Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mit vesz fel? Amíg videóztam addig többnyire azt vette fel amerre mentem.
Sziasztok, van valakinek soport kamerája? Tuti hogy van. De azt megtudnátok mondani hogy egy 16 vagy 32GB-os kártyára mennyit lehet felvenni? Tudom felbontás függő de mégis milyen felbontásban kb mit vesz fel? Köszi.
Sulié volt,erdekelte a fenet.
Csak pénzhiány...
De sok a gond.
A Betát visszaviheted garanciában!
Nem itt bukik meg a történet... Jelenleg is ott tartok, hogy kb. nem férek be a szobámba. A szekrényem fele így is a kerékpáros és informatikai szerelések kellékeivel van tele. Az kéne még, a motor szerszémainak még egy szekrény...
A másik gond, hogy nincs is hol szerelni... Kinn az utcán hagyni a dolgokat meg a félig szétkapott motort meg nem éppen szerencsés.
Nem biztos,lehet bemegy és pofára adják,oszt nemkap.
Két örök emlékem van,az egyik a warti lengőkarját probáltam levenni,de elhajlott a 20-on felüli kulcs a másik egy ekefej,ott a 32-es hajlott,és beta volt.
De az inyektorra ami ráfogja a légszűrőházat M5-ös inbusz azt csuklóból csavarhúzóval szakítottam bele,igaz méregből 15 perc alatt kipiszkáltam,csak spéci a csavar így 1600 forint volt.
boltban annyi van hogy el is adnak belőle
Venni kell, legalább kettőt: egy jó nagyot, meg egy picurkát.
(Nekem még csak a nagy van meg, de ha lesz pénzem, beszerzek egy másikat is).
Na, az az ami nekem nincs.
Mint a hqgyerek, azt hitte leracsnizik majd a nyomatékkulcs, de nem, kattanás után még húzta amíg tudta, kifelé már menettel jött az olajleeresztő
Nyomatékkulcs a varázsszó.
Bár én azzal is beleszakítom.
4500 körül volt az,és ja annyinál,nem berohadt hanem bekoszolódott.
Nálam is ennyi volt. Megnézegette, mi milyen állapotban van, látta oké, és folyadék lenn ki, fent be, és annyi.
Egyébként a szervizek 99%-ának annyiból áll a fékfolyadék csere, hogy lent engedik ki fent pedig öntik utána a frisset...néha a dugattyúkat is megtisztítják de ez ritka, az meg pláne ritka hogy valahol is darabokra szétszednék a féket, elmosnák majd újra össze... Az enyémben pl zselés volt a folyadék a nyeregben pedig a könyvében le volt írva a rendszeres folyadék csere, Suzuki Kecskemét..
Ja, fél éves!
Az olasz import amiben volt 12ezer ? Állítom hogy ilyen kis futásnál még nem szabadna berohadjon. Pláne nem úgy hogy ez érezhetően befolyásolja a fék működését...
És a meghúzási nyomaték? Nekem érzésből nem megy... Egy notit megszerelek csuklóból rutinból, de a motoros nyomaték tartományban semmi gyakorlatom nincs, és nem biztos, hogy a féknél kéne elkezdenem.
Megpróbálom majd a szilikont, aztán ha nem jön be, akkor lennt is takarítás.
Sima inbusz és hatlapfejű.
Ezek a csúszószarok hajlamosak rá,nekem asszem 12-15 körül már alig birta sanyi kifeszegetni.
De te tanultál szerelőnek,jobban tudod.
Akkor van esélyem, hogy nekem is jó lesz a szilikontól.
Kár, hogy a lítiumos csapágyzsír nem jó rá, az bezzeg akad itthon...
Az korrekt. Nekem az az érdekes, néha jó, néha meg darabos. A csúszkák nekem is eszembe jutottak, lehet érdemes lenne ránéznem. Csak sajna nekem ehhez nincsenek szerszámaim, mindenhez szerelő kell.

Belülről elvileg nekem még tisztának kéne lennie 3 évesen, tavaly előírásszerűen kapott friss fékfolyadékot is.