Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Netedd,ocsmany zoldesen eg le.

A legegyszerubb semmit sem csinalni vele.Mindig bejon ez a modszer.
Jo hogy nondod,cbr-en eliminaltsm a kapaszkodot,ott is ottmarad a luk de max leszigszslagozom.


Apropo palyazni kell feklampa?
Anelkul mar furan nez ki.
Kösz. Akkor lehet lekapom, van fasza cink spray-m. Bepróbálom azt. Max lejön róla.
Talán a legjobb üléspúp egy normális nő.....vagy csendes guminő.
Pláne sv-n. Kapaszkodóval szarul néz ki, nélküle meg ott a "luk". Persze lehet monyizni, csak nem éri meg.
Az egyik legfontosabb motoros kiegeszito.
Rozsdamentes mindegyiké csak gyenge minőség így elszíneződik, nem rozsdásodik át, de azért belepi ez a trutymó, lehet fényesítgetni, kitart egy darabig.
már rá is raktam...találtam jófogáson...
Na hallo. Sv1000 rendszer rozsdamentes gyárilag? Gondolkodom hogy kicsit megrenoválom. A leömlőket nem venném le azok jól néznek ki, meg nem bolygatnám szivesen a csavarokat a hengernél. Amúgy nem egyértelmű, hogy rozsdás, vagy csak ráégett a retek.
Lehet.
urak,k8 sv650hez lehet hátsó üléspupot kapni?
Isten orizz ilyen motortol. Apunak neztuk hogy kenyelmes lenne, de neki is megvan meg a motorja. Csak neztuk :)
te akarsz venni ilyen bálnát!?
kollégám asszem ilyet hirdet...
Megnéztem, fétisztítóra sem pörög fel. Membránok jók.

Nem tudom az előző tulaj mit csinált, de hogy így nem használta az biztos.
Ahogy írtad, falsot szívhat ha motorikus baja nincs. Nézd meg a membránt meg a többit bár azt talán már megtetted.
Sziasztok!
Egyik ismerősömnek hoztunk egy Suzuki Sv400-at budapestről.
Próbáljuk rendbe tenni, mert elég sok gond van vele. De a tulajnak megérte mert olcsó volt :)
60-as átmérőjű sportkipufogódob volt rajta, ezt lecsökkentettük. Karburátor szét lett szedve, áttisztítva minden járat, furat.

Karburátor szinkront megcsinálva szépen jár alapjáraton, de lustán veszi a gázt, és ejti is vissza. Beindításkor melegen felpörög 2000 környékére majd beáll alapjáratra. Mintha falsot szívna valahonnét.
Amit az eladó elmondott semmi sem volt igaz. Gyertyacsere kellett, légszűrőcsere kellett, új olaj, olajszűrő. (pedig aztmondta kicserélte őket)
Japán belpiacos csoda
Mi kerüli el a figyelmemet?
Még az is lehet hogy a vezérlése van elrakva, mert volt már ilyennel dolgom sor4-nél. Csak időm nem volt megnézni.
Köszönöm a segítséget!
Nekem pont cserélni kellett emiatt a fittinget,meg jo hogy szerelhetőt csináltam,90 fokos lett a jó.
De minimum síkban el kéne fordítani,amit nem lehet. Nagyon feszülne az egész.
akkor nem jók az emlékeim, de akkor is oda kell érjen a gyári fitting szerintem. Ettől függetlenül a brembonak úgyis ezerszer jobb a féke.
Lancus jön megmondja mi a pontos baja. Eléggé buzerálta a tengerparti levegő azt a motort.
Az összes radiálisnak a munkahenger alatt a kormányra merőleges tengely mentén van az sv-nek meg a kormányra párhuzamosan befelé áll.ű
Lancus motorján már abm túrakormány szett van, na meg ha jók az emlékeim a brembo munkahengernek is hasonló a csatlakozása
Gondolj olyanra aki nem akarja csak azt hogy mondjuk ne eresszen a munkahenger karmantyú.
Pláne úgy hogy mindez csőcserét eredményez ha brembo.
Nem lesz jobb semmivel 10ezer körül van a felújító szett. 20ért lehet venni brembot, aminek van határozott nyomáspontja. Lehet használható féket csinálni az ezres fékéből de nem éri meg a gyárival foglalkozni
Csak tippelek félve,felújítani a fékhengert?
Az minek ?
Tud valaki sv1000 elso fekhenger felujito keszletet eladot? Koszi