nem tudom nekem ez még kevés lenne hogy a tompítottat rá merjem kötni, mert ha 12,6 alá esik a fesz. akkor minden figyelmeztetés nélkül levágja a világítást ami mondjuk este nem biztos hogy szerencsés
Valóban, tötőfeszre a relé nem képes kapcsolni-figyelni. De nem is olvastam végig az összes előzményt
Apósék kocsijánál sima bekötéssel csináltam, sajátomé olajgombát is figyelte. Jó megoldás mind a kettő, csak legyen benne egy plusz biztosíték akkor nem lesz gond vele.
Rendben, ez meg akkor 1100,- forint, és tudja az eredeti kitételt, hogy csak az akkufeszültség (töltőfeszültség) x értéke fölött kapcsoljon be.
Mondjuk tényleg meg lehet oldani egyetlen relével, ha az olajnyomás-kapcsolóval triggereljük: ha van gyújtás és nem ég az olajnyomás-lámpa, akkor vélhetően jár a motor is, azaz tölt.
dehogynem...irja a haynaes manuals is,h meg kell kenni..ott ,ahol érintkezik a betétekkel...nem magát a palástot..ami besüllyed a nyeregbe...
meg a betétek felfogatását is megkentem picit...gyári toyota fékpasztával...ilyen a yamaha is meg a kawa is...1 a szállito....pirosas rozsaszinű pasztaszerű trutyi,ahogy zoli is irta!
a kapcsolási rajzzal nem sokat érsz mert programozott eszközt tartalmaz. de ahogy a videómnál írták is, ugyanezt tudják a drl vezérlők amit fillérekért lehet kapni úgyhogy itt meg is halt a project. az hogy az enyém jelzi az töltés hiányt és a túltöltést is az senkit sem érdekelt.
A gyár bassz nem adott spec kenőanyagot a szetthez nekem.
A haynes írta kenjem meg fékfolyadékkal,bezzeg az utángyártott powerhause karmantyúkészletben van ilyen pirosas trutyi.
Oda lehet nem kellett volna! Ha ez miatt a karmantyú rátapad a a fékdugattyúra állas közben, akkor ezért lesz elöször behúzva ezt feloldani...Erre a felületre mikor karmantyút cserélsz adják spec kenöanyagot amivel össze kell rakni.
a dugattyúkat leheletvékonyan,meg a csuszkákat meg a betétek oldalán a nyerget,ahol a mozgást végzik......de azoknak nincs köze a fékkar keményedéséhez...
Föeleg csutkakormányos spormotorkra jellemzö, hogy a kormányon a föfékhengernél a Fitting magasabban van ahogy becsatlakozik a föfékhengerhez. Itt szokott még légbuborék megrekedni. Ugyan úgy fel kell pumpálni a rendszert és egy picit meglazítni a Fitting csavarját, mintha egy légtelenítö lenne, majd visszahúz. Persze ügyelni, hogy ne spricceljen a fényezésre. Egy picit kenöanaygok illik tenni a fékkar és a föfékdugattyú felülete közé is, vagy ahhoz a kapcsolódási ponthoz.
Mikor az új, vastagabb fékbetétek be lettek szerelve a féknyeregbe, elötte a munkahengerek felületét letakarítottátok fényesre, és úgy lettek visszanyomva?
Apósék kocsijánál sima bekötéssel csináltam, sajátomé olajgombát is figyelte. Jó megoldás mind a kettő, csak legyen benne egy plusz biztosíték akkor nem lesz gond vele.
Mondjuk tényleg meg lehet oldani egyetlen relével, ha az olajnyomás-kapcsolóval triggereljük: ha van gyújtás és nem ég az olajnyomás-lámpa, akkor vélhetően jár a motor is, azaz tölt.
meg a betétek felfogatását is megkentem picit...gyári toyota fékpasztával...ilyen a yamaha is meg a kawa is...1 a szállito....pirosas rozsaszinű pasztaszerű trutyi,ahogy zoli is irta!
keresek 650 N-es első lámpát. 2005-ös a motorom. köszönöm.
A haynes írta kenjem meg fékfolyadékkal,bezzeg az utángyártott powerhause karmantyúkészletben van ilyen pirosas trutyi.
Oda lehet nem kellett volna! Ha ez miatt a karmantyú rátapad a a fékdugattyúra állas közben, akkor ezért lesz elöször behúzva ezt feloldani...Erre a felületre mikor karmantyút cserélsz adják spec kenöanyagot amivel össze kell rakni.
azt még majd megnézem...holnap megyek ki hozzá...ujra lelégtelenitjük.
Mit kentel le pasztaval? Probalj meg egy kis szilikonsprayt fujni fent is lent a dugattyukra
xerintem a rendszerben maradhatott egy kis levegö...