Ekeizé még nem tom sajnos ezek a nagyon előre nyúlósak nem tetszenek.Sárvédő nem kéne láttam itt fenn egy hornetet ami bekapott egy követ a védő és a gumi közé.Hát kettévágta a gumit.
Most rá vagyok kattanva a dupla kipuffra á la ezres.Csak én olyan olcsó válságos kivitelt szeretnék így valami kuka gyári dob lesz rajta egyenlőre.
Ha tényleg 10k, akkor veled enyhítem a tanulópénzem ...Én írogattam, h mit tervezek, csak az illetékes elvtársak éppen átsiklottak felette
Amint otthon leszek, kereslek!Fényezetten is tudod intézni a hátsó sárvédőt (láncvédővel egyben van ugye?).Mennyi az annyi ha fényezett és mennyi ha natúr?
Natúrban milyen színe van?
anyagi vákuum ismerős :)
én még szeretnék fémfékcsövet, meg az ekeidom ugye amit itt mindketten hajtunk :)
meg egy hátsó sárvédővel egybeizélt láncvédőt is :)
Csináltatom csináltatom.Most pici anyagi vákumban vagyok de legalább lesz sanyiéknak télire egy kevés meló.
Kiváncsi vagyok hogy fogom összehangolni az ezres gixxer hátsóval.
Te, nincs mit próbálni ezen, csináltasd és kész.
Olcsóbb, mint a Wilbers (vagy milyen) rugó, és szerintem a 636-os villa átberhelésénél is olcsóbb. :)
Tuningnál mondjuk nem az olcsóságot kell nézni, de itt az is előny, hogy valamennyire típusazonos maradsz.
Ha már 636, akkor én egy egész 636-ost szeretnék, úgy ahogy van :))))
most hoztam el tsanyiéktól a vasat, egyenes kormány (szélesebb, de még épp be birok állni vele a tárolóba), és tuning rogó + vastagabb villaolaj. A különbség ég és föld. A kormány miatt is, az irányíthatóság, de a futómű miatt is. Autón próbáltam már sokféle futómű setupot, de hogy motoron milyen lehet ezzel variálni, azt elképzelni se tudtam. Az eredmény felülmúlta a várakozásomat :)
+ felnicsík, ajándékba kaptam: tanulság - egy olyan szín, amire "dobozban" sokan fintorognak, a felnin rárakva kurvára ütős tud lenni :) Sanyiékra bíztam ezt is, mivel nekem nincs első emelőm, és a kereket forgatva a legegyszerűbb feltenni.
BCK.GPS.00.010.111
kettő együtt kb. 17k. azé egy kicsit durva...