Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nagyon nagy mákod van találsz felső villahidat N-est az mondjuk 20e,nekem van egy pár befogóm az 10e,kormány még egy 10e,fékcsőszett Frtől 22-23e most nem vágom a pontos árat.És még a gázbowdenbe is bele kell az alsó részébe toldani az egy 5-8e meg kéne egy kuplungbowden is bár az lehet elég lesz.Mondjuk 70-75e de nagy kérdés hogy fogod ki a villahidat.Ha veszel gyárit már nem éri meg.Ha meg tudod fúrni precízen a gyárit az is jó még költséghatékonyabb.
szesztok... volt vkinek olyan biztosítós ügye h nem volt ütközés, kár érte és a károkozó elismerte a hibáját és az eljárás folyán visszavonta a beismerést?
Vegre mar van az xbike-nal is ilyen superbike kit...95e Ft-ert...
Szerintetek megeri, vagy ki lehet hozni olcsobban valahogy?
Az első teleszkópon akarsz tekerni vagy a hátsón?
Mert az elsőn ha már erősítettél lehet negatív irányba is sokat módosítani.Minnál jobban betekered a csavart annál keményebb lesz.Így eléred a seprűnyél szintjét és elpattoghat az eleje.Ha az aszfalt mindenhol sima lenne akkor nem lenne gond de rossz úton gáz lesz a nagyon kemény villa.
A hátsó egyszerűbb ott max 1-2 vel beljebb tekered de a csere segít ott is inkább.
Most valahogy felemás lehet mint az enyém. Csak neke fordított irányba.
A féktartály rögzítésénél kéne egy lemezzel felfogatni meg létezik bilincses felfogatású szivargyujtó a shox katalógusában.Bár hogy lesz e helye az már nem biztos.
Az ülés alá szokták még tenni, de akkor jó hosszú vezeték kell az eszközig.
Nem változik, alapból ugyannyi marad csak jobban megfeszíted a rugót így kevésbé ül össze ha ráülsz.
rugóelőfeszítésre gondoltam, igen. (650, csak ez állítható).
azt is értem, hogy az előfeszítéstől a rugóállandó nem változik, ahhoz rugót kell cserélni (megtörtént).
Az a kérdés, hogy ha elkezdem betekerni az állítócsavart, akkor változik-e a magassága? (szabad magasságnak nevezik talán).
z
Háát.. Villa előfeszítés alatt rugó előfeszítést értesz? Mert akkor szerintem nem ilyen egyszerű a válasz. Ugyanis azzal, hogy jobban előfeszíted a rugót, az alap rugóerő nő. Így mikor ráül egy pl 80 kg-os ember, akkor elvileg eleve nagyobb rugóerőt terhel, azaz kevésbé ül össze a motor. De gyakorlatilag ezt valószínűleg nem fogod megérezni. Ellenben talán kevésbé koppan fel a teleszkóp, feszesebb lesz, stb stb.
Tényleg, mondtad is, h neked az bevált....

viszont itt gondban lennék.Idomot nem akarnám bántani:)
de a csutkakormány miatt meg nemtom hova lehetne még felfogatni

szerinted?Ha mást nem gyorskötözővel valamihez... :)
sziasztok, egy nagyon láma kérdés, és léci ne mondjátok h próbáljam ki... egyszerűbb itt megkérdezni :-)

a villa-előfeszítés állítgatásával a magasság is változik? (igen/nem?)

köszi!
Szivargyújtó lenne egész jó képességű, nekem erősen tesztelve sem ázott be pedig a kormányon van, igény szerint idomba is lehet tenni.
De milyet karcoltak vele a hülye amcsik az egyik vidiben itt.
szivargyúttó?Hol és mennyiért?Mennyire megbízható?Esőben tesztelve?Hova fogattad rá?
Ugye mondtam, h betörött a fordszámmérő üvege, na ma szétkeptam megint és észre se se vettem, h meg se mozdul a mutató. Kapott egy pofont a mutató és lejjebb ment a tengelyén és simán rászorult a mutató a számlapra azért nem ment Hála isten, h csak ennyi baj volt



lassabban fog gyorsulni mint egy góldwíng
Mé attól még hogy rákasztok bólogatós kutyától a ventillátorig mindent még gyári marad.
Amúgy csak apróbb módosítások vannak rajta. Csak a papa kedvért.
Szivargyujtó,széles kormány,fekete karok,fémfékcső.
Bár ezek mind gyárban készültek így szerintem lehet mondani hogy ez gyári.
Hugyanhogy?
Hopp! Megy a fordulatszámmérő
Nekem az a terv, hogy megőrizzem a gyári állapotot.
Hujjuj és még milyen tervek vannak télire.
Szebb lesz mint egy indiai teherautó.
Amúgy ez ló....sz.Fogynom kéne.
Má visszafogja a motort úgy feldíszíted.
Gondolom igen.Még belepaszírozok egy zéger fogót valahogy mert szenvedtünk vagy 5 percet és a fogóal királyosabb lenne.
Csak segítenének a sógorék.
Hát mondjuk az alpokban vasárnap délután 6 órára a hazaiaktól cseszhetem a telefonos segítséget.Bár mint mondtam a mátrában jól jött multkor.
Egyébként a karok meg a tövbbi franc megvan és jobb helye van az ülés alatt mint otthon.
Amúgy gondolkodtam picit.Mondjuk elég vicces lenne egy nyeregtáskaszett,sátor,matrac alól előbogarászni mindezt.