Off, de el kell, hogy mondjam: mentem ma egy kanyart a barátom új Hayabusájával!
Más dimenzió
De az első 80 méteren lemaradt
A többit nem mondom, úgyis tudjátok!
Lehet, hogy igen nagy hülyeséget kérdezek, előre is bocs.
Mostanság azt tapasztalom (sv650), hogy az alacsony benzinszintet jelző lámpácska késve gyullad ki. Tehát már nem sok van a tankban, ráadom a gyújtást, miután beáll a rend, nem ég a lámpácska. Ha várok egy olyan 30 másodpercet, akkor rájön, hogy kevés a benzin, és kigyullad (aztán úgyis marad, nem alszik ki, nem villog). De ha leállítom egy időre, akkor az újbóli indításnál megint kell neki egy idő, hogy észrevegye, hogy kevés a nafta. Szerintetek ez normális, vagy be fog halni a szintérzékelő?
Kösszi harpi!
Én sem azért veszem(venném),hogy gyorsulgassak és pályára járjak vele de azért mégis!
Sokan ajánlották ezt a típust meg azért a V2 fíííííling...
Köszönöm mégegyszer!
Halli!
Amennyiben nem akarsz 250km/h val menni! És gsx-r el versenyezni ez a te motorod! A v2 filing nem akármi,én is sor négyből nyergeltem át! Megérte! Amennyiben kezdő vagy a 650 a tied ,csak a terhelésváltásokat kell megszoknod,/gyorsításkor,lassításkor ránt egy jót/ és szerintem nagyon sok élményt fog adni a motor! Szerintem a motor egyedüli gyengéje a futómű, ami szerintem elég hamar megadja magát,de jó gumikkal sokat lehet ezen is segíteni!A motor szerintem telitalálat, nyűhetetlen! Kúrva jól lehet vele kerekezni/persze csak zárt forgalom elől elzárt területen /!Ja és a fentartási költség sem sok,mivel ebből a motorból nagyon sok fut az utakon olcsón lehet jó utángyártott alkatrészeket kapni!
Sziasztok!
Sv 650-ről szeretnék megtudni 1-2 dolgot!Pl.: mennyire kezelhető,0-100-ra,az esetleges problémák vele stb. Ilyen motort szeretnék venni csak nemigazán tudom mit tud!Minden hasznos információ érdekelne!Pozitív,negatín egyaránt!
Előre is köszönöm!
Pál Zotya tavaly még 650-el indult a kupában, idén viszont beújított egy RSV-t. Azt mondja, hogy az SV után igen brutál érzés, különösen amikor kinyit a power-szelep. Egyébként is teljesen más stílust követel, mivel pl. kanyarban nem eshet 9 ezer alá a fordulat, különben teljesen meghal. Szóval szó szerint lendületből kell motorozni.
Figyi! Ha felnézel a hasznaltauto.hu-ra azon belül meg a motorokra, biztos találni fogsz olyat amilyen kell. Azért ezt az oldalt javaslom mivel itt van a legtöbb hirdetés és az összes kereskedés itt ad fel hirdetést.
Hello
Már írtam, de ha vki tud egy sv1000 S-t eladót az lécci írjon ide vagy e-mail-re! Fontos lenne, hogy narancsmetál legyen! E-mail: inthro@citromail.hu Köszike
Ezt a kérdést nem igazán értem, de 2005-től fekete a felni, tehát a 2003-as és 2004-es modellek felnije ezüst. Szalonár 130-150e Ft. Bontóban ritkán akad, akkor valamivel 100 alatt megkapható darabja.
Más dimenzió
De az első 80 méteren lemaradt
A többit nem mondom, úgyis tudjátok!