Szerintem 10W40 mindkettő, úgyhogy baj nem lehet belőle.
Ha szervizben, vagy benzinkúton ellenőrzik az olajszintedet (mint az amerikai filmekben ) ott sem kérdik meg hogy milyen gyártmányú van benne, rátöltenek ha kell.
Ha annyit mértél rajta akkor az indít, valami más gond lehet. Illetve próbáld indítózás közben is mérni, ha akkor leesik 8-9-re akkor tényleg rossz teljesen, de ha 10 fölött marad akkor legalább forgatnia kéne a motort.
Egy jó tanács mindenkinek, Banner Bike Bull AGM+SLA 11Ah akksit ne vegyetek, 2014.08 vettem. Télen se túl hideg se túl meleg helyen nem tároltam, motorból mindig ki volt véve, rendszeresen ellenőrizve és töltve.
Ide szezont nem kezdte meg, bár 12,6 - 12,8 V van benne, de indítani nem képes, csak kerreg tőle az önindító, de nem hajt. :-( Szomorú vagyok, 13e Ft volt, soha többé ilyen drága, inkább no name 5-6 ért és akkor 2-3 évente csere.
Ha a mociban 10W40 Motul olaj volt és míg el nem viszem szervízbe, addig rátölthetek szerintetek castrol magnatek 10W40-et? Nekem az a gyanúm, hogy nem. Nem tudom mi a különbség a két olaj között, de tuti nem kompatibilisek
Csak annyit írnék,hogy igazad volt. Beleültetted a bogarat a fülembe és szétszedtem megint a kosarat. 50 km után az egyik alátét már eltört és szerencsére olyan helyre esett, hogy nem okozott galibát. A szerelőnek nem köszöntem meg ezt a munkát. Jelenleg a kosaram angliában dekkol. Szerdára kész is!
korábban adtatok pár tippet/fotót házilagos doboztartó konzol készítéshez. Sajnos még nem álltam neki és lassan itt a szezon. A motorozz.hu-s fórumon olvasgattam, hárman is foglalkoznak egyedi doboztartókkal, esetleg közületek csináltatott már valaki olyannal aki erre állt rá?
Akkor már csak a gombát kellene kimérned. Sajnos ahhoz meg ki kell szerelned. Egy lábosba tenni, vízzel felengedni és forralni, aztán multiméterrel mérni vagy próba lámpával nézni hogy összezár e. Esetleg egy (ipari)hőmérő mellé és akkor tudod hol nyit, zár.
ha jól gondolom ...jobb térdnél,bukógomba fölött a hütöradiátor jobb also sarkán van... az a hőgomba,ugye? van rajta egy csati, meg a vezeték megy a ventihez?? azt zárjam rövidre 1dróttal???
Ha szervizben, vagy benzinkúton ellenőrzik az olajszintedet (mint az amerikai filmekben ) ott sem kérdik meg hogy milyen gyártmányú van benne, rátöltenek ha kell.
Ide szezont nem kezdte meg, bár 12,6 - 12,8 V van benne, de indítani nem képes, csak kerreg tőle az önindító, de nem hajt. :-( Szomorú vagyok, 13e Ft volt, soha többé ilyen drága, inkább no name 5-6 ért és akkor 2-3 évente csere.
Csak annyit írnék,hogy igazad volt. Beleültetted a bogarat a fülembe és szétszedtem megint a kosarat. 50 km után az egyik alátét már eltört és szerencsére olyan helyre esett, hogy nem okozott galibát. A szerelőnek nem köszöntem meg ezt a munkát. Jelenleg a kosaram angliában dekkol. Szerdára kész is!
Mindenesetre gyanús hogy akkor annyira felment a fokod. Figyeld azért nehogy baj legyen belőle!
korábban adtatok pár tippet/fotót házilagos doboztartó konzol készítéshez. Sajnos még nem álltam neki és lassan itt a szezon. A motorozz.hu-s fórumon olvasgattam, hárman is foglalkoznak egyedi doboztartókkal, esetleg közületek csináltatott már valaki olyannal aki erre állt rá?
ma járattam alapjáraton szélmentes helyen majdnem fél órát, az istennek nem akart 100fölé menni...
650N Y hoz jó lehet?
Vagy itt van olyan ami jó hozzá? http://www.ebay.com/sch/i.html...
a fagyállo tapintásra még sikamlós...és -41fokos a müszer szerint...