Hosszabbnak, hosszabb, mert kilóg a fejből, de ha ez volt a kezsletben, akkor ez van, ezt kell szeretni. A videón az arányokat nem látom tisztán, de a damprer motorokhoz viszonyítva is hosszúnak tűnik.
Amiket én láttam azok kb. 3-4centi hosszan futottek a fejet 240-270re es be voltak ültetve egy hőszigetelt ágyba...
De ennyiért nem néz ki ez sem szarul, csak furi volt, hogy log ossze vissza minden...
Az asztal/gondolom/ebben is fűtve van 60ra ?
ez a prusa i3, kb. mindenki ilyet épített 2 évvel ezelőtt, akkor ez volt a menő. azóta persze vannak jobbak, főleg a gyáriak. de nekem az ilyenek építése a szórakozás kategória, kb. mint Zolinak a generátorcsere
saját építés, ilyen gányra sikerült a fűtőpatronnal nem tudom mi bajod, ha hosszabb mint szükséges akkor más megoldást nem nagyon tudok 30x25 az asztal és 35 a max. magasság.
Tényleg lehet vele tutisagokat művelni... Igazából a képzelet szab neki határokat, na meg a munkaasztal mérete.
Motoros tekintetben lehet az ulespup, idomkiegeszitok, idomtoldatok, index helyére "dugó", rövid sarvedo, stb, stb, stb...
Am igen komplex dolgokat is lehet vele kreálni...pl. Egy real chooperes ezert olne is
3D printing...
Jah, lehet tervezni josagokat, de a gép az saját tervezésű, vagy vett ?
Ha sajat, akkor grat. Ha vett, akkor elég gány kivitel.
A futopatron igen keményen át van baszva a hotenden
Mekkora a munkaterülete?
fékkar csapját nézted? én soha nem gondoltam volna ilyenre magamtól hogy zsírozzam.egyik nap eső után feltűnt hogy kiba kemény a fékem és nem tudom adagolni,szétkaptam,takarítás után teflonos láncsprével befújtam azóta múkodik rendesen
Akár, de nem attól "ropog" és akadozik hanem, hogy szorul a főhenger gumiharangjában a nyomócsap vagy mifene. Ha befújod nem ásványi alapú (tehát szilikonos) cuccal akkor ez megszűnik.
A lábtartószöggel lennék bajban hosszútávon azt hiszem,nem igazán kompatibilis a méreteimmel,mondjuk a bandit sem...
Természetesen szívesen tennék vele egy pár napos próbát az Alpokban,főleg a rossz útminőségen cirkálva lennék kíváncsi a futóművére.
Ha lessz tesztgep most mar ki kell pRobalnom,a lampa a kemfotokon jobban bejott szerintem jo ahogy van,a kerek,a sokszogu meg ez is.
Formatervben elegge jok,tudnak ujitani ugy hogy beleillik a koncepcioba.
110 feletti Nm 140 lo 214 kilo feltoltott suly nem lehet rossz plane a fickos eroleadassal.
Amiket én láttam azok kb. 3-4centi hosszan futottek a fejet 240-270re es be voltak ültetve egy hőszigetelt ágyba...
De ennyiért nem néz ki ez sem szarul, csak furi volt, hogy log ossze vissza minden...
Az asztal/gondolom/ebben is fűtve van 60ra ?
Nem ismertem ezt a gépet. Craftbot-ot meg nem kaptal volna, csak cca. 3x ennyiért
Motoros tekintetben lehet az ulespup, idomkiegeszitok, idomtoldatok, index helyére "dugó", rövid sarvedo, stb, stb, stb...
Am igen komplex dolgokat is lehet vele kreálni...pl. Egy real chooperes ezert olne is
Jah, lehet tervezni josagokat, de a gép az saját tervezésű, vagy vett ?
Ha sajat, akkor grat. Ha vett, akkor elég gány kivitel.
A futopatron igen keményen át van baszva a hotenden
Mekkora a munkaterülete?
de nem csak ilyet tud, innen
lehet lőni egész jó dolgokat, vagy akár tervezni is saját dolgokat, az is jó program megtanulni
Mivan a batmetallal?
https://youtu.be/50Ett76w1hw
Most viszonylag olcsó a benya.
Bar Viktor a minap ugyanezt mondta.
Természetesen szívesen tennék vele egy pár napos próbát az Alpokban,főleg a rossz útminőségen cirkálva lennék kíváncsi a futóművére.
Formatervben elegge jok,tudnak ujitani ugy hogy beleillik a koncepcioba.
110 feletti Nm 140 lo 214 kilo feltoltott suly nem lehet rossz plane a fickos eroleadassal.