nekem ez 27-34-5 nek tűnik a képről, de baromi egyszerű mert meg méred a tengelyt meg a fészket ahova megy meg kitalálod hogy milyen vastag legyen és olyat kell venni
Huhh nálam az.
De csak felvetés volt hogy mi a jobb.Az egyik verzió KB6-8000 forint a másik 3000.
Kocsin se birtam soha a rozsdát.
Hát még motoron.
Legutoljára a platós alvázát drótkeféztem 1 hétig.Azóta is rozsdaport köhögök.
Öcsém a vázat is le akarta szntereztetni de mondtam hogy nem szedem szét annyira.
Te télen személyi számot váltottál, hogy picsáskodsz itt? :D
Bazz, amire én írtam az a lengőkar homokszórás meg szinterezés. Ne mondd már, hogy az egy laza felkészítés része!?
Nameg a szélesfelni nem a kezelhetőség miatt kell,kerestél már használtban 160-as tapadós gumit?
Puminál egy db rosso bukkant fel 20e-ért.
Meg egy valag supermoto gumi sliccben.
Ha aszondod jó a supermoto akkor nem veszek én semmi széleset bazz.
De hogy újonnan sem fogok 60-ért raceattack-ot az is 100%.
egy gumi árán 2x annyit spórolok mint a felni ára.
A baj hogy senki nem figyel rám.NEM újítom fel.
Eddig kapott két törött idomot és a tank lett rendbetéve.Ezen felül gyertyák,olaj,olajszűrő,benzinszűrő,levegőszűrő amit kapott.
Visszahegesztettem a fejidomtartót hogy fogja a plexit.Nameg olyan szintn voltak beállva az első fékek hogy az egyik nyereg fúróval jött szét,illetve le.Ezért megkapta a street 5 éve dobozban lévő komplett rendszerét.
Slussz.
A továbbiakban leellenőrzöm a lengőkar csapágyait (megtörtént,mosni zsírozni kell és van pár eresztű szimering benne) és az elején a telókat,(bocsi hogy nekiállok szétszedni és legalább olajat cserélni de 19 éves és nem volt ezen csak lánc cserélve) nekem gyanusan betonkemény.Azonkívül a felső része a cromszárnak kézzel fogva picit érdes,lehet kívül esik a veszélyzónán de meg kell vizsgálni.
A lengőkar egyszerűen cseszi a szemem hogy rozsdás,ami nem is lenne gond ha visszatenném azt a busnya láncvédő,sárvédő komlexumot.
Ami történesen vizuális környezetsznnyezés.Mindkettő.
Nekem megér egy drótkorongot és 2000 forintnyi felnifestéket hogy ne legyen rozsdás.
Ezenfelül a pályázás csak az első cél,a másik hogy ha öcsém kedvet kap a motorozáshoz az angol közelébe se engedem,ha esetleg eladom az angolt jövőre legyen másik amire csak fel kell ülni míg összegereblyézem az újnak az árát,már ha addigra nem töröm gombóccá és urambocsá nem jön be a pályázás.
Mindezekért én kérek bocsánatot hogy a szezont egy olyan géppel szeretném elképzelni kezdésnek ami az alapvető dolgok maximálisan működnek.
Nekem ez alap még egy lomnál is hogy folyadékok cserélve,rugózó elemek működnek.
Sziasztok, lenne pár kérdésem. Suzuki dl 650 2014 évjárat.
Javaslatotok szerint érdemes sport kipufogót felrakni.
Vagy létezik valamelyest halkabb sportkipufogó?
Sziasztok! Lehet volt már kérdés, nem néztem. Annyi kérdésem lenne hogy valaki tudja-e hogy folytást lehet-e tetetni egy SV650-be úgy hogy 35 KW körül legyen lefolytva (A2 jogsival vezethető legyen) :) ha valaki tudja akkor leírná hogy hol és kb mennyiért csinálnák meg ezt? :)
Első körben azt mondtad sosem veszek ilyet,most hogy sosem megyek pályára........
Szerintrem ne lottoz inkább kupeckodj románokkal.
Ahhoz van érzéked a velem kapcsolatos joslásokhoz nemigen.
