60-tól, de inkább felette, 70-80. Én elmentem a D220-szal egy szezont, télen is, ha odafigyelsz rá, nincs vele gond. De tény hogy a sportos vezetést nem nagyon szereti. Kezdésnek jó.
Csúúúúúúszik.Nagyon.KB 4 emberről tom hogy lehet emiatt csúszótt el.
Ha valaki kicsit is beleássa magát a fórumokba és olvassa a véleményeket nem vesz ilyet.
Az előző tulaja a motoromnak élből lecseréltette még a szalonban.Pedig elég öreg túramókus lehetett.
Persze hátsó.Egész szépen nézett ki van rajta legalább 3-4 mm minta de kapott egy szöget.Sanyi megjavította így most ott van nála.Elhasznált vagy 3 gombát így próbálni kéne hogy nem e ereszt.Nekem ha kell is max jövőre kell gumi.Árat meg tudja fene.
Valakinek nincs esetleg ledobott 160/60-as hátsója? bár lassan 120-as első is kéne. azért D220-nál kicsi sportosabb verzió... PR1-2, Z6, M3, PP1-2, D208, BT-ből nemtom melyik...
Ócsó pénzé vagy bartel...
Köszi!
Ha kell valami, szólj. De ne telón hogy 10 percen belül hová lehet érte menni :)
Amúgy a motoralkatresz pont eu-n van fent egy tudásbázis a lánccseréről is.
Persze mindenki maga dönti el, de ha szakad az elég drága lesz.
képzeld Vörin a madaras tesco körforgóban 2 személlyel leért lábtartóm!
Micsoda élmény!
Túl az első kétszemélyes motorozáson...116 ló ide vagy oda, a plussz 60 kilónyi többletet nagyon megérezte az SV-m...Szó szerint lomha lett.5000-ig csak vánszorgott pl.
A szelephang amiről itt sokan említettek már, mihez hasonlít?
Mert a mély duruzsolás és a blokk mellett hallok valami mást is...Ahhoz hasonlítanám, mikor egy lyukas autókipufogónál "kifúj" kicsit...
Reggeli indítás után, egy ideig lehetett hallani, főleg alacsony fordulaton.Aztán mikor egy fél órára lepihentem, akkor is lehetett hallani egy ideig...
Ha valaki kicsit is beleássa magát a fórumokba és olvassa a véleményeket nem vesz ilyet.
Az előző tulaja a motoromnak élből lecseréltette még a szalonban.Pedig elég öreg túramókus lehetett.
Ócsó pénzé vagy bartel...
Köszi!
Jó szervíz:))), naja így megy ez...A végén csak a plekót kell letörölni, munkadíj 20k+áfa:D...
Nos, elvileg hétfőn reggel 9 körül Tsanyinál leszek.Ha ráérnél, hátha a te füled is hallja amit az enyém:), azt megköszönném...
Amúgy a motoralkatresz pont eu-n van fent egy tudásbázis a lánccseréről is.
Persze mindenki maga dönti el, de ha szakad az elég drága lesz.
Micsoda élmény!
Túl az első kétszemélyes motorozáson...116 ló ide vagy oda, a plussz 60 kilónyi többletet nagyon megérezte az SV-m...Szó szerint lomha lett.5000-ig csak vánszorgott pl.
Mert a mély duruzsolás és a blokk mellett hallok valami mást is...Ahhoz hasonlítanám, mikor egy lyukas autókipufogónál "kifúj" kicsit...
Reggeli indítás után, egy ideig lehetett hallani, főleg alacsony fordulaton.Aztán mikor egy fél órára lepihentem, akkor is lehetett hallani egy ideig...
mi a különbség a Saito Sg-1 és a 2 között?Mert árban kb. 15k...