az az érdekes,h jobbra meg balra kanyar után meg rázós terep(pl vasuti átjaro vagy katyus útszakasz) után pár percig mér az óra...utána megint leáll nullára.
Láncolajzáshoz a legyegyszerűbb a beépített láncolajzó.
Ha sprézel,akkor vágj egy akkora seprű vagy valamilyen fanyelet,amit alányomva a hátsó lengővilla alá,miközben oldalsztenderen van a gép,éppen megemeli 1-2 centit,és így már pörgetheted is a hátsó kereket,könnyű,gyors,olcsó,túradobozban elfér.
Középsztender? Felesleges súly....
Amúgy elegáns japán megoldás lásd a képen.
A sebességmérő szenzort az első keréknél találod a tengelyen, szinte mindig gumizáskor nyúlik ki, ha nem vigyáznak rá kellőképpen. Onnan egyenesen az órába megy a jele. Esetleg az óra is kimúlhatott, de nem éppen gyakori, nem is hallottam még olyan esetről.
Nem nagy pénz csak vigyázni kell vele egy kicsit, amúgy tényleg hülye megoldás, de épp az újabbak már nem olyan merev anyagból vannak (K5 utáni) hanem egy kicsit hajlíthatóból és azt nehezebb letörni, de azért még összejön.
Ahogy Zoli írja, pedig de. Megrepedhetett a jeladó a feszegetésnél és most adta meg magát, mondjuk láttam már olyat is aminek csak egy füle volt még meg, de működött.
nem gyanaxom senkire...elromlott és kész,,,ez van...veszek majd ujat...ki is ez az frpeti pontosan, hol érem el?
első hátso emelőt keresek mingyá...az kell ugyis...
Pedig de,nem rogton nyiffan ki,de felolem barkire gyanakodhatsz.Az tuti hogy egy jol beszerelt kerekkel nem fordul elo ilyen,es ha egyszer jol bent van sose torik le.
Kozeptamaszt vehetsz az sw-motechtol 160 eur+pk ert vagy kb 20 + pk ert itthon elso/hatso emelot es parezerert egy emeloszemet es igy mindket kereket kiveheted egyszerre.
egy suzukiban dolgozó szerelősrác maszekban otthon csinálta a gumizást is meg az első fékbetét cseréket is...ő szerelte ki be a kerekeket... pontosan 2 hete...okt31.én szomb reggel..
nem hinném,h ő törte el,hiszen tegnapig müködött minden frankón...ma reggel vettem észre,h már nem mutat semmit és a megtett utat se számolja...
keresgélek középszetendert...de eddig sokat nem leltem...
nekem az sem világos még,hogy ha nincs középsztenderem,akkor hogy veszem ki pl a kerekeket az svből...vagy hogy olajzom a láncot anélkül,hogy tologatnám kint az utcán és 40centinként megállva fujkálok rá....erre kell,h legyen japán egyszerű megoldás!
No aki ki/beszerelte az elso kereket nem jol csinalta,letortek a rotor fogai,szerintem a motoralkatresz.eu frpetinel talalsz uj rotort,vagy suzukiban,nem kell komplett jelado csak rotor,es az ujat odafigyelve beszerelni.
Esetleg ha megvan a fog femragasztoval visszaragasztani.
link
Mintha már hallottam volna valahol
Ha sprézel,akkor vágj egy akkora seprű vagy valamilyen fanyelet,amit alányomva a hátsó lengővilla alá,miközben oldalsztenderen van a gép,éppen megemeli 1-2 centit,és így már pörgetheted is a hátsó kereket,könnyű,gyors,olcsó,túradobozban elfér.
Amúgy elegáns japán megoldás lásd a képen.
A sebességmérő szenzort az első keréknél találod a tengelyen, szinte mindig gumizáskor nyúlik ki, ha nem vigyáznak rá kellőképpen. Onnan egyenesen az órába megy a jele. Esetleg az óra is kimúlhatott, de nem éppen gyakori, nem is hallottam még olyan esetről.
első hátso emelőt keresek mingyá...az kell ugyis...
thanx...
Kozeptamaszt vehetsz az sw-motechtol 160 eur+pk ert vagy kb 20 + pk ert itthon elso/hatso emelot es parezerert egy emeloszemet es igy mindket kereket kiveheted egyszerre.
nem hinném,h ő törte el,hiszen tegnapig müködött minden frankón...ma reggel vettem észre,h már nem mutat semmit és a megtett utat se számolja...
keresgélek középszetendert...de eddig sokat nem leltem...
nekem az sem világos még,hogy ha nincs középsztenderem,akkor hogy veszem ki pl a kerekeket az svből...vagy hogy olajzom a láncot anélkül,hogy tologatnám kint az utcán és 40centinként megállva fujkálok rá....erre kell,h legyen japán egyszerű megoldás!
Esetleg ha megvan a fog femragasztoval visszaragasztani.