Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én mondjuk előre teszek fel valami ragadósabbat és hátra meg ami épp akad.
Jaja, bár én utcán is jobban szeretem a supersportgumikat. Bár állítólag nem tudom kihasználni, de lényegtelen. Nemrég tettem egy próbát a Pilot Powerral, és nem sok jó tapasztalatom van vele. Nagyjából jól tapad, de okozott meglepetést hirtelen csúszással, meg valahogy kanyarodni se úgy akar vele a motor ahogy megszoktam.
Pilot powert ne,a banditon is 10 perc alatt elmelegitem,es hirtelen veszit tapadast.
Ez a lényeg, igazából a ridertől függ, hogy miféle guma kell, nekem tök jó a D220 is a pályára mert amit megyek azt az is kiszolgálja, de aki már időt is akar mérni annak azért nem árt a ragacsos guma ami viszont ellensége a hosszú km-eknek.
Mondjuk bizonyos köridő alatt pilot roadot is feltehetsz
Nem viccnek írtuk
Most pályázni szeretnél, vagy túrázni? Túrázni lehet bármivel, pályázni meg nem. Persze ha neked fontos a kopás, mert spórolni szeretnél, majd sokba fog kerülni a motor javíttatása, ha eldobod pályán a túlhevült gumi miatt.
Még érdemes D212, supercorsa gumikban gondolkodni, vagy Pilot One
Ezekben mind az a közös, hogy nagyon jól tapad, cseréve hamar fogy.
Mislenyre jellemzo az hogy sokaig tapad majd jelzes nelkul hirtelen csuszik ki alolad,palyan fontos ez hatarhelyzetben,viszont tartosabb mint a palyara kitalalt gumik.
Pirelli,dunlop szupersportok jobbak palyan,de jobban fogynak kozuton.
Na valami használható info?
Én esőben is mentem. Mondjuk nem egy életbiztosítás, de legalább izgalmas :)
Akár, nem volt az olyan rossz, télen is jártam azzal és nem csúszott jobban mint a túraguma.
De minek vagni?
A machok a mekdonci elott sima sliccel villatanak.
Vágott slicket
Hello.Adott a k5 sv1000s-em tavaly rákaptam a pályázásra igaz csak kakucs ringeztünk de kezdésnek jó nem akartunk rögtön hungaroringel bénázni.A kérdésem az lenne hogy milyen gumit vegyek ha azért jövök megyek a géppel de jövöre már euroringezni akarunk illetve h ringre is el akarunk nézni.thx a segitséget.p power3 és power 2ct-re gondoltam elsőre.fontos lenne hogy ne kopjon el a közepe gyorsan de a pályákon jol tapadjon döntögetésnél.thx
Azt a kotlot konnyu hazavagni.
Minden honapban kinyuvassza.
Vagy a Cápa tuning művektol K1et
Mondjuk inkább azt, hogy majd kiderül.
Tudom, hogy neked volt valami Mugen cuccos ami feladta a harcot, de nekem pl. semmi gondom nem volt a kesztyűvel/kabáttal/gatyával/ruhával
Hibás darab pedig sajnos minden gyártótól / kocsi,motor, muszaki cikk, stb / kerül ki, de hálistennek a garancia egy létező dolog
nem akarlak elkeseriteni de rossz uzletet csináltál, nem az ara miat hanem a marka miatt. Nem egy tartos darab.
Ez most már 2 éves készlet lesz, tavasszal mikor vettem a ruhát akkor 40 volt az ára annyit sosem adtam volna érte, talán ennyit megért.
Ja és akkor is rá volt írva a ruhámra hogy 249.000 helyett akció 159e. Most is ugyan az az akciós papír volta rajta
A bering zaius-om is 35 helyett 25 volt ami azt jelenti kb ennyi az ara.
Az akciok 90%a mokusvakitas.
19-et még tégy hozzá de tény hogy olcsóbb volt mint 40
Sikerült egy ezresért kesztyűt venni?
Ma voltam a SuperZone-ban, sikerült fél áron szert tenni erre a 2014-es modellre. Jövőre kiderül mennyit bír.
Ha fém tiszta alu tehát nem festett akkor sósavval, háztartási boltban kaphatóval amit ahogy akarsz hígítasz, de a hátulütője, hogy ha lehet ne csöpögjön máshová. Vagy fémtisztító paszta, az mondjuk biztonságosabb.
Sziasztok! Az alu vázat mivel tudom kellőképp tisztán és gyönyörűen karbantartani? Köszi a válaszotok!
Szerintem látszani fog a gond, legrosszabb esetben egy multiméterrel... Nem egy bonyolult szerkezet. :)