Huhh,de furcsa ízlése van a tulajnak.
A matrica alatt mi van?
Ha simán a sérülésmentes fekete fényezés akkor egy hőlégfúvó megoldja,ha nem akkor cumi van de ujrafóliázni fekete carbonnal nem összeg,az index és láncvédő alapól leszedős mert így ez vizuális környezetsennyezés.
skacok...müszakin szólnak azért,ha egy svS át van alakitva pazaz turakormányra?
meg a gyári dob helyett sport dob, illetve a fejidom le van karbonfóliázva más szinre,m a gyári szin???
Nem,ez egy de lux verzio volt elég kései,gyárilag egy skoda volt rajta,bowdenes gázpedállal.
Jo sokáig szoptunk mert blokkcserekor egy régit raktunk a gépbe és azon nem volt karbifűtésnek kialakítva csap így nem tudtuk felrakni,a régi egytorkosnak viszont rudazatos volt a gázpedálja így az egész elsö lemezzel együtt kellet kicserélni a busz gázpedállal és a rudazattal.
Bár ment de sose lett jó.A karbitengely úgy szét volt kopva hogy alapjárat csak minden 2. héten volt.
De nem gyárilag hanem Ti hekkeltétek rá ha jól gondolom. Az eredetije a 4 üteműnek a hulladék német karbi automata szivatóval, ahogy néztem ennek elég kicsi a torka így a skoda nem biztos, hogy könnyen rámegy, de egy japó talán nagyobb alakítás nélkül megoldható.
Egyszer a 80-as évek végén megszámoltam, hogy mennyire emlékezem, akkor 32-ig jutottam a kétüteműből, de négyütemű még nem volt. De ez a hulladék német karbi amit sok akkori motorjukra tettek nagyon gáz, megy meg minden, de az a szivató nagyon szivató.
Wow!
Én a kétüteműből nyúztam el két példányt még a (h)őskorban. Lengyelországot, Szlovákiát, Romániát, Bulgáriát nagyobb baj bejártuk az elsővel végzős fősulisként, pedig a gép már 15 évesen került hozzám.
Mondjuk nem ez hanem ugyanilyen sedanban csak már levette az eladó a hirdetést és ezt találtam. A karbi gatya, azt kéne lecserélni valami régi japóra vagy skodára.
A matrica alatt mi van?
Ha simán a sérülésmentes fekete fényezés akkor egy hőlégfúvó megoldja,ha nem akkor cumi van de ujrafóliázni fekete carbonnal nem összeg,az index és láncvédő alapól leszedős mert így ez vizuális környezetsennyezés.
eredetvizsga kérdéses...
meg a gyári dob helyett sport dob, illetve a fejidom le van karbonfóliázva más szinre,m a gyári szin???
ez e http://skoda-virt.cz/cz/forum/...
Jo sokáig szoptunk mert blokkcserekor egy régit raktunk a gépbe és azon nem volt karbifűtésnek kialakítva csap így nem tudtuk felrakni,a régi egytorkosnak viszont rudazatos volt a gázpedálja így az egész elsö lemezzel együtt kellet kicserélni a busz gázpedállal és a rudazattal.
Bár ment de sose lett jó.A karbitengely úgy szét volt kopva hogy alapjárat csak minden 2. héten volt.
Én a kétüteműből nyúztam el két példányt még a (h)őskorban. Lengyelországot, Szlovákiát, Romániát, Bulgáriát nagyobb baj bejártuk az elsővel végzős fősulisként, pedig a gép már 15 évesen került hozzám.