Dehogynem,de hat ha tetszik neki miert ne lenne? Tenyleg probalj ki egyet,eszmeletlen finoman lehet neki odakenni az iven! Jomagam meg egy 1050-est kostolnek meg.
Ezt mondom én is. Jó példa erre a gsr600 és sv650. Tök egyforma nyomaték, de 27 lóval több a gsr. Ebből egyenes arányos, hogy a gsr magasabb fordulaton adja le a nyomatékot, ezért is erősebb lóerőben. Viszont az sv "durvábbnak" hat, mivel hamarabb ébred az erő.
Nyomatekos csak szukebb fordulatszam tartomanyban. Bar ez is viszonylagos,sv1000 tol 4-9e kozott,bandit 5-10e kozott,az vegul is ugyanannyi,csak mas az attetelezes.
Idegesseg a mappingon,injektorterkepen mulik fokepp,meg hozzadadodik nyilvan a blokktipus jellegzetessege. Jo pelda volt erre egy 690sm,akrapovic rendszerrel+terkeppel roppant ezekeny volt a gazreakcioja,rakerult a gyari terkep egybol kisimult.
Nem is fogod.Csak ülj rá.
Mint mondtam hosszútávú tapasztalatom 675-el van amihez képest a 650-es SV egy kukoricadaráló és azonnal ment a levesbe.
Pedig ilyen papíron nincs különbség,de egy hornet,bandit,fz6,z750 stb szerint sem pedig mindet belöknéd az árokba ha mennél egy 675-el.
Alapból van a 3 hengernek egy telt nyomatékgörbéje,vagy is inkább alföldje mert nem is görbe lapos mint a síkság,gyakorlatilag 2000-12000-ig rendelkezésre áll a nyomaték 80-90%-a.Ez a blokk 847 köbcenti 87,5 Nm 8500-on.
Alapból tol mint a barom.
Ezt megfejelték hogy pörög is veszettül,és úgy van beállítva az egész mapping az ECU teljes karakterisztikáért felelős része hogy kis gázhúzásra gorombán meginduljon.
Ez fulljó egy hétvégi ereszdel a hajamra,tesztnapra,pályanapra,bár oda már nem biztos.
Embere és felhasználója válogatja hogy együtt tud e élni vele vagy nem.
Namost hosszú távon azért öngyi lehet ha mész a melóba reggel 7-kor és minden kátyun megugratva picit húzol a gázon és egykerékre áll,vagy bármilyen finoma húzod az utas akkoris vagy az életéért kapaszkodik nehogy leessen utánam meg 10 mp-enként lefejel.
Vezettem SV-t ezrest is ez nem volt meg benne.
De mint mondtam külalak nem,ezt meg vagy megszokod és élvezed vagy nem.
Tracert kisimították de meghagyták a karakter 80%-át.
Nem meggyőzni akarlak. Csak nem értem ezt a 3 henger kegyetlen ideges dolgot. Persze sokak szerint a v2 is azért király, mert nyomatékos, ami ugye nem igaz.
Na jó, de az elektromos gáz "idegeskedése", az nem egyenlő a blokk idegeskedésével. Ha egy sima bovdenes gáz útját megfeleznénk (közben persze a pillangó nyitna teljesen), az is ideges lenne (érzékeny), Szóval ez szerintem nem a 3 henger "érdeme".
Én mindent el tudok képzelni.
Mivel nem egy-két-három embernek volt vele gondja.Gyári ride-by-wire programfrissítés volt rajta emiatt.
valszeg benne volt a balfaszsága is az ipsének Valami HaJó-nevű illető volt,új gumik kihaénnem mit mondják megmutatom satöbbi is benne lehetett.
És egy sornégynek más a viselkedése.
szerintem próbáld ki és ha bejön felőlem.
Nekem a kinézete harmónikusabb a tracernek fejidommal.
A sima MT-nek túlhangsúlyos a blokkrész a többi meg semmi felállás ami nem jön át.
Mint mondtam hosszútávú tapasztalatom 675-el van amihez képest a 650-es SV egy kukoricadaráló és azonnal ment a levesbe.
Pedig ilyen papíron nincs különbség,de egy hornet,bandit,fz6,z750 stb szerint sem pedig mindet belöknéd az árokba ha mennél egy 675-el.
Mt09.
Nem látom azt a fene nagy különbséget.
Sv1000
Alapból tol mint a barom.
Ezt megfejelték hogy pörög is veszettül,és úgy van beállítva az egész mapping az ECU teljes karakterisztikáért felelős része hogy kis gázhúzásra gorombán meginduljon.
Ez fulljó egy hétvégi ereszdel a hajamra,tesztnapra,pályanapra,bár oda már nem biztos.
Embere és felhasználója válogatja hogy együtt tud e élni vele vagy nem.
Namost hosszú távon azért öngyi lehet ha mész a melóba reggel 7-kor és minden kátyun megugratva picit húzol a gázon és egykerékre áll,vagy bármilyen finoma húzod az utas akkoris vagy az életéért kapaszkodik nehogy leessen utánam meg 10 mp-enként lefejel.
Vezettem SV-t ezrest is ez nem volt meg benne.
De mint mondtam külalak nem,ezt meg vagy megszokod és élvezed vagy nem.
Tracert kisimították de meghagyták a karakter 80%-át.
Meggyőztél,csak egy lusta napközis a tejivóversenyen.
Próbáld ki oszt ha jó jó ha nem nekem azis mindegy.
Mivel nem egy-két-három embernek volt vele gondja.Gyári ride-by-wire programfrissítés volt rajta emiatt.
valszeg benne volt a balfaszsága is az ipsének Valami HaJó-nevű illető volt,új gumik kihaénnem mit mondják megmutatom satöbbi is benne lehetett.
És egy sornégynek más a viselkedése.
szerintem próbáld ki és ha bejön felőlem.
Nekem a kinézete harmónikusabb a tracernek fejidommal.
A sima MT-nek túlhangsúlyos a blokkrész a többi meg semmi felállás ami nem jön át.