Lehet még kapni, nekem is hasonló van amit tavaly vettem és kengyelfutóéknál is kapni igen jó kesztyűket nem túl drágán, de mindegy, legyen vele szerencséd.
8 éve nyüstölök egy anno 9e Ft-ért vett Rush-M bőrkesztyűt, most jött el az ideje a cserének mert kiszakadt a tenyér részen. Anno ha tudom hogy ez ennyit kibír kettőt veszek belőle.
Alpinastars kesztyűt vett haverom, kicsit szűk neki és ki is bomlott a varrás a hüvelykujjánál. Másik haveromnak viszont 5éve jó... Na meg spyke is már jó pár éve hibátlan
Ha minden rendben megy, akkor hamarosan boldog gazdija lehetek egy K4-es 650S-nek :)
Szép állapot, órában kevés km (valójában se lehet többszöröse), viszont a jelenlegi tulaja legutolsó útján azt tapasztalta, hogy elment az erő, és 4000 alatt elég nehezen lehetett vele közlekedni. Felette okés volt, csak gyenge.
Szerencsére nem volt messze otthonról (1x km), így hazajött, majd letette.
Ami biztos, hogy az úton volt víz, és előtte cseréltek gyertyákat benne. Tehát nekem adná magát, hogy előjött a tipikus gyertyapipa-beázás.
Amikor nála voltam megnézni (egyébként kollégám, minden szava igaz), akkor már nem tudtam beröffenteni, kb 10 fordulat után lemerült az akksi (régóta áll). Nem is erőltettem, úgyis kéne olajcsere (gondolom felhígult kicsit a benzintől), kéne gyertya is, meg olajszűrő, hamár.
Kérdés, elsőre feltételezéseim helyesek, hogy az lehet a baj?
Illetve mit ajánlotok olajból, szűrőből, gyertyákból, esetleg honnan érdemes Pesten beszerezni?
Mondjuk rosso 2 vel sem voltam gyorsabb mint a power-road2 vel csak 8000 alatt nezett ki ugy mint a misleny 13e alatt ami ket szezon.Es nem mindegy hogy 35/evadot koltok gumira vagy 70 et.
Majd a jovo evi lomra guberalok ragadosat,legalabb avval tudlk vagizni a menok kozt hamar koridovel nem tudok.
Budaörsi a srác, nemrég óta van nála. Megállt alatta, letette, mondta, hogy el akarja adni, nekem meg megvillant a szemem előtt a lehetőség.. :)
köszi szépen
hol tudok rendelni első lámpát SV 650-re? amilyen a képen a motoron van. hasonlóak érdekelnének.
köszönöm a segítséget!
Utana ugyis osszemegyek a szar korido miatt.
Ha minden rendben megy, akkor hamarosan boldog gazdija lehetek egy K4-es 650S-nek :)
Szép állapot, órában kevés km (valójában se lehet többszöröse), viszont a jelenlegi tulaja legutolsó útján azt tapasztalta, hogy elment az erő, és 4000 alatt elég nehezen lehetett vele közlekedni. Felette okés volt, csak gyenge.
Szerencsére nem volt messze otthonról (1x km), így hazajött, majd letette.
Ami biztos, hogy az úton volt víz, és előtte cseréltek gyertyákat benne. Tehát nekem adná magát, hogy előjött a tipikus gyertyapipa-beázás.
Amikor nála voltam megnézni (egyébként kollégám, minden szava igaz), akkor már nem tudtam beröffenteni, kb 10 fordulat után lemerült az akksi (régóta áll). Nem is erőltettem, úgyis kéne olajcsere (gondolom felhígult kicsit a benzintől), kéne gyertya is, meg olajszűrő, hamár.
Kérdés, elsőre feltételezéseim helyesek, hogy az lehet a baj?
Illetve mit ajánlotok olajból, szűrőből, gyertyákból, esetleg honnan érdemes Pesten beszerezni?
Előre is köszi,
Atesz
Majd a jovo evi lomra guberalok ragadosat,legalabb avval tudlk vagizni a menok kozt hamar koridovel nem tudok.