Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm.
Igen itt érdeklődöm. Én sem vagyok helikopter, de tudom ( láttam párszor), hogy egy ilyen szinkron azért nem olyan nagyon veszélyes dolog. Persze ezt is el lehet balfaszkodni, de pont ezért kérdezek. Nem zongorázni akarok megtanulni fórumon keresztül.
http://www.sportmotor.hu/forum...

Az utolsó három oldalon mindent leírtam "szájbarágósan".
Tehát internetes fórumban érdeklődsz egy olyan műveletről amit azért szerelők tanulnak,tapasztalnak jobbára sokáig mire profin végzik.
És én vagyok helikopter.
Vágom.
Kérdezd tasit hogy lépésről lépésre hogy is kell.
Sok sikert hozzá.
Eleve azt sem értem miért válaszoltál. Nem okoskodást kértem, hanem segítséget. A link jónak tűnik. Nekem legalábbis. Nyilván az ember nem ért semmihez, hanem tanul. Vagy kezeket fel akkor, ki született úgy hogy tudott szinkronizálni???? Ennyi.
Mivel nem vagyok műszaki ember nekem evidens hogy nem nyúkálok hozzá.
A DL-es link nem volt jó?
van rajzom, ha kell jelezd.
De egyszerűbb lenne, de mivel műszaki ember vagyok nem hiszem, hogy nehézséget okozna a dolog. Nem is kell válaszolni, majd feltúrom az svrider.com-ot.
Van aki pont ezt szereti.
Ez a leirás majdnem jó ................. csak ép a lényeget nem emliti ... és nem szol a a bi pass szelepekről ha valaki igy állitja be a cucost csak kb 95 % lesz a motor és a számitogép a másodlagos szelepet mindig tekergeti ezért marad bakk kecske minden sv
Nem lenne egyszerűbb megcsináltatni,akár sanyival?
Hali. Egy kis segítség kellene. Valaki (Sanyi illetve aki keni vágja) leírhatná a fojtószelep szinkron beállítást szájbarágósan. Azt tudom, hogy hova megy a cső, meg hogy melyik csavart kell tekerni, inkább a mit miért dolgokra lennék kiváncsi. Sima órás műszer.
Dl-bol meg mindig jobb a 650 mint az ezredes tobbek velemenye szerint,a 650-t probaltam,tenyleg remek motor. Az 1000-esbol meg talan mindig hianyzik egy kis bugi....
Szia!
Egyszer a galériában volt rajz róla,ha van marós ismerősöd.Vagy Sugomotor,Batszimotor vagy más bontók.
SV-ből, de DL-ből már van ezres és ha azt belefaragnák egy SV-be akkor megint lenne SV1000.
Óh, akkor most mi lesz a sok raktárban porosodó MZ kormánnyal
650-es mar van.
De hogy felidomos,csutkakormanyos ezres lesz azt nem hinnem.
Alu, sósavval lehet tisztítani, de azért ezt próbáld ki egy nem látható felületen, az alufelniket és alutankokat ezzel tisztítják a kollégák.
Az új DL1000 blokkját már átalakították mert kelendő gép az eu-ban is, de az SV nem annyira, hogy megérte volna, persze most, hogy a DL-be megcsinálták lehet, hogy kihoznak egy új SV-t.
Ezt nem tudtam... Hat akkor ez szivas...
sziasztok
05-ös SV 650-em van. első lámpa tartó konzolt keresek!
köszönöm, ha van és rám írtok :)
Helló.

Valaki tudja hogy az sv 1000 nek a gyári kipufogójának a héja,palástja milyen anyagból van.
Mosóba meg lett mosva,és kicsit tejszerű lett,fehér foltos.Mivel lehetne újra megpucolni?

Köszi
Nem, épp ezértnem forgalmazzák az eu-ban mert csak euro2-es, a 650 tudja a 3-at mióta két gyertyás lett és még mást is megváltoztattak.
Nekem 02 van, 2006-os SV1000