jólesz...még pár cmt flexel le is kell majd vágni belőle...a lambdaszonda után lett elvágva...de eleve ugy mentem oda,h tudtam hány cm.lemérte nekem a srác....
Jelenleg mi az uralkodo uj akku beuzemelesi verdikt?
Gondozasmentes banner,savval feltoltom,par ora pihi,majd ra egy csepptoltore par ora,ujabb pihi es mehet be a gepbe?
Vagy feltolt savval,pihi toltes kihagy mehet a motorba?
urak!
jófogáson,vaterán,hasznaltauton és képesmotoron kivül hol lehetne még motoralkatrészeket keresni?
gyári kipudobot keresek k8 sv650-hez....gondolom az S és N változat ugyanolyan dobbal van szerelve gyárilag!!??
Amugy egyszeru lenne,a tuneECU egyik funkcioja a valos ideju nyomas merese a szivocsoben.Tehat gep se kene.
De ahogy figyeltem eleg lassan mer,es pontatlan.
Nameg merni kene kopast is de eleg vicces ha az ecu nem enged inditani leszedett szenzorokkal.
Es ertelmezni a hibakat.
Igy bolcsen inkabb nem bantom.
Mert nem ertek hozza.
Altalaban ugyan erdekel de ahogy istvan mondta alapok nelkul felesleges belekezdeni,es most nincs kedvem elkezdeni megtanulni.
Levi tanulta,iskolaban.......de hulye hozza es te csinaltad meg neki,en legalabb bevallom.O terel.
El kell engedni. a Zoli oktat ki hogy szerelohoz kell vinni aki ugyanigy otthon szinkronizalt, ja nem. Megcsinalta es utana Sanyi kellett beallitsa, vagy hogy is volt ez a tema ?
A Tasi meg nem rossz indulatbol irt csak elotte mar egy ket okos felvitte a hangulatot ezert ilyen stilusban
Ahogy István irja, azert jo a propteches mert tobbett latsz vele mint egy atlag nyomasertek.
Köszönöm. Komolyan. Hisz a kérdésem pont erre irányult. Ez az első hozzászólás arról amiről kérdeztem. És még faszozás sem volt. Bár nem értem, hogy miért vagyok fasz mert merészeltem kérdezni valami. Köszi mégegyszer.
, akkor azt látod, hogy nem egy fix értéket (állandó depressziót) mérünk, hanem az ütemek alatt van egy nyomáslefutás, aminek alakja lehet "normális, vagy attól eltérö. Amelyik henger a normálistól eltérő jelalakot produkál, ott vagy falsolás van, vagy szelep nem zár rendesen, ezek mind megmutatkoznak a mérés folyamán. Többek között ezért ment el ebbe az irányba a diagnosztika.
Ha videóban lévö golyós, vagy rotamétert nézzük, két komoly hátránya van. Az egyik, hogy egy nyomáslefutást, ami általában mondjuk 400 mbar, és a légköri nyomás között mozog, azt próbáljuk, meg egy átlagjellé -általnyomássá "konvertálni", úgy hogy fojtjuk a rendszert, meg a golyó tehetetlenségét próbáljuk meg kihasználni...és még ott van a leolvasási vagy parallaxis hiba a műszer esetében...Másik nagy hátránya, hogy egész mérés alatt, falsol a műszer, igaz hogy fojtáson keresztül, meg hosszú gumicső van rendszerig, de hát ugye ki milyen precíz...
Az órásnál szintén probléma a mutató ugrálása, és rád van bízva, hogy mikor mondod, hogy most már mindegyik ugyan abban az intervallumban ugrál, ráadásul, mivel a szinkronizálás alatt változik a fordulatszám, azzal a nyomáslefutások is, így a fojtás mértéke az óra előtt nem mindig megfelelő hogy annyira stabilizálja a mutatót, hogy le tudd olvasni, vagyis változtatni kell a fojtást mérés közben...ezt viszont a mai napig senki nem tudta biztosra megmondani, hogy befolyásolja a mérés értékét, vagy nem...azt tudjuk hogy a fojtáson áthaladó gáz entalpiát veszít...
Ès akkor a lényeg. Maga a szinkronizálás, az hogy rádugjuk a műszert, és tekergetjük a szinkron, vagy másik esetekben a by-pass csavarokat nem tűnik nagy számnak...ezért is gondolják sokan hogy tudnak szinkronizálni. Viszont ahogy már sokszor feszegetve volt, a szinkronizálást megelőzi pár fontos dolog, ami kihat a szinkronizálásra igen komolyan.
