Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha lesz időnk felrakok már egy 180-ast kipróbálni... De sztem szar lesz.
Melyik linkre?
Ti mentetek más slickgumival? Csak mert azokat üzemi hőfokra melegítik és pályakörülmények között tapad. Tehát utcán egy nagy szar lesz, megkockáztatom rosszabb mint a D220.
Persze a nagyokosok megvagdossák, de a slick gumi nem utcára való!
Igen van. Ha az alábbi linkre rákattintasz találsz fent egy olaj árlistát.
Én is és nekem jó volt.
Szia frpeter!
Olvastam régebben hogy tudsz szerezni motul olajat, és azt szeretném kérdezni hogy van-e még?
üdv: Sifi
AKCIÓ!

Csak szeptember 29-ig leadott rendelésekre, melyeket nem kell külön rendelnem, most 10% kedvezményt adok (kivéve motorolajak). Érdeklődni mailben!
Mindenféle kopó alkatrész minden motorhoz.
Info itt!
hátulra szélesebbet rakott már innen vki?
Egen.Valahogy én is így emlékeztem:

"A gumik között olyan különbségek tudnak lenni, mint például rögtön az üzemi hőmérséklet nagysága. Egy túra- vagy robogóguminak viszonylag alacsony, ami azért jó mert hétköznapi motorozás mellett (amikor nem fordulunk lábtartón és nem gyorsulunk senkivel) is üzemmeleg tud maradni és amellett, hogy ilyenkor tapad a legjobban, ugye ilyenkor a legbiztosabb a felfekvése is. És nem hül vissza akkor sem, ha csak egyenesen megyünk vele. A másik végletnek, azaz a sportguminak magasabb az értéke, és minél pályázósabb, annál nehezebb szinten tartani őket, cserébe viszont jobban tapadnak, nagyobb erőket viselnek el. A slick-nek, amit sokan előszeretettel használnak utcán is, viszont írtó magas az a hőmérséklete, ahol jól működik. Versenypályán, ahol kanyarból kanyarba esik az ember, ezzel nincs gond, a felhasználás jellege hozza magával, hogy folyamatosan forró az abroncs, de utcán gondolhatod, hogy mennyire tudjuk üzemmelegen tartani. Persze ilyenkor fogod aztán felfújod a gyár által előírt nyomásra, és az alakjával nem is lesz gond, csak csúszni fog, mintha taknyon motoroznál."
Itt a sorok között valahol említik a pályagumit utcai használatban...
http://www.tesztmotor.hu/muhely/gyakor
i-kerdesek/nyomas-a-gumiba.html
kb350km
mennyire messze?
lehet megér pár kilóméter gurulást.
minden gumi melegszik.mert a kerületi sebesség nagy és az aszfalt-al való találkozáskor hő energia keletkezik.mivel a hő a gumit melegíti, így lágyul bizonyos mértékben.minél inkább olyan gumit használsz ami lágy szerkezetű annál jobban melegszik.nem kell száguldozni, de ha összehasonlítasz egy kemény szerkezetű gumit lágy szerkeztű-vel észre veszed majd hogy ugyanazon távolság és sebesség alatt lágyabb lesz és melegebb lesz pl a slik gumi.ha szeretsz A-ból B-be gyorsan elérni, és döntögetni közepes minőségü úton, használj slik et.utcára vágott slik et.csak egy példa ahol te is ott voltál.mátrából lefele gyöngyös fele a túrakor mikor adtad a piros SV s nek a váltókart.Laci barátom vágott slik gumival 2 személyel gyorsabb volt mint a gixer 1 személyel.bár nem tudom milyen gumin futott a gixer, de nem volt rossz a motortechnikája.szépen döntögetett.de a lágyabb melegebb gumival kisebb a fékutad is.

Ui.: ki kell próbálni elöl hátul slik el, és megváltozik a vélemény az tuti.ha lesz motorom megint csak vágot slik, vagy utcai ami pár % ra van csak tőle.
Most lehet hülyeséget mondok de nem úgy van valahogy hogy pályagumi utcán sosem éri el az üzemi hőmérsékletet mert nem ezerrel mész általában közúton?
köszi a felvilágosítást erre voltam kiváncsi, sajna messze lakok Pesttől
a tapadása jobb, esőben mérsékeltebb mint a normál guminak.
elszállni nem fogsz, de gyorsabban kopik.
hamarabb melegszik így gyorsabb nagyobb a tapadása
Az a lényeg hogy 0 km es Slik et vágjanak.
Minden guminak van egy minimum kopási határa.
A slik gumikon egy kicsi lyuk al jelzik. a lyuk mélysége a min határ.
Ha érdekel vágott slik tudok eladót ha Pest vagy.
Esőben a slick nem tapad semmit, ezért kell megvagdalni.
Nem hinném hogy elszál a kanyarban.
hehe... úgyértem mennyire jó ez az eljárás, nem tesz-e kárt a gumiban és nem szállok el az első kanyarban
Van mintázata.
az h vágott slick miben számít?
a 3 db közül a : balos az első hely , jobbos a második hely.
a középső hanyagolható.
Nekem gyári gumi van a mocimon.
Ha jót akartok magatokna ledobáljátok a gyári gumikat.
Most már elhiszem Sanyinak amit mondott a Gyöngyösi kúton.
50 ről fix fék, 4 métert csúszott ott ahol a barátom is kipróbálta, fixen megált.
Nekem is egybe lenne a motorom ha gumit cseréltem volna mikor Sanyi tanácsolta.
Hát attól függ mennyire használt... 15-40 közt.