Ti mentetek más slickgumival? Csak mert azokat üzemi hőfokra melegítik és pályakörülmények között tapad. Tehát utcán egy nagy szar lesz, megkockáztatom rosszabb mint a D220.
Persze a nagyokosok megvagdossák, de a slick gumi nem utcára való!
Csak szeptember 29-ig leadott rendelésekre, melyeket nem kell külön rendelnem, most 10% kedvezményt adok (kivéve motorolajak). Érdeklődni mailben!
Mindenféle kopó alkatrész minden motorhoz. Info itt!
"A gumik között olyan különbségek tudnak lenni, mint például rögtön az üzemi hőmérséklet nagysága. Egy túra- vagy robogóguminak viszonylag alacsony, ami azért jó mert hétköznapi motorozás mellett (amikor nem fordulunk lábtartón és nem gyorsulunk senkivel) is üzemmeleg tud maradni és amellett, hogy ilyenkor tapad a legjobban, ugye ilyenkor a legbiztosabb a felfekvése is. És nem hül vissza akkor sem, ha csak egyenesen megyünk vele. A másik végletnek, azaz a sportguminak magasabb az értéke, és minél pályázósabb, annál nehezebb szinten tartani őket, cserébe viszont jobban tapadnak, nagyobb erőket viselnek el. A slick-nek, amit sokan előszeretettel használnak utcán is, viszont írtó magas az a hőmérséklete, ahol jól működik. Versenypályán, ahol kanyarból kanyarba esik az ember, ezzel nincs gond, a felhasználás jellege hozza magával, hogy folyamatosan forró az abroncs, de utcán gondolhatod, hogy mennyire tudjuk üzemmelegen tartani. Persze ilyenkor fogod aztán felfújod a gyár által előírt nyomásra, és az alakjával nem is lesz gond, csak csúszni fog, mintha taknyon motoroznál."
minden gumi melegszik.mert a kerületi sebesség nagy és az aszfalt-al való találkozáskor hő energia keletkezik.mivel a hő a gumit melegíti, így lágyul bizonyos mértékben.minél inkább olyan gumit használsz ami lágy szerkezetű annál jobban melegszik.nem kell száguldozni, de ha összehasonlítasz egy kemény szerkezetű gumit lágy szerkeztű-vel észre veszed majd hogy ugyanazon távolság és sebesség alatt lágyabb lesz és melegebb lesz pl a slik gumi.ha szeretsz A-ból B-be gyorsan elérni, és döntögetni közepes minőségü úton, használj slik et.utcára vágott slik et.csak egy példa ahol te is ott voltál.mátrából lefele gyöngyös fele a túrakor mikor adtad a piros SV s nek a váltókart.Laci barátom vágott slik gumival 2 személyel gyorsabb volt mint a gixer 1 személyel.bár nem tudom milyen gumin futott a gixer, de nem volt rossz a motortechnikája.szépen döntögetett.de a lágyabb melegebb gumival kisebb a fékutad is.
Ui.: ki kell próbálni elöl hátul slik el, és megváltozik a vélemény az tuti.ha lesz motorom megint csak vágot slik, vagy utcai ami pár % ra van csak tőle.
a tapadása jobb, esőben mérsékeltebb mint a normál guminak.
elszállni nem fogsz, de gyorsabban kopik.
hamarabb melegszik így gyorsabb nagyobb a tapadása
Az a lényeg hogy 0 km es Slik et vágjanak.
Minden guminak van egy minimum kopási határa.
A slik gumikon egy kicsi lyuk al jelzik. a lyuk mélysége a min határ.
Ha érdekel vágott slik tudok eladót ha Pest vagy.
Nekem gyári gumi van a mocimon.
Ha jót akartok magatokna ledobáljátok a gyári gumikat.
Most már elhiszem Sanyinak amit mondott a Gyöngyösi kúton.
50 ről fix fék, 4 métert csúszott ott ahol a barátom is kipróbálta, fixen megált.
Nekem is egybe lenne a motorom ha gumit cseréltem volna mikor Sanyi tanácsolta.
Persze a nagyokosok megvagdossák, de a slick gumi nem utcára való!
Olvastam régebben hogy tudsz szerezni motul olajat, és azt szeretném kérdezni hogy van-e még?
üdv: Sifi
Csak szeptember 29-ig leadott rendelésekre, melyeket nem kell külön rendelnem, most 10% kedvezményt adok (kivéve motorolajak). Érdeklődni mailben!
Mindenféle kopó alkatrész minden motorhoz.
Info itt!
"A gumik között olyan különbségek tudnak lenni, mint például rögtön az üzemi hőmérséklet nagysága. Egy túra- vagy robogóguminak viszonylag alacsony, ami azért jó mert hétköznapi motorozás mellett (amikor nem fordulunk lábtartón és nem gyorsulunk senkivel) is üzemmeleg tud maradni és amellett, hogy ilyenkor tapad a legjobban, ugye ilyenkor a legbiztosabb a felfekvése is. És nem hül vissza akkor sem, ha csak egyenesen megyünk vele. A másik végletnek, azaz a sportguminak magasabb az értéke, és minél pályázósabb, annál nehezebb szinten tartani őket, cserébe viszont jobban tapadnak, nagyobb erőket viselnek el. A slick-nek, amit sokan előszeretettel használnak utcán is, viszont írtó magas az a hőmérséklete, ahol jól működik. Versenypályán, ahol kanyarból kanyarba esik az ember, ezzel nincs gond, a felhasználás jellege hozza magával, hogy folyamatosan forró az abroncs, de utcán gondolhatod, hogy mennyire tudjuk üzemmelegen tartani. Persze ilyenkor fogod aztán felfújod a gyár által előírt nyomásra, és az alakjával nem is lesz gond, csak csúszni fog, mintha taknyon motoroznál."
http://www.tesztmotor.hu/muhely/gyakor
i-kerdesek/nyomas-a-gumiba.html
lehet megér pár kilóméter gurulást.
Ui.: ki kell próbálni elöl hátul slik el, és megváltozik a vélemény az tuti.ha lesz motorom megint csak vágot slik, vagy utcai ami pár % ra van csak tőle.
elszállni nem fogsz, de gyorsabban kopik.
hamarabb melegszik így gyorsabb nagyobb a tapadása
Minden guminak van egy minimum kopási határa.
A slik gumikon egy kicsi lyuk al jelzik. a lyuk mélysége a min határ.
Ha érdekel vágott slik tudok eladót ha Pest vagy.
Nem hinném hogy elszál a kanyarban.
a középső hanyagolható.
Ha jót akartok magatokna ledobáljátok a gyári gumikat.
Most már elhiszem Sanyinak amit mondott a Gyöngyösi kúton.
50 ről fix fék, 4 métert csúszott ott ahol a barátom is kipróbálta, fixen megált.
Nekem is egybe lenne a motorom ha gumit cseréltem volna mikor Sanyi tanácsolta.