Figyu már "mehet a menet"
Te soha nem fogsz ezzel pályára menni vagy nagyon elferdült az eredeti cél. Miért kell egy pályára szánt/amivel esünk-kelünk, nem számít/ gépet újjáépíteni? Legalább magadat ne verd át.......érted
Én meg kaptam 17x24x4-es egyajkút.
A 17 24 5 a méret az jó az NS 500 27 C jelölések nem tiszták.
Elvittem helyi erőhöz hogy ilyen kéne.
Perszehogy tökmást adott.
De csak felvetés volt hogy mi a jobb.Az egyik verzió KB6-8000 forint a másik 3000.
Kocsin se birtam soha a rozsdát.
Hát még motoron.
Legutoljára a platós alvázát drótkeféztem 1 hétig.Azóta is rozsdaport köhögök.
Öcsém a vázat is le akarta szntereztetni de mondtam hogy nem szedem szét annyira.
Bazz, amire én írtam az a lengőkar homokszórás meg szinterezés. Ne mondd már, hogy az egy laza felkészítés része!?
Puminál egy db rosso bukkant fel 20e-ért.
Meg egy valag supermoto gumi sliccben.
Ha aszondod jó a supermoto akkor nem veszek én semmi széleset bazz.
De hogy újonnan sem fogok 60-ért raceattack-ot az is 100%.
egy gumi árán 2x annyit spórolok mint a felni ára.
Eddig kapott két törött idomot és a tank lett rendbetéve.Ezen felül gyertyák,olaj,olajszűrő,benzinszűrő,levegőszűrő amit kapott.
Visszahegesztettem a fejidomtartót hogy fogja a plexit.Nameg olyan szintn voltak beállva az első fékek hogy az egyik nyereg fúróval jött szét,illetve le.Ezért megkapta a street 5 éve dobozban lévő komplett rendszerét.
Slussz.
A továbbiakban leellenőrzöm a lengőkar csapágyait (megtörtént,mosni zsírozni kell és van pár eresztű szimering benne) és az elején a telókat,(bocsi hogy nekiállok szétszedni és legalább olajat cserélni de 19 éves és nem volt ezen csak lánc cserélve) nekem gyanusan betonkemény.Azonkívül a felső része a cromszárnak kézzel fogva picit érdes,lehet kívül esik a veszélyzónán de meg kell vizsgálni.
A lengőkar egyszerűen cseszi a szemem hogy rozsdás,ami nem is lenne gond ha visszatenném azt a busnya láncvédő,sárvédő komlexumot.
Ami történesen vizuális környezetsznnyezés.Mindkettő.
Nekem megér egy drótkorongot és 2000 forintnyi felnifestéket hogy ne legyen rozsdás.
Ezenfelül a pályázás csak az első cél,a másik hogy ha öcsém kedvet kap a motorozáshoz az angol közelébe se engedem,ha esetleg eladom az angolt jövőre legyen másik amire csak fel kell ülni míg összegereblyézem az újnak az árát,már ha addigra nem töröm gombóccá és urambocsá nem jön be a pályázás.
Mindezekért én kérek bocsánatot hogy a szezont egy olyan géppel szeretném elképzelni kezdésnek ami az alapvető dolgok maximálisan működnek.
Nekem ez alap még egy lomnál is hogy folyadékok cserélve,rugózó elemek működnek.
Sőt, keskenyebb kell!
http://www.sportmotor.hu/video...
Javaslatotok szerint érdemes sport kipufogót felrakni.
Vagy létezik valamelyest halkabb sportkipufogó?
Ha te mondod hogy jössz az csak egy vicc és baxol jönni.
Keress olyat ami eleve olyan.
http://totalbike.hu/magazin/kozelet/2016/02/01/bele_se_kezdj_nem_fog_sikerulni/
Szerintrem ne lottoz inkább kupeckodj románokkal.
Ahhoz van érzéked a velem kapcsolatos joslásokhoz nemigen.
Te soha nem fogsz ezzel pályára menni vagy nagyon elferdült az eredeti cél. Miért kell egy pályára szánt/amivel esünk-kelünk, nem számít/ gépet újjáépíteni? Legalább magadat ne verd át.......érted
De pont ezt mondom.Nincs rozsda.Bár karcokat kezelnem kell.