Igen sajna összejött.... 5 év alatt 1 új blokk( kifordult a csapágycsésze a ), ECU javítás(végigégett egy szál benne) stb... Az SV-ben csak a kuplungosarat találtam hibának. 22 k van benne és gyönyörű. Minden papírja kulcsa, szervizkönyve megvan
Ez a forro vaz az svnel is hiba lesz, en ha farmerban vagy rovidnadragban motoroztam leegette a combomat, persze rovidnadragban nem motorozunk... Nyarra az 50es olaj illik bele szerintem, az elozo nyarat alapul veve.
Erdekes amit irsz a hondarol, hiszen honda. Szoktak lenni aprobb hibak de akkor neked jol osszejott minden.
A vtrf es a tuonora gondoltam az elozo hszemben.
De ha joaron joallapotu motorhoz jutottal akkor teljesen igazad van.
Persze, kinek mi. Nekem a lekövethető előélet volt az egyik legfontosabb Olcsó igénytelen motort akartam.. Állapotra szinte gyárit. Hondanal van szabadonfutó kattanások alapjáraton.... +rengeteg idegesítő dolgok. Olyan mintha szét akarna esni néha. Minden nagyon drága hozzá. Alkatrész használtan nincs. Ez igaz a 929-re. Mindig mindenből a legjobbat kapta. Rohadtul melegedett. Lepörkölte a lábamat, olyan meleg volt a váz. Városban nehezen bírta a kis hűtő a lassú tempót. Nevetségesen kicsi rajta.
Azt hittem a hondarol ultel szunetnelkul az svre. Ezzel az allitasoddal vitatkoznek azert. A hondanal nincs kuplunghiba, az aprilianak fekfutomuve sokkal jobb persze ott masbajok lehetnek.
Ja és ha jól emlékszem az a tulaj egy túl vastag anyagot használt(nagyon befeszítette). Ez olyan mint amikor a CBR 929-nél mondták, hogy kiszakadhat a hátsó lengővilla a blokkból, meg hogy hú milyen rossz az a gép konstrukciósan. Igen volt egy ember akinél megtörtént, de többről se hallottam.
Haveromnál bizonyított, ugyanebben az évjáratban(fekete vázas 2006). Most van a gépébe 94.000 km és ~20.000 km-nél lett így megcsinálva. Még nem esett szét neki.
Nekem itthoni srác csinálta meg. Éreztem a klasszikus rázást 2500-3000 között. Na most már nincs ilyen gond, csak álló helyben hallom azt a klasszikus sv hangot. Nekem az egyszerűbb(talán nem olyan precíz) megoldást csinálták(mondjuk szebben mint a lenti képen)
Helló!
Én nem találtam itthon, csak fél megoldásokat. Én is a werksparts-on csináltattam meg. Legalább nem találgattak hogy mit kell csinálni. Megéri, mert utána csak szedegeted szét majd, mert még mindig nem jó.
szeretnék cimet kapcsolatot keresni telefonszám feltünt nektek hogy az összes sv nek szar a kuplungja gyárilag mind zörög söt halottam olyanról is ami szét szakadt s koplett blokkcsere ...... szal meg kell csinálni :)
Ez engem is érdekelne, az egész japán netet átbújtam semmit sem találtam .
Neked van Sv400-asod? Lenne pár kérdésem, ha lehet, vagy szét lesz szedve.