HSM úr! Az 1250 Bandi 232kg 98Le, SV1000 218kg 120Le. A processzorod alapján az SV sokkal jobb motor ugye? - Zolika! Előre szólok, hogy téged nem kérdeztelek!
Most beszeltem,ma kb haromra ertem haza,annyi hogy lesoportem a futot es este lett.
Most neztem egy forgalmist itt a kepesen,jo messze csak a hengerfej kuka es eszi az olajat rogton telefonban.
Atix arul egy f4it.Mondjuk annak fele mar hianyzik.
Aki egykerekezik az meg is érdemli hogy levegőt szívjon a motorja!
De szerintem amíg egyensúlyban van a cucc, addig olajat is kapnia kell, ezt szerintem jól kiagyalták a mérnökök...
Nem ugyanaz a helyzet. Ugyanis ha oldalra döntöd, akkor nem tud annyira másfele elfojni. Alulról szívná a pumpa középtájról, oldalra döntve mindig marad olaj a teknő alján, ha viszont kerékre veszed, már ki tud onnan folyni hátra, ahonnan nem tudja már sehogysem felszívni. Remélem, átmegy, mire gondolok...
Menet közben ha be van döntve a motor, az olaj a centrifugális erő miatt ugyan abban a helyzetben marad, azaz nem fog levegőt szívni az olajpumpa. Ez pont olyan mint amikor a fejed felett megpördítesz egy vödör vizet és mégsem ömlik a fejedre.
Ha felborul a motor az más tészta, akkor előfordulhat.
Rendszám nélküli enduroval ugyan úgy nem kell menni sehová.
1. Nem kifejezetten lebaszási szándékból mondtam. Nyilvánvalóan nem ismerheti mindenki A-Z-ig a hazai védett növényeket és élőhelyeket.. sőt ez nem is várható el. Abból ha felhívom rá a figyelmed, nem lesz baja senkinek.
2. A természetvédelmi hatóság nem figyelmeztetni fog, hanem járműelkobzás + bírság jár(hat) ezért. Nem fogja érdekelni őket, hogy egész nap vagy "csak" pár száz méter erejéig tiprod a növényt és a törvényt.
3. A földútról nem igazán lehet legálisan lehajtani, de! nagy különbség van lehajtás és lehajtás között, mivel nagyon nem mindegy az adott terület jogállása.
Miért is érdekelne miröl vartyogsz?