dehogy is nem vagy fasz ... méghozzá idiota is .. be jősz a facce buk oldaklamra is észt osztani .. olyan mintha én a helyesirási conferencián nyomnám kicsi csiko jobblenne ha nyitatnál magadnak egy homokozo forumot ot azt tolhatnád a népeknek .
Amúgy azt vágom hogy angolul egy szót sem tudsz, de megnézted a videót amit linkeltem? Ahhoz mit szólsz? Gondolom a suzukinál is hozzá nem értő faszok vannak.
Elöször is vegyébe egy nyugtatott ,,,,,,,,,,,,,,,, te nyomod a hülyeséget akárhogy is vagdalozol ... elöször is az a leirást a szinkronrol ami be van linkelve teljesen jó és igaz DE nem egy 8 bites inyektoros motoron adig amig egy sima karbit szinkronizálunk elég egy ügyes jó fülü szerelö és egy sima benzin csőves teszter .. amivel tele a net ............ ok vegyünk egy orásat 30 pénz a müszer aszinkron meg 5 pénz .. vegyük a 30 forintos orás müszert be tudod vele állitani a pilot csavarokat ? .. NEM ....pedig egy sima karbi ok vegyünk egy vas oszlopos müszert ami már sokal finomabb mint az órás ... 60 000 pénz be tudod vele állitani a pilot csavarok helyzetét ???
NEM hisz nem is veszi észre egyik müszer sem .. be állitod gyári 2. 5 értékre azt jó napot .. de mi van ha a hengereid meg 12.5 .. 12.9 .. 12.7 .. 13 bár hhhuuuu OKOSKA .. még egyszer OKOSKA mi afaszomal látod hogy hova tekerd a pilot csavart .. SEMMIVEL
esetleg egy olyan tapasztalt szerelö mint én fülre be lövi meg gyertya kép után ....... na akor jön a pro teckes müszer ez már látja a pilot csavar helyzetét is oki moki ...... de it is csak a hengerenkénti fordulatból és a nyomásból látod .... és még mindig csak karburátort szinkronizálunk ..................... mi van ha inyektort söt olyan inyektort ami két lepkés az egyik lepkét a te a másikat meg a számito gép tekergeti és akkor amikor minden fasza ,,,,, és minden tuti még mindig ot vannak a bi pass szelepek helyzetének állitása ..
kis muk az érintös okos telot akarod 15 kilos felyszével szerelni te fasz .. ezzért röhög rajtad a fél banda ...
Az amatőr dolgot már egyszer megtárgyaltuk. Senki nem úgy született, hogy ért hozzá. Az most neked miért probléma, hogy én akarok hozzá érteni? Eleve nem kérdezett senki (nem lebaszásból mondom, ne érts félre), azok felé irányult a kérdésem akik értenek hozzá. Szervizről nem akarok vitát nyitni, de ott is ha olyan a kedvük, szarabb lesz a motorod mint volt. Nem vagy hülye, hogy velem társalogsz (bár én inkább basztatásnak érzem )
Igen a tasinak van fasza cucca, egy ideje. Előtte mégis szinkronizált ő is. Amúgy tényleg hagyjuk inkább az egészet.
van fogalmam és láttam is 3 féle szinkron tesztert üzem közben. prop-tech-est is. Így nyugodtam állíthatom,hogy annyi a hasonlóság, mint a pumpás vérnyomásmérő és egy EKG gép közt..
De biztos az igényes szerelők is hülyeségből dolgozik prop-tech-es cuccal , ahogy pld Tasi is..
Én nem mondtam,hogy ne csináld.. csak ,hogy nincs sem anyagi sem más szempontból előnye. Másrészről pedig a te szakmai felkészülésed is teljesen amatőr amit te ismertél el az előző hsz-ban . De én vagyok a hülye leállok veled társalogni,így vak vezet világtalant,mások nagy örömére ..
Csináld ,sok sikert részemről a téma lezárva.
Ahogy te se nekem, hogy Én mit csináljak. Amúgy meg nem vagyunk pajtások.
Még mindig egy olyan dolgot nevezel "geci elavultnak" amiről semmi fogalmad. Nekem sincs ugyan, de én nem állítok semmit csak kérdezek.
Persze biztosan jobb a modernebb cucc, de ez nem azt jelenti, hogy az elavultabb ne lenne jó.
tolómérözz csak nyugodtan ... de indikátor órával sokkal könnyebb...
