Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nagy vanyek kisbetűvel.
Miért is érdekelne miröl vartyogsz?
HSM úr! Az 1250 Bandi 232kg 98Le, SV1000 218kg 120Le. A processzorod alapján az SV sokkal jobb motor ugye? - Zolika! Előre szólok, hogy téged nem kérdeztelek!
Ha az a cél hogy egy bot üsse a gerincedet minden úthibánál.
Köszönöm, emelni nem szeretném. Csak keményíteni kéne, ha az ember nagyra nőtt, nem? :)
Na mesélj, komolyan érdekel Ha hahus volt belökhetnéd a linkjét is
Kutyacsont méretének a megváltoztatásával.
A második kérdésre tudom a választ. Nem változik a magasság, csak a rugó előfeszítés, tehát keményebb vagy lágyabb lesz a rugúzás.
Sziasztok!

A hátsó rugóstagot hogy érdemes beállítani akkor, ha az ember magas, és nagyobb darab? :) Menetirány szerint húzni vagy kiengedni kell? :)

Illetve ez esetben nő a motor "magassága", vagy azt nem befolyásolja ez?
Van egy ismerősöm, de nem saját műhelyben dolgozik. Miért?
Van ez így.
Megnéztük ma a bömöst, hááát a felét sem érte amit kértek.
Most beszeltem,ma kb haromra ertem haza,annyi hogy lesoportem a futot es este lett.
Most neztem egy forgalmist itt a kepesen,jo messze csak a hengerfej kuka es eszi az olajat rogton telefonban.
Atix arul egy f4it.Mondjuk annak fele mar hianyzik.
Van megbízható autószerelőd Tatán?
Menjünk ha kell ha nem oszt jónapot, azzal nem veszítünk.
Igen, az jól ki van agyalva. Viszont az egykerekezést nem tűri olyan jól, mint a legtöbb sor4-es blokk.
Mehettünk volna ma is délután. Hánykor beszélsz vele reggel?
Beszeltem vele.
Holnapra jelentkezett mas is nala.
Kiderul reggel.
Nekem jo,embert meg fel kell hivnom.
Foglalt volt.
Aki egykerekezik az meg is érdemli hogy levegőt szívjon a motorja!
De szerintem amíg egyensúlyban van a cucc, addig olajat is kapnia kell, ezt szerintem jól kiagyalták a mérnökök...
Holnap 9 után jó lesz?
Természetesen a döntés alatt az egykerekes hátra-döntést érteni... Ott ugye nincs a centrifugális erő, hogy a helyén maradjon az olaj.
Nem ugyanaz a helyzet. Ugyanis ha oldalra döntöd, akkor nem tud annyira másfele elfojni. Alulról szívná a pumpa középtájról, oldalra döntve mindig marad olaj a teknő alján, ha viszont kerékre veszed, már ki tud onnan folyni hátra, ahonnan nem tudja már sehogysem felszívni. Remélem, átmegy, mire gondolok...
Ha kitomjuk fureszporral az olajteknot akkor no para.
Menet közben ha be van döntve a motor, az olaj a centrifugális erő miatt ugyan abban a helyzetben marad, azaz nem fog levegőt szívni az olajpumpa. Ez pont olyan mint amikor a fejed felett megpördítesz egy vödör vizet és mégsem ömlik a fejedre.
Ha felborul a motor az más tészta, akkor előfordulhat.
Rendszám nélküli enduroval ugyan úgy nem kell menni sehová.

1. Nem kifejezetten lebaszási szándékból mondtam. Nyilvánvalóan nem ismerheti mindenki A-Z-ig a hazai védett növényeket és élőhelyeket.. sőt ez nem is várható el. Abból ha felhívom rá a figyelmed, nem lesz baja senkinek.

2. A természetvédelmi hatóság nem figyelmeztetni fog, hanem járműelkobzás + bírság jár(hat) ezért. Nem fogja érdekelni őket, hogy egész nap vagy "csak" pár száz méter erejéig tiprod a növényt és a törvényt.

3. A földútról nem igazán lehet legálisan lehajtani, de! nagy különbség van lehajtás és lehajtás között, mivel nagyon nem mindegy az adott terület jogállása.