Az egyik hogy nyomást mérünk a hengerekben, kopottságot keresve. A másik egy szelephézag ellenőrzés. Porlasztósoknál meg még egy sor másik karbantartás. Ezeket nem kell mindig szükségszerűen elvégezni, ha tisztában vagy a motor állapotával, viszont, ha nem akkor pont a legjobb alkalom arra, hogy a motor kapjon egy általános állapotfelmérést, egy olyan szakembertől, aki tud olvasni a sorok között. Pont azért , mert más alkalmakkor ,mit olajcsere és egyék "pitiánernek vélt " karbantartásokat már mindenki otthon csinál.... szóval ha ez is el van bagatellizálva, akkor fordul elő az hogy lehet a szinkron baromi egyforma lett, de nem zár a szelep, a beteg henger még jobban vonszoltatja magát a többi hengerrel, és még megannyi "apróság".
Ès igen senkivel sem veleszületett képesség, tanulható dolog, de illik tisztába lenni a fogalmakkal, összefüggésekkel, és érdemes egyszerűbb gépeken a jártasságot megszerezni, fokozatosan felnőve a komolyabb feladatokhoz. Egy -két éve feldugtam a prop-tech-es cuccomra barátom sv-1000-jét. Szinte semmit nem kellett rajta állítani, csap picit finomítottam rá, de mire lekínlódtam a légszűrőt, a sok hülye csővel, szenzorral, csatlakozóval az életkedvem is elment..ráadásul ezeknél szinte minden évben módosítottak valamit, így a manuál sem igazán volt mindig a segítségemre...
Az hogy lékezelően bánnak veled, hogy magad akarod csinálni annak szerintem vannak érthető motívumai...
Èn magam is kioktató stílusban nyomon, ha tetszik valakinek ha nem...ugyanis a legtöbbször az nagy arc mögött csak egy nagy üres tapasztalat hiány lapul, pedig ö már milliószor szedte szét, a porlasztót, és már sokszor tök jól beállította csak most nem jön össze, de amúgy mindet tud...közben befolyik az egyik henger, mert nem tudja az úszószintet beállítani, nem ismeri az alapjárati -átmeneti rendszert, nem tudja minek mi a funkciója, de legjobban hibát elemezni, diagnosztizálni nem tud...aztán mikor rendeződnek az "erőviszonyok", akkor szinte kivétel nélkül pozitív a beavatkozás, bár egyesek még utána sem fogják fel, hogy mi is történt valójában...
közben felrakott egy siofoki srác jofogásra egyet 15ért...12ért elhoztam.....
egyik havertol megvettek egy csomo gs alkaltrészt bagóért..és 3x áron akarják eladni...
példa: gs kipufogo komplettem torokrol végig...megvették 20ért.....55ért adják/adnák tobább!!
Ez nem lenne hülyeség az SV-be. Talán lesz majd olcsóbb.
Gondozasmentes banner,savval feltoltom,par ora pihi,majd ra egy csepptoltore par ora,ujabb pihi es mehet be a gepbe?
Vagy feltolt savval,pihi toltes kihagy mehet a motorba?
Nézz körül batszi.hu.
jófogáson,vaterán,hasznaltauton és képesmotoron kivül hol lehetne még motoralkatrészeket keresni?
gyári kipudobot keresek k8 sv650-hez....gondolom az S és N változat ugyanolyan dobbal van szerelve gyárilag!!??
De ahogy figyeltem eleg lassan mer,es pontatlan.
Nameg merni kene kopast is de eleg vicces ha az ecu nem enged inditani leszedett szenzorokkal.
Es ertelmezni a hibakat.
Igy bolcsen inkabb nem bantom.
megertem.
En mazohista alkat vagyok.
köszönöm
Altalaban ugyan erdekel de ahogy istvan mondta alapok nelkul felesleges belekezdeni,es most nincs kedvem elkezdeni megtanulni.
Levi tanulta,iskolaban.......de hulye hozza es te csinaltad meg neki,en legalabb bevallom.O terel.
Sosem szinkronizáltam.
Nem is fogok.
A Tasi meg nem rossz indulatbol irt csak elotte mar egy ket okos felvitte a hangulatot ezert ilyen stilusban
Ahogy István irja, azert jo a propteches mert tobbett latsz vele mint egy atlag nyomasertek.
http://www.sportmotor.hu/video...
