Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kb 5 perc nekem a muhely, ugyhogy el tudok menni erte akar ma is.
Csorogj ram, ha mehetek 20 823 6066
Helló Dozer jocytrabi@freemail.hu
Ma megyek az emelőkért, holnap elutazunk így csak hétfőn vagy még ma tudom odaadni.
Ettől én is.Bár nem a hangtól.Mint a 4 hengereseknek olyan a hangja.Nekem pofára teccik.Pláne fekuszban.Matt fekuszban.Igaz alaphangon a Street R amire cserélném a sövöt. Ezres túl drága.
Kiraly hangja van az biztos
A hangjuk sem utolsó..
http://www.youtube.com/watch?v...
Bár V2 párti vagyok de azért én is el tudok gyengülni
DL-el nem mennék 180-al az fix.Igaz SV-vel sem.
Nem úgy értettem hanem nekem nem számítana hogy nem megy a Raptor 200 fölé ha annak az elektronikájával a + nyomaték miatt pl csak 180 at bír...nekem nincs széllédelem + könnyebb a motorom is..csak ugye drága móka egy ecu-t venni próbálgatni..meg lehet más eltérés is van..csak nem tudom hogy gyorsulna a gépem tőle..
Akkora a gép mint egy vonat és magas mint egy felhőkarcoló.Van ott szélvédelem mint egy robogón hidd el.Nem is rajta inkább benne vagy mögötte ülsz. .Kifejezetten kényelmes túrázó a gép és lehet vele kanyarogni csak nem tom külömbözik e az SV től a futómű.Mert ha nem akkor bajban lehet ezek ellen a sportgépek ellen.
Én is olvastam a tesztet és meg is lepödtem ,hogy hogyan lehet ösze hasonlítani ezeket a gépeket.Azért a triumph gyönyörű gép még az is lehet, hogy elfogadnám vagy nem...
Tényleg azzal is egyforma a blokk..csak az nyomatékosabbra van hangolva..eccer kíváncsiságból rádugnám az enyémre az eletronikáját ha más eltérés nincsen...a végsebesség szélvédelem nélkül úgysem számít..csak a gyorsulás nem tudom hogy jobb vagy rosszabb lenne pl 160 ig
A DL650 megnyerte par eve ezt az alpen masters-t.
jaja egyszer toltam is fel ide egy videót...
ehun van e..ismerősöm aki a technikát adta..majd velük megyek én is pályázni jövőre mert idén elmaradt mire rászántam magam
http://www.yv.hu/play_a_video....
Nagyon kanyargós helyeken lehet de lehet Yoda mester a hoszabb egyenesekben nem a power a nyerő?
Szakavatott kezekben egy etz is fegyver a nagyobbakkal szemben......kakucson volt egy srác aki csúnyán alázott nagy gépeket az etz-vel.....szép volt..
Tényleg fura összeállítás....de azért valahol olvastam egy sv 650-tesztet ott olyasmit írtak hogy hegymenetben szakavatott kezekben éles fegyverré válhat sokkal erősebb gépekkel szemben..vagy valami ilyesmi..
Ez így van....hallottam olyan házi készitésü dobot ami kenterbe verte a nagy neveket(hangra)......a gázlengés kiszámítása és tsai szerintem parasztvakítás........a kályhacsöves csopper állat dübörgéssel és a pályán némely gép gyakorlatilag egy üres dobozzal amit dobnak hívnak gond nélkül elmükszik........ha belenézünk egy nyitott dobba azt látjuk, hogy egy üres cső vékony töltéssel.....
Szponzorok,szponzorok,szponzorok..................
Hát ezt kár volt elolvasni. Ez egy SZAR. Már maga koncepció is, hogy 600 vs 1000, meg a gixxer ezer az utolsó, lol...
Érdekes a teszt.600-as CBR meg daytona 675 egy R1 meg egy Gixxer 1000 ellen.Hmmmmm tök kiegyenlített a küzdelem.
Naná hogy az R1 nyert.
Hat igen, elfert volna egy V2 is . Csak azt nem vagom a Triumphot miert nyomjak annyira, minden teszte bele teszik, pedig eleg ritka...Egy Aprilia, vagy Kawa biztos nepszerubb...
Azért egy V2-s gépet közéjük rakhattak volna...pl Rsv
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/alpen_masters_20
09_honda_cbr600rr_triumph_daytona_675_yamaha_r1_suzuki_g
sx_r_1000

Kíváncsi lettem volna a végeredményre
Szerintem meg tök mind1 bódis, martin ,egrus, stb mind nagyon jó,csak valakinek több szerencséje volt esetleg jobb maketingje.Felhasznált anyagok és gyártás technológia tekintetében ugyanaz az összes.
Az olcsó Bódist szerintem az öccse gyártja akit orsósnak hívnak és csak ő tudja úgy, hogy a Bódis öccse.....