Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Huhh,de furcsa ízlése van a tulajnak.
A matrica alatt mi van?
Ha simán a sérülésmentes fekete fényezés akkor egy hőlégfúvó megoldja,ha nem akkor cumi van de ujrafóliázni fekete carbonnal nem összeg,az index és láncvédő alapól leszedős mert így ez vizuális környezetsennyezés.
Hogyhogy az eredetvizsga kérdéses? Problémás motort / autót nem veszünk meg, és kész.
müszaki van rajta juniusig...
eredetvizsga kérdéses...
Hát ha a színösszeállítás miatt nem szólnak akkor a kormányért se fognak
ilyen a paripa...
skacok...müszakin szólnak azért,ha egy svS át van alakitva pazaz turakormányra?
meg a gyári dob helyett sport dob, illetve a fejidom le van karbonfóliázva más szinre,m a gyári szin???
Megvan egy jilkov volt.
Persze 2 ütemű.

ez e http://skoda-virt.cz/cz/forum/...
Az még 2 ütemű volt nem? Bár a skoda karbit nem tudom, gyárilag azzal jött volna ki?
A trabi 1.1-es, a waresz volt 1.3
Nem,ez egy de lux verzio volt elég kései,gyárilag egy skoda volt rajta,bowdenes gázpedállal.
Jo sokáig szoptunk mert blokkcserekor egy régit raktunk a gépbe és azon nem volt karbifűtésnek kialakítva csap így nem tudtuk felrakni,a régi egytorkosnak viszont rudazatos volt a gázpedálja így az egész elsö lemezzel együtt kellet kicserélni a busz gázpedállal és a rudazattal.
Bár ment de sose lett jó.A karbitengely úgy szét volt kopva hogy alapjárat csak minden 2. héten volt.
Ha már hekkeltek és 1.3-as a gép nemhogy beleraknátok egy bontott busa blokkot, Dórinak fülig érne a szája
De nem gyárilag hanem Ti hekkeltétek rá ha jól gondolom. Az eredetije a 4 üteműnek a hulladék német karbi automata szivatóval, ahogy néztem ennek elég kicsi a torka így a skoda nem biztos, hogy könnyen rámegy, de egy japó talán nagyobb alakítás nélkül megoldható.
Wartin skoda 2 torkos volt.
Egyszer a 80-as évek végén megszámoltam, hogy mennyire emlékezem, akkor 32-ig jutottam a kétüteműből, de négyütemű még nem volt. De ez a hulladék német karbi amit sok akkori motorjukra tettek nagyon gáz, megy meg minden, de az a szivató nagyon szivató.
...nélkül...
Wow!
Én a kétüteműből nyúztam el két példányt még a (h)őskorban. Lengyelországot, Szlovákiát, Romániát, Bulgáriát nagyobb baj bejártuk az elsővel végzős fősulisként, pedig a gép már 15 évesen került hozzám.
Mondjuk nem ez hanem ugyanilyen sedanban csak már levette az eladó a hirdetést és ezt találtam. A karbi gatya, azt kéne lecserélni valami régi japóra vagy skodára.
Keletnemet?
Mustársárga....és van köze a vw-hez és épp ami abból van annyi a baja.
Csak ne olyat mint a passat.
Milyen színűt?