Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

értem. 20Eért sztem nem érdemes akkor eladni :( akkor megtartom... és használtban egy pár jó gumi?
Akkor rosszul tom.Én inkább hallgatok a tapasztaltabb kollégákra.Így is kell figyelnem sokmindenre nem akarok még a gumira is.
60-tól, de inkább felette, 70-80. Én elmentem a D220-szal egy szezont, télen is, ha odafigyelsz rá, nincs vele gond. De tény hogy a sportos vezetést nem nagyon szereti. Kezdésnek jó.
hmmm és mennyi egy sporotosabb vezetést megengedő gumi? 60E/pár? újonnan kérdezem
Csúúúúúúszik.Nagyon.KB 4 emberről tom hogy lehet emiatt csúszótt el.
Ha valaki kicsit is beleássa magát a fórumokba és olvassa a véleményeket nem vesz ilyet.
Az előző tulaja a motoromnak élből lecseréltette még a szalonban.Pedig elég öreg túramókus lehetett.
túraguminak ideális.... sokat elmegy... mért ne vennék?
Hidd el hogy van aki megveszi :) De sok pénzt ne remélj érte max 20 a pár.
Hát azt ahogy hallom nemigen fogják megvenni.
Persze hátsó.Egész szépen nézett ki van rajta legalább 3-4 mm minta de kapott egy szöget.Sanyi megjavította így most ott van nála.Elhasznált vagy 3 gombát így próbálni kéne hogy nem e ereszt.Nekem ha kell is max jövőre kell gumi.Árat meg tudja fene.
én megválnék a gyári gumiktól kb 3000km van bennük, szerintetek mennyiért hírdessem meg?
Nemtom, hétfőn megnézem. Hátsó?
Sanyiéknál ott a D207-esem.Ha nem fuj ki mennyit ér neked?
Valakinek nincs esetleg ledobott 160/60-as hátsója? bár lassan 120-as első is kéne. azért D220-nál kicsi sportosabb verzió... PR1-2, Z6, M3, PP1-2, D208, BT-ből nemtom melyik...
Ócsó pénzé vagy bartel...
Köszi!
Igyekszem beérni, de 9-re nem ígérem :D
Az a be = Tsanyi?

Jó szervíz:))), naja így megy ez...A végén csak a plekót kell letörölni, munkadíj 20k+áfa:D...

Nos, elvileg hétfőn reggel 9 körül Tsanyinál leszek.Ha ráérnél, hátha a te füled is hallja amit az enyém:), azt megköszönném...
Gyere be oszt meghallgatjuk :) És jól megmondjuk hogy blokk szét-össze :D Jó szervizhez méltón :D
ez jó
Hangot leírni, ez kb olyan mint vaknak magyarázni hogy kék az ég...
8000Ft a különbség :) Az I-es 3 állású, max 30W, és a kapcsoló egy szar. A II-es 4 állású 40W a max és jó a kapcsoló.
Ha kell valami, szólj. De ne telón hogy 10 percen belül hová lehet érte menni :)
Amúgy a motoralkatresz pont eu-n van fent egy tudásbázis a lánccseréről is.
Persze mindenki maga dönti el, de ha szakad az elég drága lesz.
képzeld Vörin a madaras tesco körforgóban 2 személlyel leért lábtartóm!

Micsoda élmény!

Túl az első kétszemélyes motorozáson...116 ló ide vagy oda, a plussz 60 kilónyi többletet nagyon megérezte az SV-m...Szó szerint lomha lett.5000-ig csak vánszorgott pl.
mármint a mocit pihentettem egy félórás megállásnál
A szelephang amiről itt sokan említettek már, mihez hasonlít?

Mert a mély duruzsolás és a blokk mellett hallok valami mást is...Ahhoz hasonlítanám, mikor egy lyukas autókipufogónál "kifúj" kicsit...
Reggeli indítás után, egy ideig lehetett hallani, főleg alacsony fordulaton.Aztán mikor egy fél órára lepihentem, akkor is lehetett hallani egy ideig...
FrPeti:

mi a különbség a Saito Sg-1 és a 2 között?Mert árban kb. 15k...
Akkor lehet alkudni fognak a láncra.