Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló!
Ez engem is érdekelne, az egész japán netet átbújtam semmit sem találtam .

Neked van Sv400-asod? Lenne pár kérdésem, ha lehet, vagy szét lesz szedve.
Igen sajna összejött.... 5 év alatt 1 új blokk( kifordult a csapágycsésze a ), ECU javítás(végigégett egy szál benne) stb... Az SV-ben csak a kuplungosarat találtam hibának. 22 k van benne és gyönyörű. Minden papírja kulcsa, szervizkönyve megvan
Üdv!

SV400-hoz van valakinél publikus manual? Hasznát tudnám venni.
Ez a forro vaz az svnel is hiba lesz, en ha farmerban vagy rovidnadragban motoroztam leegette a combomat, persze rovidnadragban nem motorozunk... Nyarra az 50es olaj illik bele szerintem, az elozo nyarat alapul veve.

Erdekes amit irsz a hondarol, hiszen honda. Szoktak lenni aprobb hibak de akkor neked jol osszejott minden.

A vtrf es a tuonora gondoltam az elozo hszemben.
De ha joaron joallapotu motorhoz jutottal akkor teljesen igazad van.
Persze, kinek mi. Nekem a lekövethető előélet volt az egyik legfontosabb Olcsó igénytelen motort akartam.. Állapotra szinte gyárit. Hondanal van szabadonfutó kattanások alapjáraton.... +rengeteg idegesítő dolgok. Olyan mintha szét akarna esni néha. Minden nagyon drága hozzá. Alkatrész használtan nincs. Ez igaz a 929-re. Mindig mindenből a legjobbat kapta. Rohadtul melegedett. Lepörkölte a lábamat, olyan meleg volt a váz. Városban nehezen bírta a kis hűtő a lassú tempót. Nevetségesen kicsi rajta.
Azt hittem a hondarol ultel szunetnelkul az svre. Ezzel az allitasoddal vitatkoznek azert. A hondanal nincs kuplunghiba, az aprilianak fekfutomuve sokkal jobb persze ott masbajok lehetnek.
Eladtam kb 3 éve.Igaz nem volt blokk szakadásom viszont minden más igen. Az sv meg a legjobb ár/érték arányú gép volt jelenleg.
929et hogyhogy svre cserelted ?
Te tudod, en ezt nem eroltetnem. Mert nem a hiba megoldasa ez hanem csak elfedi a hibat.
Ja és ha jól emlékszem az a tulaj egy túl vastag anyagot használt(nagyon befeszítette). Ez olyan mint amikor a CBR 929-nél mondták, hogy kiszakadhat a hátsó lengővilla a blokkból, meg hogy hú milyen rossz az a gép konstrukciósan. Igen volt egy ember akinél megtörtént, de többről se hallottam.
Haveromnál bizonyított, ugyanebben az évjáratban(fekete vázas 2006). Most van a gépébe 94.000 km és ~20.000 km-nél lett így megcsinálva. Még nem esett szét neki.
Ez nem megoldas a hibara ugyanis nem itt van a hiba, ez csak elfedi a tunetet.

Illetve ha jol emlekszem, ezutan eltort a kosar a tulajnak.
Nekem itthoni srác csinálta meg. Éreztem a klasszikus rázást 2500-3000 között. Na most már nincs ilyen gond, csak álló helyben hallom azt a klasszikus sv hangot. Nekem az egyszerűbb(talán nem olyan precíz) megoldást csinálták(mondjuk szebben mint a lenti képen)

http://s643.photobucket.com/us...
Igen egyik ismerősömnek se volt semmi gondja. Szürkevázas.
Nekem a 2. szürke van, mindkettő 40000-et ment el és semmi zörgés.
Nem igazan van itthon ilyanaki tokeletesen kikuszobolne minden hibat. Ki kell kuldeni amerikaba es megcsinaljak tokeletesre.

Nem mindegyiknek szar, a szurkevazasok kozul valamelyikben mas szamozasu a kosar, az jobban birja valamiert.
Helló!
Én nem találtam itthon, csak fél megoldásokat. Én is a werksparts-on csináltattam meg. Legalább nem találgattak hogy mit kell csinálni. Megéri, mert utána csak szedegeted szét majd, mert még mindig nem jó.
Nincs azért ekkora gond. A 650-esé teljesen jó. Az ezres hajlamos zörögni, de nem szakad szét. Nekem már van km a gépezetben, de semmi gondja.
szeretnék cimet kapcsolatot keresni telefonszám feltünt nektek hogy az összes sv nek szar a kuplungja gyárilag mind zörög söt halottam olyanról is ami szét szakadt s koplett blokkcsere ...... szal meg kell csinálni :)
akad...1x olvastam már rola vmikor...
https://www.werksparts.com/ van olyan gépmühely itthon aki ezt megcsinálja ?? sv1000 hez kuplungmodositás
Német István Gyál Fekti művek területén
Tsanyi ! :D