Ez csapatjáték egyenlőtlen esélyekkel.Próbáld mikor sok az autó.Na ott jön mewg az adrenalin.Pláne hogy 2-3 sávnál és picit szakadozottabb forgalomnál.És ezt még tetézve hogy körül se nézve váltanak sávot egyszerre többet.Na attól cidrizek picit.Azt próbáld.Döbögókő-Esztergom jó csak mivel nagyon fás ha nem ismered a kanyarokat betűre elvesztél egyre lassulsz.Sokat kell járni arra és gyorsulni fogsz.
Zoli: ki fogom próbálni...Ezt a gósztrájdert és a többi autópályadonort tényleg nem értem...Vagy én csináltam valamit rosszul?Dög unalom egyenesen és gyorsan menni...
Egy kanyargós erdei út előbb állítja fel a cerkám az ziher...
Dobogókőre felfelé menet van balra egy leágazás Esztergomnak, na azt a kanyargóst remegő térdekkel 40-nel próbáltam ki először...
Érdekességek nektek.. http://www.magyarszo.com/fex.p...
És nekem http://www.sportmotor.hu/motor...
Csak azt nem értem a Cagiváról miért nem szólnak..pedig abból a gyárból gurul ki ez is...meg aki beszél Castigolini az a Cagiva góréja tulaja a másik meg a fia..a mester tervezőt meg szerintem sokan ismerik.... A CRC pedig a Cagiva Research Center... bár lehet azért mert most az Mv volt a téma...
Amúgy az autópályát mondtam hogy uncsi bár azért próbáld ki juliusban úgy azért más picit és ne az M5-öst hanem balcsi felől Vasárnap estefelé akkor nincs menetszél és izzadsz a bűrcuccban.Lehet még piknikasztalt is felállítani a fogyasztásod meg a 4 liter felé fog kóvályogni.
offtopic jelleggel: hogyan tudom az operám (10.01) megtanítani, h tudja a jelszavaim&login neveim?A firesuxx tudja alapból, de rühellem, mert 10-15 plugin kell, h használhatóvá váltjon, cserébe viszont belassul mint neo és jól eszi a procikat is...
Balu kézzeld, 100-ért akarta a gyerek a kipukat.Lent derült ki, h az az Acra az LeoVince...Vágott dob, de már nem karcos mert fekete porfestékkel lenyomta.Gyönyörűen nézett ki.A hangja pedig ÁÁÁÁÁÁ csillagos 10es...Olyan volt vele az SV hangja, h már majdnem TL-nek hangzott...CSak nuku E betű, meg ilyenek.A srác állítása szerint sok túrát nyomott vele külföldön, nem cseszegették.
Az ismerőse törte össze az Sv-jét mikor kölcsönadta neki...160-nal villanyoszlop.A srác kulcscsonttöréssel megúszta.Látnotok kellett volna azt a szegény SV-t.
A váz heggesztései felszakadva!Az eleje félig megcsavarodva...
Újabb fogyasztási adat: ótópályán 140-nel túrázva 160km-re 10.6L-t evett.Ez tesók közt is 6.6L.Nálam új rekord.
Kecskemétre mentem, M5, dög unalom autópályázni!Viszont sose fáztam még ennyire, mint abban a menetszélben...
Vagyis 4400ba megállna a tied. Most megkérdem sanyit, h Ő mennyiért tud (mondjuk Ő ott van pont ahova én megyek pesten) és akinél olcsóbb, ott veszem Köszi
Zoli: ki fogom próbálni...Ezt a gósztrájdert és a többi autópályadonort tényleg nem értem...Vagy én csináltam valamit rosszul?Dög unalom egyenesen és gyorsan menni...
Egy kanyargós erdei út előbb állítja fel a cerkám az ziher...
Dobogókőre felfelé menet van balra egy leágazás Esztergomnak, na azt a kanyargóst remegő térdekkel 40-nel próbáltam ki először...
http://www.magyarszo.com/fex.p...
És nekem
http://www.sportmotor.hu/motor...
Csak azt nem értem a Cagiváról miért nem szólnak..pedig abból a gyárból gurul ki ez is...meg aki beszél Castigolini az a Cagiva góréja tulaja a másik meg a fia..a mester tervezőt meg szerintem sokan ismerik.... A CRC pedig a Cagiva Research Center... bár lehet azért mert most az Mv volt a téma...
Amúgy az autópályát mondtam hogy uncsi bár azért próbáld ki juliusban úgy azért más picit és ne az M5-öst hanem balcsi felől Vasárnap estefelé akkor nincs menetszél és izzadsz a bűrcuccban.Lehet még piknikasztalt is felállítani a fogyasztásod meg a 4 liter felé fog kóvályogni.
offtopic jelleggel: hogyan tudom az operám (10.01) megtanítani, h tudja a jelszavaim&login neveim?A firesuxx tudja alapból, de rühellem, mert 10-15 plugin kell, h használhatóvá váltjon, cserébe viszont belassul mint neo és jól eszi a procikat is...
Hálám egy bambikóla holnap gurulás után!
Nem is tudom...Megadjam a jövő hetit?
István, ez jó hír, örül a lelkem, h jót vettem
Balu kézzeld, 100-ért akarta a gyerek a kipukat.Lent derült ki, h az az Acra az LeoVince...Vágott dob, de már nem karcos mert fekete porfestékkel lenyomta.Gyönyörűen nézett ki.A hangja pedig ÁÁÁÁÁÁ csillagos 10es...Olyan volt vele az SV hangja, h már majdnem TL-nek hangzott...CSak nuku E betű, meg ilyenek.A srác állítása szerint sok túrát nyomott vele külföldön, nem cseszegették.
Az ismerőse törte össze az Sv-jét mikor kölcsönadta neki...160-nal villanyoszlop.A srác kulcscsonttöréssel megúszta.Látnotok kellett volna azt a szegény SV-t.
A váz heggesztései felszakadva!Az eleje félig megcsavarodva...
Újabb fogyasztási adat: ótópályán 140-nel túrázva 160km-re 10.6L-t evett.Ez tesók közt is 6.6L.Nálam új rekord.
Kecskemétre mentem, M5, dög unalom autópályázni!Viszont sose fáztam még ennyire, mint abban a menetszélben...