4 autó és 2 motor van.Meg egy fűnyíró,egy fél robesz,egy stihl,2 flex.
Ebben az évben is összejött vagy 20-25 liuter fradt olaj,meg jo gogy elfér a vegyestüzelésáben.
A Hastra meg a triumph még értékelhető a többi olyan hogy mindig van valami ami viszi a pénzt.
A 3 hengewresben ebben az évben két olajcsere is volt.
Nem nagy cucc.
Aki gépesítve mozogni akar az fizessen.
Ha necces lenne probléma lenne ... csak figyelmetlenül olvastam...
" nálatok 6" nálam 4 ...akkor az több igaz?
De ha probléma 6 olajcsere egy családban......
Nem is akarok én hozzá nyólni,tavasszal szerelő rendbeteszi addig elmolyolok a perifériákkal.
Fékek,teló,lengőkar,himbarendszer csapágyai.
Most egy apro teszt volt,a hűtőrendszer kapott uj folyadékot,kiegyenlítőt raktam vissza,bemelegítettem ventillátor kapcsol.
Egyenlőre elégedett vagyok.Apránként haladok de hétvégén tesztút.
Na jó addig is egy kis honda.
A gyengébbek kedvéért csak olaj,olajszűrő,fagyálló lett cserélve,lemostam amennyire tudtam,koránt sincs kész,az állapot gyakorlatilag hazahozatali.Tehát a karburátor és egyéb belsö szervei a 2012-es olaszból kivonás óta nem lettek megnézve,állt egy fészerben,benzint öntöttem bele,elsőre elkapta szivató gyakorlatilag nem kell,minden henger jár.
Nem zörög egy szemet sem.A gyakorlatlan hótt hülye hobbiszerelőnek mint én elfogadható.
Egy isten tuti meghallja melyik csapágy,szelep fityfene szar benne.
Keson vettem mer csoro vagyok.
Amugy most van idom mokolni.
haladok apro lepesekben.
Nameg pihenes,henyeles is van bejglikoma mellett.
Van elso fekem,picit melegedik az ido igy probaut es pofaraeses a menu mara.
Kaptam egy hátsó emelőt a motorhoz az előző tulajtól, emelőszemes.
Kérdésem, hogy az emelőszem "sima" M8x1,25 (normál menetes), vagy valami speckó?
Illetve ha becsavarok oda egy csavart, akkor ott már meg tudom emelni a motort biztonsággal, vagy vegyek emelőszemet?
Ebben az évben is összejött vagy 20-25 liuter fradt olaj,meg jo gogy elfér a vegyestüzelésáben.
A Hastra meg a triumph még értékelhető a többi olyan hogy mindig van valami ami viszi a pénzt.
A 3 hengewresben ebben az évben két olajcsere is volt.
Nem nagy cucc.
Aki gépesítve mozogni akar az fizessen.
" nálatok 6" nálam 4 ...akkor az több igaz?
De ha probléma 6 olajcsere egy családban......
De,valamikor még felteszek párat.
Nagyon régi.Már töltöm fel az újat csak nincs kész,januárra lesz időm ahogy nézem.Az holt szezon.
btibi10@freemail.hu
Fékek,teló,lengőkar,himbarendszer csapágyai.
Most egy apro teszt volt,a hűtőrendszer kapott uj folyadékot,kiegyenlítőt raktam vissza,bemelegítettem ventillátor kapcsol.
Egyenlőre elégedett vagyok.Apránként haladok de hétvégén tesztút.
A gyengébbek kedvéért csak olaj,olajszűrő,fagyálló lett cserélve,lemostam amennyire tudtam,koránt sincs kész,az állapot gyakorlatilag hazahozatali.Tehát a karburátor és egyéb belsö szervei a 2012-es olaszból kivonás óta nem lettek megnézve,állt egy fészerben,benzint öntöttem bele,elsőre elkapta szivató gyakorlatilag nem kell,minden henger jár.
Nem zörög egy szemet sem.A gyakorlatlan hótt hülye hobbiszerelőnek mint én elfogadható.
Egy isten tuti meghallja melyik csapágy,szelep fityfene szar benne.
http://youtu.be/khHLf-sJX-U