Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem is mehet bele, mondjuk nem néztem utána, hogy az a castrol full sint-e, de a 10-40 nem szokott az lenni.
Szerintem 10W40 mindkettő, úgyhogy baj nem lehet belőle.
Ha szervizben, vagy benzinkúton ellenőrzik az olajszintedet (mint az amerikai filmekben ) ott sem kérdik meg hogy milyen gyártmányú van benne, rátöltenek ha kell.
Ha annyit mértél rajta akkor az indít, valami más gond lehet. Illetve próbáld indítózás közben is mérni, ha akkor leesik 8-9-re akkor tényleg rossz teljesen, de ha 10 fölött marad akkor legalább forgatnia kéne a motort.
Egy jó tanács mindenkinek, Banner Bike Bull AGM+SLA 11Ah akksit ne vegyetek, 2014.08 vettem. Télen se túl hideg se túl meleg helyen nem tároltam, motorból mindig ki volt véve, rendszeresen ellenőrizve és töltve.
Ide szezont nem kezdte meg, bár 12,6 - 12,8 V van benne, de indítani nem képes, csak kerreg tőle az önindító, de nem hajt. :-( Szomorú vagyok, 13e Ft volt, soha többé ilyen drága, inkább no name 5-6 ért és akkor 2-3 évente csere.
Nem igazán tanácsos keverni két típust, nem tudni mi sül ki belőle!
Jobb lett volna ha nem lesz igazam! Majd kerlek mutass kepet a felujitott kuplungkosarrol
Ha a mociban 10W40 Motul olaj volt és míg el nem viszem szervízbe, addig rátölthetek szerintetek castrol magnatek 10W40-et? Nekem az a gyanúm, hogy nem. Nem tudom mi a különbség a két olaj között, de tuti nem kompatibilisek
F.Levi!

Csak annyit írnék,hogy igazad volt. Beleültetted a bogarat a fülembe és szétszedtem megint a kosarat. 50 km után az egyik alátét már eltört és szerencsére olyan helyre esett, hogy nem okozott galibát. A szerelőnek nem köszöntem meg ezt a munkát. Jelenleg a kosaram angliában dekkol. Szerdára kész is!
kedden megküldöm szentendre felé kemence,stb. kiderűl majd...
Akkor marad a bizakodás hogy a gomba is jól működik ;)
Mindenesetre gyanús hogy akkor annyira felment a fokod. Figyeld azért nehogy baj legyen belőle!
Sziasztok,

korábban adtatok pár tippet/fotót házilagos doboztartó konzol készítéshez. Sajnos még nem álltam neki és lassan itt a szezon. A motorozz.hu-s fórumon olvasgattam, hárman is foglalkoznak egyedi doboztartókkal, esetleg közületek csináltatott már valaki olyannal aki erre állt rá?
hát,nem akarom megbontani...
ma járattam alapjáraton szélmentes helyen majdnem fél órát, az istennek nem akart 100fölé menni...
mondjuk valszeg kiürül a radiátor is,mert a csavar van legalul...gravitáció majdcsak kihozza...
Fraszt.
Akkor már csak a gombát kellene kimérned. Sajnos ahhoz meg ki kell szerelned. Egy lábosba tenni, vízzel felengedni és forralni, aztán multiméterrel mérni vagy próba lámpával nézni hogy összezár e. Esetleg egy (ipari)hőmérő mellé és akkor tudod hol nyit, zár.
olajcserekor a hütöradiátorbol kiszoktatok engedni a régi olajat??
jaja,müködik...
Srácok, mit jelent az hogy szenzoros fokozatkijelző?
650N Y hoz jó lehet?
Vagy itt van olyan ami jó hozzá? http://www.ebay.com/sch/i.html...
Igen, azt a gombáról menő két vezetéket zárd össze és akkor indulnia kell a ventinek. Ha az megy akkor már csak a gomba a kérdés hogy működik e.
ezt rakták bele 2éve a suzi szervizben..gyári zöld...
a -41 fokos feleslegesen tömény szerintem, a víznek jobb lehet a hővezető képessége mint a glikolnak
ha jól gondolom ...jobb térdnél,bukógomba fölött a hütöradiátor jobb also sarkán van... az a hőgomba,ugye? van rajta egy csati, meg a vezeték megy a ventihez?? azt zárjam rövidre 1dróttal???
jaja,volt benne araszolás, térkép nézés,címkeresés több percig...
a fagyállo tapintásra még sikamlós...és -41fokos a müszer szerint...
A 2005-ösöm is simán felment tötymörgésre 100 fok fölé,meg gőzölgött esőben mint paff a bűvös sárkány,cbr nem ennyire háklis.
El ne kezdj ilyen mokolasokat... Zard rovidre a hogomba jelét es egybol kiderul hogy indule, 106-107fok korul indul.