Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És kb fél óra alatt találnak a helyiek valami rémisztően zegebaszta kavicsos borzalmat amit tök jó útnak neveznek.
Azt a részt annyira nem szeretem,valaki mindig elesik a motorommal.
Tavasszal elmegyünk egy mecsek burgerre, azon a szakaszon menet közben mutasd meg majd hogy kell kivenni az izzót
És ha kiveszed az izzot az nem olcsóbb?
nem tudom nekem ez még kevés lenne hogy a tompítottat rá merjem kötni, mert ha 12,6 alá esik a fesz. akkor minden figyelmeztetés nélkül levágja a világítást ami mondjuk este nem biztos hogy szerencsés
Valóban, tötőfeszre a relé nem képes kapcsolni-figyelni. De nem is olvastam végig az összes előzményt

Apósék kocsijánál sima bekötéssel csináltam, sajátomé olajgombát is figyelte. Jó megoldás mind a kettő, csak legyen benne egy plusz biztosíték akkor nem lesz gond vele.
Rendben, ez meg akkor 1100,- forint, és tudja az eredeti kitételt, hogy csak az akkufeszültség (töltőfeszültség) x értéke fölött kapcsoljon be.

Mondjuk tényleg meg lehet oldani egyetlen relével, ha az olajnyomás-kapcsolóval triggereljük: ha van gyújtás és nem ég az olajnyomás-lámpa, akkor vélhetően jár a motor is, azaz tölt.
Tévedés, egy 5 lábú relé egy biztosítékkal bebiztosítva, na az a legprimitívebb és kevesebb mint 1000 Ft-ból megvan.
rajz lemaradt:
azaz, az enyém is ilyen paszta...
DRL-vezérlőből ez a legprimitívebb, a felső relé is fölösleges:
dehogynem...irja a haynaes manuals is,h meg kell kenni..ott ,ahol érintkezik a betétekkel...nem magát a palástot..ami besüllyed a nyeregbe...
meg a betétek felfogatását is megkentem picit...gyári toyota fékpasztával...ilyen a yamaha is meg a kawa is...1 a szállito....pirosas rozsaszinű pasztaszerű trutyi,ahogy zoli is irta!
nemtudom...holnap megyek ki hozzá,megnézem,h mi is ez pontosan...
a kapcsolási rajzzal nem sokat érsz mert programozott eszközt tartalmaz. de ahogy a videómnál írták is, ugyanezt tudják a drl vezérlők amit fillérekért lehet kapni úgyhogy itt meg is halt a project. az hogy az enyém jelzi az töltés hiányt és a túltöltést is az senkit sem érdekelt.
sziasztok!
keresek 650 N-es első lámpát. 2005-ös a motorom. köszönöm.
A gyár bassz nem adott spec kenőanyagot a szetthez nekem.
A haynes írta kenjem meg fékfolyadékkal,bezzeg az utángyártott powerhause karmantyúkészletben van ilyen pirosas trutyi.
"a dugattyúkat leheletvékonyan"

Oda lehet nem kellett volna! Ha ez miatt a karmantyú rátapad a a fékdugattyúra állas közben, akkor ezért lesz elöször behúzva ezt feloldani...Erre a felületre mikor karmantyút cserélsz adják spec kenöanyagot amivel össze kell rakni.
De miért keményedne fel a levegőtől ?
jah,mondasz vmit,köszi...
azt még majd megnézem...holnap megyek ki hozzá...ujra lelégtelenitjük.
a dugattyúkat leheletvékonyan,meg a csuszkákat meg a betétek oldalán a nyerget,ahol a mozgást végzik......de azoknak nincs köze a fékkar keményedéséhez...
Föeleg csutkakormányos spormotorkra jellemzö, hogy a kormányon a föfékhengernél a Fitting magasabban van ahogy becsatlakozik a föfékhengerhez. Itt szokott még légbuborék megrekedni. Ugyan úgy fel kell pumpálni a rendszert és egy picit meglazítni a Fitting csavarját, mintha egy légtelenítö lenne, majd visszahúz. Persze ügyelni, hogy ne spricceljen a fényezésre. Egy picit kenöanaygok illik tenni a fékkar és a föfékdugattyú felülete közé is, vagy ahhoz a kapcsolódási ponthoz.
Eht az x-et nem tudnad hanyagolni?

Mit kentel le pasztaval? Probalj meg egy kis szilikonsprayt fujni fent is lent a dugattyukra
hogyne...minden steril volt és fémtiszta...toyota fékpasztával lekentem...
xerintem a rendszerben maradhatott egy kis levegö...
Mikor az új, vastagabb fékbetétek be lettek szerelve a féknyeregbe, elötte a munkahengerek felületét letakarítottátok fényesre, és úgy lettek visszanyomva?
Esetleg csinalsz meg ilyet vagy a kapcsolasi rajz/alkatreszlista publikus?