Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na látom a témával kinyírtuk a topikot.Bocs mindenkitől!
Akartam de muter használta így nem mindíg sikerült.
Valami dereng.Kartalra is azzal jártál le?
Ja egy sárga rom.Már örültem hogy 80-al ment 25-ön 5 litert evett és nem esett le a gázrudazat 1 hétig.
Pedig volt hogy fater 150-el zúdult le a patkón nyitott tolótetővel.minden 10 méteren értek le a kerekei de ment mint a veszedelem.3 év alatt 4x maradt a kezemben a sebváltókar de királyosan kényelmes volt.
Jó ,de akkor még nem volt ilyen jó a szemed! Volt warnyúd? Nem is emlékszem.
ja, 46-os szám elölhátul? :)
Aki 20 éve suliba is pannóniával járt az ne szóljon semmit.Bezzeg én vérprofi vagyok még az érettségi is wartburgal koccoltam le kerítést.
Ne szerénykedj! Én is kocamotoros vagyok mégis profinak érzem magam!:))
csak hobbifotós :)
Egyébként örülök hogy vannak fényképészek a csapatban!
Egyszer kértem meg az asszonyt hogy örökítsen meg a ringen az utókor számára ,de mire megtalált a nézőkében már kimentem a képből . Mindenki más rajta volt a képeken csak én nem .
Kéne egy profi fotós!
Van kérem térdvédőm.Gatyóban.Igaz inkább sípcsontvédő de van.Meg az a tépőzára amitől 3-4 óránként izületi nyilallást kapok.
Látod ezért nem kell megálni táplálkozni! Meg már térdvédőd is lenne ,meg a fékbetét se fogyna!
Tudtátok ,hogy a fékbetétek hőmérséklete fékezéskor.......
És azt is hozzávesszük hogy egy átlagos hétvégi túránál 47,8 percenként megkordul az ember gyomra.Megállunk emiatt és a benzikóton beszélgetés miatt átlagosan 5,49 alkalommal az ugyanennyi önindítózást jelent ami extramegterhelés az velektromos rendszernek és az önindító mechanikus alkatrészeinek.Ezen alaklmakkor általában szénhidrátban és koffeinben gazdag ételeket és italokat veszünk magunkhoz mértéktelen formában.Előző a súlyunkat garapítja ami a kerékcsapágyak és a váz elhasználódásához vezet utóbbi a megnövekedett pulzusszám miatt a gázkar állását befolyásolja indulás után így megnövekszik a fordulatszám ami az előbbinél többször koccolja a dugattyút és stb........
Így lehet maradni kéne az Alsóörsi utánfutós bulinál asszem.
én a motoros témákkal vagyok így ;-)
Akkor most nem 100000-nél tartanál ,és marha kormosak lennének a gyertyáid!
Ezért megyek én 500-as fordulaton :)
Sokszor jobb nem tudni mi történik bent! Elgondoltátok már ,hogy a motorotokban 5000 fordulatnál a dugattyú másodpercenként 83 -szor csapódik a henger falához ,a szelepek pedig 41-szer a szelepfészekhez.Jobb bele sem gondolni.


Én se tudtam, h mikor megnyomom a gombot belül ez mind megtörténik...
Látod én ezért nem szólok bele ,mert nem a szakterületem! Bár semmi sem az így csöndbe is maradok!
Na most ez nekem mint digigéppel megáll és kattint majd továbbmegy embernek úgy hangzik mint hangyának az orosz pártstruktúra értekezlet.
De jó olvasni csak hajrá.Legalább rájövök hogy ezt se tudtam.
igen. általában van a gépeken expozíció-sorozat, amikor egyszer lenyomod a gombot, a gép meg automatice csinál 3 vagy 5 képet, sötéttől a világosig egyre hosszabb expóval. De manuálisan is beállítható persze, csak ugye akkor esetleg elállítod az állványt. És aztán vagy ráengedsz egy progit, vagy fotosopban elkezdesz játszani a 3 (5) réteggel.

De van olyan gép is, ami egyetlen lövés közben automatice világosítja-sötétíti a megfelelő területeket, és már a JPG úgy jön ki a gépből, hogy HDR-jellegű...
Kellet volna két kampó a földre dűbellel ,kormányra két spanifer és kész. Kis ráfordítás nagy biztonság ,és soha nem borítod fel max Kamazzal.
Ez hogy műxik? Többször lelövöd ugyanazt a képet és egymásra rakod valami progival?
Tegnap én is elborítottam a gépet első emelő híján. A hátsó és egy krokodil nem fogta túl stabilan, aztán az egyik csavar meghúzásakor magamra húztam. Szerencsére a dobozok mellette voltak, így nem esett nagyot és semmi baja nem lett.
HDR-n nem feltétlen elég, hogy autómatán legenerálod a képet. A végén érdemes még kicsit igazítani rajta (levels, stb).
Elég sokat lehet még javítani rajta pár másodperc alatt is