Én nem mondtam,hogy szar .... csak " hogy geci elavult" Nem véletlenül van aki áldoz rá és megveszi a a jobb méregdrága eszközöket. Mint ahogy a zsukhoz jó volt a dia vetitő jellegű futómű beállítás... Ma már inkább csak a közlekedési múzeumba való
Ja és pajtás ne mond már meg nekem,hogy mit csináljak !!
De korongos ,így ha állítani kell vez tengelyek ki szét kell barmolni a fél motort, fazsom se játszik vele, föleg,hogy nagyságrendileg 3 évente esedékes kb..se műszer se szerszám se tudás ja és bélyegző a szervízkönyvben.. képzeld ,hogy örülhet egy esetleges vásárló jelölt,hogy otthon barkácsoltál. Szeretem igazolni az állításomat így minden megmozdulásról valamilyen dokumentáció van, így panasz nem lehet.
Néztem egy két motort,és amikor rákérdezel szelepkontroll volt -e ,mind azt mondja minek nincs hangja, (hát nem is lesz ha elfogy az hézag)..
Aham. Tehát fogalmad sincs, de az órás beállítás szar? Akkor honnan tudod hogy szar? Persze a simo gyújtást is lehet stroboszkóppal beállítani, de attól még a tolómérős megoldás nem lesz szar. Süssed csak a húst inkább.....
Persze tudom. Csak én meg az a fajta vagyok aki szeretni maga megoldani. Persze agyat nem akarok műteni, bár itt egy szinkront annak állít be itt mindenki. Az is akinek fogalma sincs. Én is kettévettem gyerekkoromban a simo blokkot és láss csodát évekig ment utána. Persze nem kalapáccsal vertem helyére a főtengelyt. Sőt, egész éjjel a fagyasztóban pihent. :-) Csupán szerettem volna egy kis plusz infót. Manualom van nekem is. Még egyszer mondom, az élőben látottak és a manual alapján nem gondolom ezt a dolgot olyan nagyon bonyolultnak. És itt nem az 5000 ft a téma amibe kerül a szinkron.
Tenyleg feszkozas nelkulallitom,vannak dolgok amiket erdemes,jo dolog,konnyen megold egy kis ugyesseggel a fehasznalo is,lancmosas,allitas,lengokat,teleszkop csapagy karbantartas,olajcsere,legszur, fekbetet,fekfolyadek csere.Ilyesmik,meg egy szelephezag se olyan,bar az mar inkabb halado mert egy elkottazott vezerles tobb kar mint a kifizetett penz.
De ami rohadtritkan kell,szakismeret sem forumrol indulos par hsz-es gyorstalpalo fele,meg spec muszer is is kene hozza.huhh.....ertemen a kihivas,lehuzos szerelo,meg nem nagy ugy stb,de ha nem jon be szarabb lessz az eredmeny es ugyis szerelonel kot ki.
Es tenyleg nem cseszegetek.Csak picit logikusan gondolom.Nem kell mindent sajatkezuleg csinalni.
Oké nyugi van. Te is csak hajtod, de nem válaszolsz. Hogy kell folytószelepet szinkronizálni. Gondolom tudod, mert nagyon hajtod hogy otthon nem lehet csak prop tech-es cuccal.
Neked most mi bajdod van? Miért kellen mindenért szervizbe rohanni? Szelepet meg aztán pont nem nagy cucc az ezresen beállítani. Vagy a prop tech-es cucc előtt nem állított soha senki injektort?
egy olcsó szinkronteszter árából egy komplett nagyszervíz munkadíjja kijön ( szelepállítás-szinkron..) ez az Xx-nél még 49ekm-nél is úgy nézett ki,hogy minden gyári értéken van szinkronon állítani nem kellett . Kicseréltettem a gyertyákat, ez volt az első csere! na ezért minek szinkrontesztert venni( főleg a legalját) azért a profik már a prop-tech-es computeres teszterrel dolgoznak...
Igazából csak elbaszni tudnám, hozzá sem nyúlnék...
Nem okoskodnék belle ......... elöször is egy órás müszerel neki állni egy 8 bites inyektornak ,,, meröben egy faszág és a hozzá nem értés ne továbja .............. aztán azt mondani , hogy végül is egy szinkron NEM nagy dolog egy kurva inyektoros sv kerepelön szoval ez minösiti a hozzá értést ilyen csávok töltik a viz helyére az olajat és ilyen gyerekek oszák az észt itt ezen a kurva sport motoron ,.. hisz pofázhatnak 0 tudásal ,, minden következmény nélkül ...........................
