Ha nagyon nagy mákod van találsz felső villahidat N-est az mondjuk 20e,nekem van egy pár befogóm az 10e,kormány még egy 10e,fékcsőszett Frtől 22-23e most nem vágom a pontos árat.És még a gázbowdenbe is bele kell az alsó részébe toldani az egy 5-8e meg kéne egy kuplungbowden is bár az lehet elég lesz.Mondjuk 70-75e de nagy kérdés hogy fogod ki a villahidat.Ha veszel gyárit már nem éri meg.Ha meg tudod fúrni precízen a gyárit az is jó még költséghatékonyabb.
szesztok... volt vkinek olyan biztosítós ügye h nem volt ütközés, kár érte és a károkozó elismerte a hibáját és az eljárás folyán visszavonta a beismerést?
Az első teleszkópon akarsz tekerni vagy a hátsón?
Mert az elsőn ha már erősítettél lehet negatív irányba is sokat módosítani.Minnál jobban betekered a csavart annál keményebb lesz.Így eléred a seprűnyél szintjét és elpattoghat az eleje.Ha az aszfalt mindenhol sima lenne akkor nem lenne gond de rossz úton gáz lesz a nagyon kemény villa.
A hátsó egyszerűbb ott max 1-2 vel beljebb tekered de a csere segít ott is inkább.
Most valahogy felemás lehet mint az enyém. Csak neke fordított irányba.
A féktartály rögzítésénél kéne egy lemezzel felfogatni meg létezik bilincses felfogatású szivargyujtó a shox katalógusában.Bár hogy lesz e helye az már nem biztos.
rugóelőfeszítésre gondoltam, igen. (650, csak ez állítható).
azt is értem, hogy az előfeszítéstől a rugóállandó nem változik, ahhoz rugót kell cserélni (megtörtént).
Az a kérdés, hogy ha elkezdem betekerni az állítócsavart, akkor változik-e a magassága? (szabad magasságnak nevezik talán).
z
Háát.. Villa előfeszítés alatt rugó előfeszítést értesz? Mert akkor szerintem nem ilyen egyszerű a válasz. Ugyanis azzal, hogy jobban előfeszíted a rugót, az alap rugóerő nő. Így mikor ráül egy pl 80 kg-os ember, akkor elvileg eleve nagyobb rugóerőt terhel, azaz kevésbé ül össze a motor. De gyakorlatilag ezt valószínűleg nem fogod megérezni. Ellenben talán kevésbé koppan fel a teleszkóp, feszesebb lesz, stb stb.
Ugye mondtam, h betörött a fordszámmérő üvege, na ma szétkeptam megint és észre se se vettem, h meg se mozdul a mutató. Kapott egy pofont a mutató és lejjebb ment a tengelyén és simán rászorult a mutató a számlapra azért nem ment Hála isten, h csak ennyi baj volt
Mé attól még hogy rákasztok bólogatós kutyától a ventillátorig mindent még gyári marad.
Amúgy csak apróbb módosítások vannak rajta. Csak a papa kedvért.
Szivargyujtó,széles kormány,fekete karok,fémfékcső.
Bár ezek mind gyárban készültek így szerintem lehet mondani hogy ez gyári.
Hát mondjuk az alpokban vasárnap délután 6 órára a hazaiaktól cseszhetem a telefonos segítséget.Bár mint mondtam a mátrában jól jött multkor.
Egyébként a karok meg a tövbbi franc megvan és jobb helye van az ülés alatt mint otthon.
Amúgy gondolkodtam picit.Mondjuk elég vicces lenne egy nyeregtáskaszett,sátor,matrac alól előbogarászni mindezt.
Szerintetek megeri, vagy ki lehet hozni olcsobban valahogy?
Mert az elsőn ha már erősítettél lehet negatív irányba is sokat módosítani.Minnál jobban betekered a csavart annál keményebb lesz.Így eléred a seprűnyél szintjét és elpattoghat az eleje.Ha az aszfalt mindenhol sima lenne akkor nem lenne gond de rossz úton gáz lesz a nagyon kemény villa.
A hátsó egyszerűbb ott max 1-2 vel beljebb tekered de a csere segít ott is inkább.
Most valahogy felemás lehet mint az enyém. Csak neke fordított irányba.
azt is értem, hogy az előfeszítéstől a rugóállandó nem változik, ahhoz rugót kell cserélni (megtörtént).
Az a kérdés, hogy ha elkezdem betekerni az állítócsavart, akkor változik-e a magassága? (szabad magasságnak nevezik talán).
z
viszont itt gondban lennék.Idomot nem akarnám bántani:)
de a csutkakormány miatt meg nemtom hova lehetne még felfogatni
szerinted?Ha mást nem gyorskötözővel valamihez... :)
a villa-előfeszítés állítgatásával a magasság is változik? (igen/nem?)
köszi!
lassabban fog gyorsulni mint egy góldwíng
Amúgy csak apróbb módosítások vannak rajta. Csak a papa kedvért.
Szivargyujtó,széles kormány,fekete karok,fémfékcső.
Bár ezek mind gyárban készültek így szerintem lehet mondani hogy ez gyári.
Szebb lesz mint egy indiai teherautó.
Amúgy ez ló....sz.Fogynom kéne.
Egyébként a karok meg a tövbbi franc megvan és jobb helye van az ülés alatt mint otthon.
Amúgy gondolkodtam picit.Mondjuk elég vicces lenne egy nyeregtáskaszett,sátor,matrac alól előbogarászni mindezt.