egy kicsit is értenek hozzá, csináltak már ilyet.
Lenne egy kérdésem:
Van tapasztalata valakinek az X-bike-os Goodridge fémhálós fékcsővel?Mármint azzal amit ők szerelnek össze helyben.Elvileg préselik rá a fittingeket és nem csavarozzák.
Felhívtam ma délután őket és olyan árajánlatot adtak,amit nehéz visszautasítani,szóval most gondolkodóba estem,hogy merjek-e tőlük vásárolni.
Első szett----Jobbos+balos bármilyen színű fékcső+összes fitting+hollander csavarok amik a csöveket rögzítik a nyeregbe és a főfékhengerbe+alátétek+a csövek összeszerelésének a munkadíja=20.000ft.Ha nyomáspróbáztatni akarom elküldik a TÜV-be+4000-ért.Ha rajtuk keresztül rendelek a Goodridge gyárból gyárilag összeszerelt csövet az 35.000ft
A lényeg a lényeg,hogy 20.000-ből megvan a komplett első fém fékcső szett.Az a fajta amikor a főfékmunkahengertől a nyergekig 1-1 cső megy le,nincs benne "T" elosztó e kerék felett.
Szóval merjem vagy ne merjem?Folyhat vagy nem folyhat?E-bay-en 20-ért mennek a komplett gyári szettek,ami az X-bike-ban 35 lenne.
a másik amit mondasz, hogy közémegy a por, kikezdi, de éppen a fémszövet miatt ezt nem látod. Nemcsak crossgépek találkoznak porral... ...máskülönben sose kellene levegőszűrőt cserélned... ...szoktál cserélni? Nnna! :-) Mivel nem látod a "gumi" minőségét, itt fokozottan érvényes a 2 évenkénti kérdés nélküli csere (de javítsatok ki).
Azzal együtt én is szeretnék majd felrakni.
Az a kérdés,hogy meg szabad-e venni az X-bike-os cuccot vagy sem?
Úgy tudom a Hefalnál is préselik a cső végére a fémet és arra csavarozzák a fittingeket.Néztem egy csomó helyen a neten is azok is mind préselősek voltak
Amúgy tökmindegy milyen gyártmány a célt szolgálja.Nyomás meglegyen levegőt kinn fékfolyadékot benn tartsa.Minden fékezéskor tesztelni lehet ha gáz van jó hamar észre lehet venni jó esetben.Rosszban sajan nem de ez ritkán fordul elő és gumicső is elszállhat.Nekem már volt hozzá szerencsém igaz kocsival.Azóta rendszeresen nézem a fittingeket és a csövet végig.Ennyi.
Kiváncsi vagyok te hol érdeklődtél,mert utána járnék én is a dolognak,háta jobban jövök ki valahol máshol.
Szándékosan nem ahétköznapibb, és jóvalrövidebb elnevezését írtam, nehogy félreértse a T. nagyérdemű!
szép, gratulálok hozzá !
Lehet, h antipolice bevonattal van ellátva a motorod ezé nem kaptak el?
Van tapasztalata valakinek az X-bike-os Goodridge fémhálós fékcsővel?Mármint azzal amit ők szerelnek össze helyben.Elvileg préselik rá a fittingeket és nem csavarozzák.
Felhívtam ma délután őket és olyan árajánlatot adtak,amit nehéz visszautasítani,szóval most gondolkodóba estem,hogy merjek-e tőlük vásárolni.
Első szett----Jobbos+balos bármilyen színű fékcső+összes fitting+hollander csavarok amik a csöveket rögzítik a nyeregbe és a főfékhengerbe+alátétek+a csövek összeszerelésének a munkadíja=20.000ft.Ha nyomáspróbáztatni akarom elküldik a TÜV-be+4000-ért.Ha rajtuk keresztül rendelek a Goodridge gyárból gyárilag összeszerelt csövet az 35.000ft
A lényeg a lényeg,hogy 20.000-ből megvan a komplett első fém fékcső szett.Az a fajta amikor a főfékmunkahengertől a nyergekig 1-1 cső megy le,nincs benne "T" elosztó e kerék felett.
Szóval merjem vagy ne merjem?Folyhat vagy nem folyhat?E-bay-en 20-ért mennek a komplett gyári szettek,ami az X-bike-ban 35 lenne.