Ezaz,ott a szintert a lengökaron csak atomvillanás veszi le. Nincs rozsda.
Na jo hétvégén tűpárnát csinálok magambol a drótkorong darabjaiból.
verywell felniezüst elég tartós.
Kell találnom olcson hornet vagy 900rr felnit és mehet a menet.
Aki már látott ilyen vén gépet.Homokszórás után szinter vagy fényezés?
És a láncvezető gumi cserés vagy még birja?
Én visszaraknám,de nincs tapasztalatom ennyire elhanyagolt géppel,ami hála is mert nincs kokány sem,a sprayt szerette a digo de a mosószivacsot,petroleumot,kefét kifejezetten rühellte,szerintem ma mostam le a a másfél kilo láncspray 70. százalékát.
Mostanában több gépnél is (sajátomnál is) azt tapasztaltam, hogy a kuplungkapcsoló ragad be, némi mozgatás és indulni fog illetve befújás némi kontaktcuccal hátha segít.
levegő 28 körül(de volt 32 is,légkondi kellett a kocsiba),viz meg olyan pontjó hűsitő :-)))))))))))
de hogy ne legyek teljesen off:motort csak ritkán láttunk és azt sem adták bérbe
Szetcsavarod a ket felet es az alsi reszen belul van maga az onindito.
De ha van masik rskd be,csak a csatlakozoja a vaznyakban van,eleg nehez odaig eljutni.
Kérnék szépen egy kis segítséget:
Egy ideje csinálja a 400-as, hogy teljesen lenyomva az indítógombot, csak hangos kattanás, de nem indul. Néhány próbálkozás után félig lenyomva a gombot, beindul mindig és menet közben minden rendben. Az aksi bika, kiveszem-, mérem is-, töltöm is mindig (ma 13.00 V órákkal a menet után).
Ma először csinálta, hogy menet végén leállítás után újra akartam indítani kíváncsiságból és meg sem rezzent. Lámpák, meg minden fasza amúgy.
Ötletek? Az indító gomb nem szaródhat el?
(Amúgy minden héten egyszer megy a gép, nem áll soha sokat.)
A szerelőmnek is említettem már korábban, elsőre aksit mondott, de azt hamar kizártuk, utána meg nem jelentkezett a probléma egy ideig
Köszönöm előre is!
Na jo hétvégén tűpárnát csinálok magambol a drótkorong darabjaiból.
verywell felniezüst elég tartós.
Kell találnom olcson hornet vagy 900rr felnit és mehet a menet.
Nameg hátha eretnekség a házi kokányolás.
jaja végig ilyen időnk volt,egyszer voltunk 10fokban de az 3000m magas hegyen volt
És a láncvezető gumi cserés vagy még birja?
Én visszaraknám,de nincs tapasztalatom ennyire elhanyagolt géppel,ami hála is mert nincs kokány sem,a sprayt szerette a digo de a mosószivacsot,petroleumot,kefét kifejezetten rühellte,szerintem ma mostam le a a másfél kilo láncspray 70. százalékát.
Vegig ilyen napsuteses idoben barangoltatok?
de hogy ne legyek teljesen off:motort csak ritkán láttunk és azt sem adták bérbe
De ha van masik rskd be,csak a csatlakozoja a vaznyakban van,eleg nehez odaig eljutni.
De kontaktspray legyen az elso.
Nem sokszor segit de hatha.
Egy ideje csinálja a 400-as, hogy teljesen lenyomva az indítógombot, csak hangos kattanás, de nem indul. Néhány próbálkozás után félig lenyomva a gombot, beindul mindig és menet közben minden rendben. Az aksi bika, kiveszem-, mérem is-, töltöm is mindig (ma 13.00 V órákkal a menet után).
Ma először csinálta, hogy menet végén leállítás után újra akartam indítani kíváncsiságból és meg sem rezzent. Lámpák, meg minden fasza amúgy.
Ötletek? Az indító gomb nem szaródhat el?
(Amúgy minden héten egyszer megy a gép, nem áll soha sokat.)
A szerelőmnek is említettem már korábban, elsőre aksit mondott, de azt hamar kizártuk, utána meg nem jelentkezett a probléma egy ideig
Köszönöm előre is!
http://www.kepesmotor.hu/onroa...
Gondolom a vízhőfok is sivatagi ?