Lattam,nem hinnem hogy a 2004-es befer,meg a korabeli is vagy-vagy.
900 rr lenne a legjobb mert annal a hatso fektarcsa tuti ugyanaz,de lehet a hornete is.
Meglatjuk.
Egyenlore a gyari kipuff csocsatlakozas es veg kozt szetomlott a drotkorong erintesere,kell egy palast meg egy perforalt cso a jovo heten.
Lassan kell egy hornet vagy 900 rr kerék méret is.
Hogy befér e a lengőkarba vagy nem.
Meg egy jóféle olcsó kipufogó.
Metélem le délután az indexeket,kell egy takaró bizgere a tükrök helyére és csináltam egy apró trükköt is.
Ellenőriztem az üzemanyagnyomás-szabályzót és úgy tűnt nem lyukas a membrán.
Lehúztam a kifelé eső végéről a gumi csövet, többször is ráadtam a gyújtást, de nem csöpögött. Megjárattam előtte, úgy is próbáltam de semmi. Ez alapján csináltam, az elrendezés hasonló:
http://youtu.be/wdo5b-vs3BM
A lehúzott gumicsövet szívogattam de onnan sem jött semmi, tök száraz volt, mondjuk a számban éreztem benzinszagot.
Megnéztem a légszűrőt, az viszont erősen benzinszagú volt.
Szerintetek merre lehet a probléma?
Ezek nem jok jatszos motornak szerintem. Nehez veluk motorozni, szet kell forgatni hogy menjen es nagyon kicsi a hasznalhato tartomany. Egy nagyobb sokkal jobb arra hogy kimenjen vele az ember az erdobe. A 125os palyara jo de endurozni mar kicsi szerintem
Épp most kérdezett egy kolléga, hogy nem tudok-e valami hasonló jószágot? Hááát nem tudom, ajánlottam ezt, de igazából ő sem tudja mit akar csak valami játszós gépet terepre, de ha rendszám van az se baj.
Ha még mindig keresnétek motort, akkor http://www.kepesmotor.hu/yamah... ez igencsak szépnek tűnik. El is mennék érte ha nem lenne már egy, de képről sokkal szebb mint az enyém.
Van valakinek tudomása ilyen motorról ? :D