, akkor azt látod, hogy nem egy fix értéket (állandó depressziót) mérünk, hanem az ütemek alatt van egy nyomáslefutás, aminek alakja lehet "normális, vagy attól eltérö. Amelyik henger a normálistól eltérő jelalakot produkál, ott vagy falsolás van, vagy szelep nem zár rendesen, ezek mind megmutatkoznak a mérés folyamán. Többek között ezért ment el ebbe az irányba a diagnosztika.
Ha videóban lévö golyós, vagy rotamétert nézzük, két komoly hátránya van. Az egyik, hogy egy nyomáslefutást, ami általában mondjuk 400 mbar, és a légköri nyomás között mozog, azt próbáljuk, meg egy átlagjellé -általnyomássá "konvertálni", úgy hogy fojtjuk a rendszert, meg a golyó tehetetlenségét próbáljuk meg kihasználni...és még ott van a leolvasási vagy parallaxis hiba a műszer esetében...Másik nagy hátránya, hogy egész mérés alatt, falsol a műszer, igaz hogy fojtáson keresztül, meg hosszú gumicső van rendszerig, de hát ugye ki milyen precíz...
Az órásnál szintén probléma a mutató ugrálása, és rád van bízva, hogy mikor mondod, hogy most már mindegyik ugyan abban az intervallumban ugrál, ráadásul, mivel a szinkronizálás alatt változik a fordulatszám, azzal a nyomáslefutások is, így a fojtás mértéke az óra előtt nem mindig megfelelő hogy annyira stabilizálja a mutatót, hogy le tudd olvasni, vagyis változtatni kell a fojtást mérés közben...ezt viszont a mai napig senki nem tudta biztosra megmondani, hogy befolyásolja a mérés értékét, vagy nem...azt tudjuk hogy a fojtáson áthaladó gáz entalpiát veszít...
Ès akkor a lényeg. Maga a szinkronizálás, az hogy rádugjuk a műszert, és tekergetjük a szinkron, vagy másik esetekben a by-pass csavarokat nem tűnik nagy számnak...ezért is gondolják sokan hogy tudnak szinkronizálni. Viszont ahogy már sokszor feszegetve volt, a szinkronizálást megelőzi pár fontos dolog, ami kihat a szinkronizálásra igen komolyan.
Az egyik hogy nyomást mérünk a hengerekben, kopottságot keresve. A másik egy szelephézag ellenőrzés. Porlasztósoknál meg még egy sor másik karbantartás. Ezeket nem kell mindig szükségszerűen elvégezni, ha tisztában vagy a motor állapotával, viszont, ha nem akkor pont a legjobb alkalom arra, hogy a motor kapjon egy általános állapotfelmérést, egy olyan szakembertől, aki tud olvasni a sorok között. Pont azért , mert más alkalmakkor ,mit olajcsere és egyék "pitiánernek vélt " karbantartásokat már mindenki otthon csinál.... szóval ha ez is el van bagatellizálva, akkor fordul elő az hogy lehet a szinkron baromi egyforma lett, de nem zár a szelep, a beteg henger még jobban vonszoltatja magát a többi hengerrel, és még megannyi "apróság".
Ès igen senkivel sem veleszületett képesség, tanulható dolog, de illik tisztába lenni a fogalmakkal, összefüggésekkel, és érdemes egyszerűbb gépeken a jártasságot megszerezni, fokozatosan felnőve a komolyabb feladatokhoz. Egy -két éve feldugtam a prop-tech-es cuccomra barátom sv-1000-jét. Szinte semmit nem kellett rajta állítani, csap picit finomítottam rá, de mire lekínlódtam a légszűrőt, a sok hülye csővel, szenzorral, csatlakozóval az életkedvem is elment..ráadásul ezeknél szinte minden évben módosítottak valamit, így a manuál sem igazán volt mindig a segítségemre...
Az hogy lékezelően bánnak veled, hogy magad akarod csinálni annak szerintem vannak érthető motívumai...
Èn magam is kioktató stílusban nyomon, ha tetszik valakinek ha nem...ugyanis a legtöbbször az nagy arc mögött csak egy nagy üres tapasztalat hiány lapul, pedig ö már milliószor szedte szét, a porlasztót, és már sokszor tök jól beállította csak most nem jön össze, de amúgy mindet tud...közben befolyik az egyik henger, mert nem tudja az úszószintet beállítani, nem ismeri az alapjárati -átmeneti rendszert, nem tudja minek mi a funkciója, de legjobban hibát elemezni, diagnosztizálni nem tud...aztán mikor rendeződnek az "erőviszonyok", akkor szinte kivétel nélkül pozitív a beavatkozás, bár egyesek még utána sem fogják fel, hogy mi is történt valójában...