Sportdob nélkül 6 körül, sportdobbal 7 fölött evett az SV1000-em túrán.....mondjuk fogalmam sincs annak idején mit írtak rá, de ha gondolod megoldjuk. A stroboszkópos izé alatt mit értesz?
Azért az arabokkal sem kéne túl jót tenni.Van nekik már elég pénzük.
A 650-es jobb ebből a szempontból.Jobb a szűk esztendőkben 5,5-6-al el lehet járni.
amikor nem húztam hidegen, kettőt hármat brummogott és leállt:(
Bakker, lehet, h tényleg írni kéne valamit...
Tudnál nekem szerezni ilyen led-es strobit?Frpeti azt mondta, tet tudsz szerezni , meg szivargyújtó is kéne.Azt, akkor bejönnék és egy füst alatt elintéznénk.
Fogyasztási adatok: szerpentinezés 80-100km/h között 6000 környékén, 130km távolság 9LITER!(Az tesók közt is 7L-es fogyasztás túratempónál?)(mondjuk leszarom, nem azért vettem, h spóroljam a világnak a kőolajkészleteket)
ha hideg ne húzz neki egy freccset sem......hagyd amíg kissé megmelegszik.....egyébként lehet, hogy csak írni kéne egy keveset az alapjáratra hisz a sportdob és szűrő miatt talán keveset kap....
Állítottuk 1500-re, de most azt vettem észre, h visszament 1300-1400re, bár még ez sem lenne gond!
Viszont reggel, a hideg motor nehezen indult!Beröffent, húztam neki kettőt hármat, erre leállt.Lehet, h olajat kéne cserélni?
Mert az utóbbi pár napban sokszor váltottam üreset az 1 és 2 közt, néha még 2-3 közt is sikerül elkapni az üreset.Ez hogy lehet?
Jó, legyen hideg reggel, dehát 13C volt!Mi lesz itt ha 5C-ban akarok elmenni gurulni egyet?Vagy 0-nál?El sem indul?
A két csavar közepét vettem alapul, itt a távolság 29cm.
Bigoneoszi ajánlotta valakinek a neved, a kipu-s topikban.Méghozzá egy karbon palást ügyben
Nekem összekötőcső kéne.Nincsenek nagy igényeim: Üléshez közeli élményt akarok, megbízható ember csinálja és ne legyen Portugáliában a hely ahova vinnem kell
Egyébként visszavonom a kezdőknek ajánlott SV1000-s ötletem.
Ma sikerült megdöntenem és nem a sebességi rekordomra gondolok.
Átmotorozott nap, átfagyva, bekajálva, dideregve, járdáról elindulás.Szűk ívben került előttem parkoló autó, még szűkebb ívben a sávba való visszatérés.Sebesség gyökkettő.Lefulladt.Nem tudom hogyan.Innen sima ügy volt: megállt, eldőlt .
Mázlimra meg tudtam fogni a súlyát, így se a lábam nem törte el, se nem lett baja sehol.A kormányvégsúlyon egy hangyfasznyi karcolás, illetve az idomon 2 gyufafej méretű.
Tanulság:Ha nem vagyok lusta visszábbtolatni, simán kigurulok ahogy szoktam...A fáradtságot meg tudomásul kell venni..
Azt hittem befosok mire felállítom.Aztán bevillant a jogsin tanult mocifelállítós trükk, fura, h a kapkodásban nem ez ugrott be először...
Most már megértem, h a motogp-ben miért nem tudják ezek a 40kilós zsokék felállítani a mocijukat...
Volt pár oldallal ezelőtt belinkelve.
mint ez pl. strobi
Asszonta Peti, h tud(sz) szerezni ennyiért.Akkor nem kalapácsolok rá.Ilyen kéne csak fehérben.
Peti: jólvan!Megnyugodtam.
ez vagy ez és ez
Eléggé áthűltem, pedig ma még jó idő is volt, hétvégére viszont szar időt mond:(
Igaz, én állat módon még mindig bőrben nyomom .De, már vettem fel alá egy hosszú ujjú pólót.
A 650-es jobb ebből a szempontból.Jobb a szűk esztendőkben 5,5-6-al el lehet járni.
Bakker, lehet, h tényleg írni kéne valamit...
Tudnál nekem szerezni ilyen led-es strobit?Frpeti azt mondta, tet tudsz szerezni , meg szivargyújtó is kéne.Azt, akkor bejönnék és egy füst alatt elintéznénk.
Fogyasztási adatok: szerpentinezés 80-100km/h között 6000 környékén, 130km távolság 9LITER!(Az tesók közt is 7L-es fogyasztás túratempónál?)(mondjuk leszarom, nem azért vettem, h spóroljam a világnak a kőolajkészleteket)
Viszont reggel, a hideg motor nehezen indult!Beröffent, húztam neki kettőt hármat, erre leállt.Lehet, h olajat kéne cserélni?
Mert az utóbbi pár napban sokszor váltottam üreset az 1 és 2 közt, néha még 2-3 közt is sikerül elkapni az üreset.Ez hogy lehet?
Jó, legyen hideg reggel, dehát 13C volt!Mi lesz itt ha 5C-ban akarok elmenni gurulni egyet?Vagy 0-nál?El sem indul?
Bigoneoszi ajánlotta valakinek a neved, a kipu-s topikban.Méghozzá egy karbon palást ügyben
Nekem összekötőcső kéne.Nincsenek nagy igényeim: Üléshez közeli élményt akarok, megbízható ember csinálja és ne legyen Portugáliában a hely ahova vinnem kell
Egyébként visszavonom a kezdőknek ajánlott SV1000-s ötletem.
Ma sikerült megdöntenem és nem a sebességi rekordomra gondolok.
Átmotorozott nap, átfagyva, bekajálva, dideregve, járdáról elindulás.Szűk ívben került előttem parkoló autó, még szűkebb ívben a sávba való visszatérés.Sebesség gyökkettő.Lefulladt.Nem tudom hogyan.Innen sima ügy volt: megállt, eldőlt .
Mázlimra meg tudtam fogni a súlyát, így se a lábam nem törte el, se nem lett baja sehol.A kormányvégsúlyon egy hangyfasznyi karcolás, illetve az idomon 2 gyufafej méretű.
Tanulság:Ha nem vagyok lusta visszábbtolatni, simán kigurulok ahogy szoktam...A fáradtságot meg tudomásul kell venni..
Azt hittem befosok mire felállítom.Aztán bevillant a jogsin tanult mocifelállítós trükk, fura, h a kapkodásban nem ez ugrott be először...
Most már megértem, h a motogp-ben miért nem tudják ezek a 40kilós zsokék felállítani a mocijukat...
Ilyen, és ehez hasonló tükröket keresek! Akinek van, esetleg tudja hol lehetne beszerezni: ÍRJON!