Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia 2006/10
Az már szép,az már megkereste az árát...
2x linkeltem be eddig a topicot és 2x írtam fel a részleteket ide. Innentől a médián megtalálható. Veled még külön is beszéltem róla...
Ajaj.... Ha kínlódnak a biztosítóba, szóljál, van kapcsolatom. Meg alkatrészeim is vannak, ha majd arra kerül a sor.
Ahhoz képest, hogy a halálán van a láncod elég bátran küldted a Galyatető túrán
Nekem most van 20e a láncban vagyis én annyit tettem bele. Nem tudom pontosan mennyi lehet, mert ezzel vettem a motort. Azon a nyúláson kivűl amit láttál eddig semmi baja. Én is elég ritkán mosom a láncot évi 1x-2x, ősszel amikor elrakom a gépet meg esetleg szezon közepén.
Mikor lesz a pizza?
Gyertek inkább szombaton...
Az 1000-es kb 20-22000-et megy el ha néha azért megtépik, de alapvetően normál használat van, a 650-es ennél 2-3000-el többet bír. Nekem érdekes módon a Békán még a gyári lánc van és közel 34000 van benne....igaz csörög már mint kígyó, előbb-utóbb csere lesz.........igaz azért borzongat, hogy vajon mennyi lehet a végső határa.....
Mondjuk tényleg igaz,hogy csak pár százassal drágább a pertó mint a brigi..
Eddig eztet használtam az sv-n és nem sok baját láttam a láncnak 15k alatt..Max.annyi,hogy kicsit meg van nyúlva a lánc de az szerintem belefér..
Normál használat és rendszeres törődés mellett mennyi a futásteljesítmény egy ilyen láncnak?(gyári sv lánc)
Kár.Pedig jól néz ki.
Nem akarok barkácsolni, jobb az a gyári külalak főleg, h el fogom adni ha kész lesz, és gyári állapotban sztem jobban megveszik-beszámolják.
odernizálj küld bele egy ilyet.Megsasolnám működés közben.
Természetesen gazdasági TK ról van szó mint nálam. Nekem a csővázas 2000-es évjáratra fizetnek így 630ezret! Neked bőven ez felett fognak, és arról ne is beszéljünk, h 200ból bőven lábon van a vas neked... nekem 100-150ből . Juteszembe, valaki eetleg N-es műszerfalat valahol elhagyatottan occsó pénzért nem tud esetleg?
Uhhhhh mamám.Nem semmi váz nem ment el?Részvétem.Ez a mai nap nekem sem leányálom.Gyök kettővel kanyarodva feltöröltem én is az aszfaltot.

Elgondolkodtam balra be az ezerszer bejárt úton de most ott volt egy kék ducato.
Jék elmar nagyon zoli meg eldől mint a biciklizó kígyó.Nagyon gáz.Semmi nem tört csak hajlott.Meg van rendelve a kövi két DRZ váltókar.Az mcsik tudnak pont úgy hajlik hátra a láma dőlés miatt a kar hátra mint azon a csukló van.
Gtk lehet, hogy lesz, de végülis rendbehozható kb 2 kilóból......volt hasonló tapasztalatunk......persze ha a váz nem kapott.
Há ja.
Ez GTK!
Viszont,ha fizet a biztosító,akkor visszakapod a kárkori értékét(nem a piaci értékét!) és vehetsz magadnak másik motort
Nebassz! Sajnálom! Pedig már hegyeztem a túrára! Remélem Te rendben!
Bőven totálkárosnak fogják venni a motort. Milyen évjáratú a gép?
Szia Zoli!

Megjött a tükörtalp,köszi szépen
Jövök neked eggyel.
Hűbazz, hát ez erősen TK :(
A képek
Mindig a szezon eleje és a szezon vége a gázos :(
Nagyon törnek ezek az SV-k
Szerencséd volt! Adj hálát....