Helló!
Én úgy gondolom, hogy igen, mert van nekem 2 db a szekrényben, az egyik egy bontott 650-esről származik, a másik a saját 'bontott' 400-asomról és dettó ugyanolyan a két légszűrőház. A perdöntő valszeg a forgalomban lévő 'gyári' 400-asomé lenne, de azt nem bolygatnám egyelőre.. :]
Sziasztok!
Suzuki SV400-asnak ugyanakkora a légszűrőn a beszívó nyílása, mint a 650-nek? Ha nem akkor hol lehet rendelni hozzá?
Jelenleg ott tartok hogy alapjárat tök jó, de gázadásra megfullad picit, aztán forog tovább, de nem úgy mint kéne.
Szelephézagok minimum alatt voltak. Gyertyák kukák voltak. A hátsó karburátornak a főfúvóka levegője el volt dugulva rézoxiddal.
De még mindig nem megy rendesen.
Köszönöm a segítséget!
Remélem ennyiért ki is elégít a pultoslány.
Ha nem a legolcsóbbat rendeled kínából akkor lehet normálisat is venni. http://www.aliexpress.com/item...
Ebből például 5000 ft a négy darab postával.
E számos, street legal, elfogadható minőség, nekem is ez van.
Ebayről 7500 az indexrelé, amihez nem kell ellenállás, még csak faragni sem kell, egy az egyben a gyári helyére való.
4. veszel jó állapotú gyári rendszert és vissza alakítod 1 kipuffosra.
Martin dob E jelöléssel, műbizonylattal, db killerer ~ 45e Ft/dob, de csinál más is dobokat, Bódis stb stb...
Sziasztok! Nemrég vettem egy SV 650S t. Átalakított E szám nélküli dupla kipufogó van rajta. Szeretnék külföldön is motorozni vele, de Tudtommal ugranak az E számra. 3 lehetőséget látok. 1. A két dobot csereltetem kb 100e ftert. 2. A jelenlegi dobba graviroztatok sorozatszámot meg E jelzést valami lógóval. 3. Veszek két ugyan olyan szetrohadt dobot. Kivágom a rohadt dobbol a feliratot és felszegecselem a jelenlegi dobra.
Első verzióhoz ki milyen dobot tudna ajánlani, ami nem is drága, nem is rossz, és e jelzeses. A másik két verzióhoz meg véleményt kérnék, ki mennyi realitást és lehetőséget lát bennük.
Tud valaki segíteni, hol tudom a motorom összekötő csövét módosíttatni Székesfehérvár környékén? 2005 SV 1000S
Háttér: Jobbra ha mélyen döntöm a motort leér az összekötő cső és a fém nem tapad olyan jól, szval kicsit így parás a helyzet.
Nem a klasszikus 2 dobos rendszer, hanem egy dobos és gondolom, aki csinálta, nem tervezte meg jól.
Lényeg ami lényeg, kell új összekötő cső, de ötletem sincs ki vállal ilyen lehetőleg Székesfehérvár 50-60km-es környékén.
Ha tudtok valakit ajánlani légyszi írjatok
Szóval vélemény?
Köszi!
Én úgy gondolom, hogy igen, mert van nekem 2 db a szekrényben, az egyik egy bontott 650-esről származik, a másik a saját 'bontott' 400-asomról és dettó ugyanolyan a két légszűrőház. A perdöntő valszeg a forgalomban lévő 'gyári' 400-asomé lenne, de azt nem bolygatnám egyelőre.. :]
Suzuki SV400-asnak ugyanakkora a légszűrőn a beszívó nyílása, mint a 650-nek? Ha nem akkor hol lehet rendelni hozzá?
Jelenleg ott tartok hogy alapjárat tök jó, de gázadásra megfullad picit, aztán forog tovább, de nem úgy mint kéne.
Szelephézagok minimum alatt voltak. Gyertyák kukák voltak. A hátsó karburátornak a főfúvóka levegője el volt dugulva rézoxiddal.
De még mindig nem megy rendesen.
Köszönöm a segítséget!
A tárgyalóba kiraktam egy vasárnapi túratervet, akinek van kedve, csatlakozzon!
Üdv!
Ha nem a legolcsóbbat rendeled kínából akkor lehet normálisat is venni.
http://www.aliexpress.com/item...
Ebből például 5000 ft a négy darab postával.
E számos, street legal, elfogadható minőség, nekem is ez van.
Ebayről 7500 az indexrelé, amihez nem kell ellenállás, még csak faragni sem kell, egy az egyben a gyári helyére való.
meg telefonban is mondta a nő,h hamarosan hazaér...
martin 7végén jön haza, vannak jó dobjai svre...!!!
Martin dob E jelöléssel, műbizonylattal, db killerer ~ 45e Ft/dob, de csinál más is dobokat, Bódis stb stb...
Az előző posztomhoz a valszokat előre is köszönöm!
Első verzióhoz ki milyen dobot tudna ajánlani, ami nem is drága, nem is rossz, és e jelzeses. A másik két verzióhoz meg véleményt kérnék, ki mennyi realitást és lehetőséget lát bennük.
Tud valaki segíteni, hol tudom a motorom összekötő csövét módosíttatni Székesfehérvár környékén? 2005 SV 1000S
Háttér: Jobbra ha mélyen döntöm a motort leér az összekötő cső és a fém nem tapad olyan jól, szval kicsit így parás a helyzet.
Nem a klasszikus 2 dobos rendszer, hanem egy dobos és gondolom, aki csinálta, nem tervezte meg jól.
Lényeg ami lényeg, kell új összekötő cső, de ötletem sincs ki vállal ilyen lehetőleg Székesfehérvár 50-60km-es környékén.
Ha tudtok valakit ajánlani légyszi írjatok
Köszi