Szórakoztam még vele , hogy az injektorokat lekötöttem,hogy csak 1-1 hengerrel menjen de ez mindenhogy füstöl, dadog,megáll. Tehát vagy valami központi jellegű hiba lehet ami a vezérlőegység vagy valamelyik szenzor, illetve a motor annyira lett összesufnizva hogy kibírjon valamit is mindkét hengernél ugyanaz a gond.
Főleg mert ugye mindkét gyertya pontosan ugyanolyan kormos lesz. Semmi különbség köztük. :/
Olajszint rendben, de azért még engedtem is le egy kicsit nehogy ez legyen a gond. Az egész tankot kimostam csővezetékkel együtt, friss benzinnel feltöltve :)
Injektoros, de a pillangó szelep szinkronhoz üzem meleg állapot kéne. Hidegen nem tudom mennyire van értelme ezért ezt nem tettem meg.
Sziasztok!
A nyáron vettem egy 2003-as SV650-es.
Mentem vele úgy 100km-t. Lemostam, beindítottam minden oké. Utána egyből cseréltem volna még amit illik.. Hűtővizet leengedtem feltöltöttem újjal beindítom, hogy megkeringtesse és azonnal elkezdett füstölni is. Előtte nem füstölt pedig volt egy pár hidegindítás, pöccre indult.
A videón látszik, hogy mit köhög ki magából.
Kb 5 perc járás után leáll az egyik henger majd a másik is megáll.
Gyertyákat megnéztem mind a kettőn vékony koromréteg amit viszonylag könnyű letörölni, de szikrát nem adnak kormosan.
Új légszűrő van benne, üzemanyagnyomás rendben, injektorokat kiszedtem, hogy nem eresztenek-e, de rendben találtam.
Gyertyákat megtisztítva visszarakva ugyanez a jelenség...Próbáltam új gyertyával is, de ugyanez az eredmény.
Merre lenne érdemes tovább keresgélni a hibát?
Előre is köszönöm a segítségeteket :)
A videó: http://youtu.be/UOiEgn3u_24
és a kép:
az egyik túrán egy dl fejre állt... na az igy füstölt vagy 30km után.. előtte nem lehetett látni a füsttől...