NEM hisz nem is veszi észre egyik müszer sem .. be állitod gyári 2. 5 értékre azt jó napot .. de mi van ha a hengereid meg 12.5 .. 12.9 .. 12.7 .. 13 bár hhhuuuu OKOSKA .. még egyszer OKOSKA mi afaszomal látod hogy hova tekerd a pilot csavart .. SEMMIVEL
esetleg egy olyan tapasztalt szerelö mint én fülre be lövi meg gyertya kép után ....... na akor jön a pro teckes müszer ez már látja a pilot csavar helyzetét is oki moki ...... de it is csak a hengerenkénti fordulatból és a nyomásból látod .... és még mindig csak karburátort szinkronizálunk ..................... mi van ha inyektort söt olyan inyektort ami két lepkés az egyik lepkét a te a másikat meg a számito gép tekergeti és akkor amikor minden fasza ,,,,, és minden tuti még mindig ot vannak a bi pass szelepek helyzetének állitása ..
kis muk az érintös okos telot akarod 15 kilos felyszével szerelni te fasz .. ezzért röhög rajtad a fél banda ...
Igen a tasinak van fasza cucca, egy ideje. Előtte mégis szinkronizált ő is. Amúgy tényleg hagyjuk inkább az egészet.
De biztos az igényes szerelők is hülyeségből dolgozik prop-tech-es cuccal , ahogy pld Tasi is..
Én nem mondtam,hogy ne csináld.. csak ,hogy nincs sem anyagi sem más szempontból előnye. Másrészről pedig a te szakmai felkészülésed is teljesen amatőr amit te ismertél el az előző hsz-ban . De én vagyok a hülye leállok veled társalogni,így vak vezet világtalant,mások nagy örömére ..
Csináld ,sok sikert részemről a téma lezárva.
Tessék, itt szinte űrtechnikával dolgoznak. Nagyon durva, és még sikerül is neki.
Még mindig egy olyan dolgot nevezel "geci elavultnak" amiről semmi fogalmad. Nekem sincs ugyan, de én nem állítok semmit csak kérdezek.
Persze biztosan jobb a modernebb cucc, de ez nem azt jelenti, hogy az elavultabb ne lenne jó.
Én nem mondtam,hogy szar .... csak " hogy geci elavult" Nem véletlenül van aki áldoz rá és megveszi a a jobb méregdrága eszközöket. Mint ahogy a zsukhoz jó volt a dia vetitő jellegű futómű beállítás... Ma már inkább csak a közlekedési múzeumba való
Ja és pajtás ne mond már meg nekem,hogy mit csináljak !!
De korongos ,így ha állítani kell vez tengelyek ki szét kell barmolni a fél motort, fazsom se játszik vele, föleg,hogy nagyságrendileg 3 évente esedékes kb..se műszer se szerszám se tudás ja és bélyegző a szervízkönyvben.. képzeld ,hogy örülhet egy esetleges vásárló jelölt,hogy otthon barkácsoltál. Szeretem igazolni az állításomat így minden megmozdulásról valamilyen dokumentáció van, így panasz nem lehet.
Néztem egy két motort,és amikor rákérdezel szelepkontroll volt -e ,mind azt mondja minek nincs hangja, (hát nem is lesz ha elfogy az hézag)..
de most csak hagyományosan megy..
De ami rohadtritkan kell,szakismeret sem forumrol indulos par hsz-es gyorstalpalo fele,meg spec muszer is is kene hozza.huhh.....ertemen a kihivas,lehuzos szerelo,meg nem nagy ugy stb,de ha nem jon be szarabb lessz az eredmeny es ugyis szerelonel kot ki.
Es tenyleg nem cseszegetek.Csak picit logikusan gondolom.Nem kell mindent sajatkezuleg csinalni.
én kérek elnézést , nem tudtam,hogy itt mindenki ért mindenhez
bár ezek az elavult dolog is ürtechnika,ha egyébként úgyis csak a vákum értéket akarod állítgatni...
a szinkronállítás egy karbantartás utolsó fázisa
Van amit hozzáértőre kell bízni..van akik tudjuk
egy olcsó szinkronteszter árából egy komplett nagyszervíz munkadíjja kijön ( szelepállítás-szinkron..) ez az Xx-nél még 49ekm-nél is úgy nézett ki,hogy minden gyári értéken van szinkronon állítani nem kellett . Kicseréltettem a gyertyákat, ez volt az első csere! na ezért minek szinkrontesztert venni( főleg a legalját) azért a profik már a prop-tech-es computeres teszterrel dolgoznak...
Igazából csak elbaszni tudnám, hozzá sem nyúlnék...