Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, rosszul emlékeztem... Az első hengernek máshoz van köze. Így az egész olajozás ugrik.
Ez gumibogyo volt, nem csodabogyo. Gumimacikkal is talalkoztam akik megengedtek. Mindezt egy rendszamnelkuli dognehez enduroval termeszetesennem baj. Az sem baj ha te lemesz a foldesutrol, mivel neked nem crossod hanem endurod van.
Megjegyzem hogy eddig kb 500metert mentem nem foldesuton. Ez most pont oda tartozott, es megnyugtatlak nem atgazoltam a bokrokon mert hasra esek rajtuk, ha fotoztam volna meg akkor a motor mogott lb 10 meterrel ott az erdeszeti ut.
Aham. És ha nincs olajnyomás, azért még a hátsó hengert keni? Vagy szerinted a levegő csak a magasabban lévő első hengerhez megy és a hátsóhoz csak olaj? Mi van a főtengellyel, no meg a hajtókarral? Mert szerintem a az olajnyomás hiánya miatt nem a henger(bár szerintem a vezérlésre gondoltál) lesz lötyögős kicsit, hanem a hajtókar nagyon.
Szerintem kifejezetten jó volna ha máskor nem a szúrós csodabogyó termőhelyén motoroznál (védett növény, eszmei értéke 10 000 Ft).

Arról nem is beszélve, hogy krossz motorral a krosszpályán kéne maradni.
Link lemaradt: link
A lényeg, hogy ha nagyon meg van döntve a motor, akkor levegőt szív az olajpumpa olaj helyett, ami nem annyira egészséges kenés szempontjából.
Itt nálam okosabbak szépen levezetik:
Ezt meséld már el, hogy miért? Má ezt az olajozást. Táblázatot is mellékelhetsz
A lényeg, hogy nem lett baja. Viszont a kicsinél tuti kinyírod az első hengert, ha sokat és nagyot kerózol. Annak az olajozása teljesen megszűnik felállított motornál. No, meg a váz se komálja, ha nem finoman teszed le.
Soha nem volt baom az olajnyomassal, vezermutengelyek is tokeletesek voltak, minimalis kox miatti nyomok a csapagyaknal de semmi mas.
Mondtam én, hogy jó az gyárilag is.

Az olajnyomás érdekes kérdés, a kicsinél nem kap olajat az első henger, ha kerózol, az 100%, de a nagynál nem tudom, hogy van megoldva. De gyanús, hogy hasonlóan.
Mig 2. ban fel tudtam venni es levegoben rakni egy harmadikat majd 200elott egy kicsivel letenni addig nem kell azon roviditeni semmit :D csak legyen eleg hosszu egyenes meg ne felj az olajnyomastol :D
Nem felejtem. De az SV1000-nek is prímán ki van osztva a váltója a motorhoz.
Végszükség esetén még mindig durván be lehet rövidíteni az SV végáttételét is.
Jóvanazúgy!
Lanc allapota megfelel a téli tárolásra ?
De azt ne felejtsd el hogy sokkal rovidebbek a fokozatok es nincs 260as vegsebessege a bmwnek
En azt nem hogy mert okoz ez ekkora lelki torest.
Bar teny hogy minimum 6 topiknev utan a kupec nev all.
De mondjuk az mas,az rendben van.

Csak engem nem erdekel.
Mast meg igen.
Ez fura.
Én megértem Vanyeket Lehet, hogy elbaszta számszerűen, de szerintem mindenkit megzavarna, amikor belép a főoldalra és azt látja, hogy a topiknevek után csak Zoli32 van
Zoli szerez neked gombokért
És ez rajtad meg a családodon kívül van akit érdekel?
Mert engem nem.
Akkoris a Nagy Vanyek maradsz aki néha beböfög valami szerinte érdekeset.
Űrhajókról,BMW-kről de úgy igazából csak az a kérdés kiaf...sz és minek is mondta...........áh semmi csak úgy elszállt.
Zoli, szerintem összekeversz valakivel. Nekem nem Nagy a vezetéknevem!
Engem egyáltalán nem érdekel a Nagy Vanyek mit mond és hány topikban.
De az fura hogy a Nagy Vanyek tudja hány topikban mit írok.
Fura.
Bár azt azért elbaszta hogy pontosan mennyiben is írok.
Ez mondjuk nem fura.Felületes és gyenge nyakon felül.
Na ez sem fura.
De ez van.
A Nagy Vanyek kiismerhetetlen.
Mondod ezt Te, aki kb 10 fórumban vagy fő szószóló mindenhez értő egyén. Ha nem írtál már 10 perce valahova már bizsereg a körmöd. Ebből a 10 fórumból 9-ben csak szítod a tüzet mindig. A maradék fórum a Fából vaskarikát topic azt te alapítottad
Mert a vanyek_ azt mondja? Szép is lenne.
Felesleges.
Gyorsabb az a szar mert Vanyek mondja.Pont.
Én meg leszarom hogy mit mond.
Lehet gyorsabb,lassabb,zöldebb,pirosabb akkor is csak Vanyek mondja ami annyit ér mint a levegő a tüdejében.
Semmit,zéro,duplanulla oszt annyi.