Sziasztok, rég jártam erre.
Keresgéltem kicsit visszafele, de nem találtam meg amit kerestem.
Laller véletlenül nem Te csináltal a motorodra olyan áramkört ami figyeli a töltést és csak akkor kapcsolja a tompitottat ha már megvan a 14v?
A gond hogy annyi az uncsi töltelék hogy besírok tőle,utána van az ipse a yamaha terepmotorral afrikában az érdekesebb egy 15%-al de ez annyira befáraszt hogy azt már csak a feléig birom.
Bár az inkább a motor szétcseszésével és saját maga kinírásával van elfoglalva.
Talán a világ legjobb fagyizói motorral érdekesebb lehet.
hm...kolegám kis 2002es gs500-án is megcsináltuk ugyanezt a fékfolyadékcserét...illetve én csak a fékbetét cseréknél voltam ott. a folyadékcserét meg a légtelenitést maga végezte,felesége segitett neki pumpálni a fékkart...
azt mondja,h reggelente induláskor és kb 5-6óra állás után a fékkar durván felkeményedik első behuzáskor.
második huzásnál már minden oké.
állitolag rendesen kiengedte belőle a légbuborékokat...
mi lehet itt a gond? xerintem mégis maradt benne még egy kis levegő...
Keresgéltem kicsit visszafele, de nem találtam meg amit kerestem.
Laller véletlenül nem Te csináltal a motorodra olyan áramkört ami figyeli a töltést és csak akkor kapcsolja a tompitottat ha már megvan a 14v?
A gond hogy annyi az uncsi töltelék hogy besírok tőle,utána van az ipse a yamaha terepmotorral afrikában az érdekesebb egy 15%-al de ez annyira befáraszt hogy azt már csak a feléig birom.
Bár az inkább a motor szétcseszésével és saját maga kinírásával van elfoglalva.
Talán a világ legjobb fagyizói motorral érdekesebb lehet.
azt mondja,h reggelente induláskor és kb 5-6óra állás után a fékkar durván felkeményedik első behuzáskor.
második huzásnál már minden oké.
állitolag rendesen kiengedte belőle a légbuborékokat...
mi lehet itt a gond? xerintem mégis maradt benne még egy kis levegő...
Merakkor kezhetjuk a kupeccel.