Rozsdamentes mindegyiké csak gyenge minőség így elszíneződik, nem rozsdásodik át, de azért belepi ez a trutymó, lehet fényesítgetni, kitart egy darabig.
Na hallo. Sv1000 rendszer rozsdamentes gyárilag? Gondolkodom hogy kicsit megrenoválom. A leömlőket nem venném le azok jól néznek ki, meg nem bolygatnám szivesen a csavarokat a hengernél. Amúgy nem egyértelmű, hogy rozsdás, vagy csak ráégett a retek.
Sziasztok!
Egyik ismerősömnek hoztunk egy Suzuki Sv400-at budapestről.
Próbáljuk rendbe tenni, mert elég sok gond van vele. De a tulajnak megérte mert olcsó volt :)
60-as átmérőjű sportkipufogódob volt rajta, ezt lecsökkentettük. Karburátor szét lett szedve, áttisztítva minden járat, furat.
Karburátor szinkront megcsinálva szépen jár alapjáraton, de lustán veszi a gázt, és ejti is vissza. Beindításkor melegen felpörög 2000 környékére majd beáll alapjáratra. Mintha falsot szívna valahonnét.
Amit az eladó elmondott semmi sem volt igaz. Gyertyacsere kellett, légszűrőcsere kellett, új olaj, olajszűrő. (pedig aztmondta kicserélte őket)
Japán belpiacos csoda
Mi kerüli el a figyelmemet?
Még az is lehet hogy a vezérlése van elrakva, mert volt már ilyennel dolgom sor4-nél. Csak időm nem volt megnézni.
Köszönöm a segítséget!
Nekem pont cserélni kellett emiatt a fittinget,meg jo hogy szerelhetőt csináltam,90 fokos lett a jó.
De minimum síkban el kéne fordítani,amit nem lehet. Nagyon feszülne az egész.
akkor nem jók az emlékeim, de akkor is oda kell érjen a gyári fitting szerintem. Ettől függetlenül a brembonak úgyis ezerszer jobb a féke.
Lancus jön megmondja mi a pontos baja. Eléggé buzerálta a tengerparti levegő azt a motort.
Nem lesz jobb semmivel 10ezer körül van a felújító szett. 20ért lehet venni brembot, aminek van határozott nyomáspontja. Lehet használható féket csinálni az ezres fékéből de nem éri meg a gyárival foglalkozni
A legegyszerubb semmit sem csinalni vele.Mindig bejon ez a modszer.