Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

topic killerek. Mind a ketten... bunkók
Ja a matricás nem volt a toppon vagy még sosem látott SV-t előtte
Kicsit hulyen nez ki a 2x akkora fejidommatrica, de jo.
Akkor tekerd lejjebb bár szerintem felesleges.
Ez nem enduro,és nem is gsxr.
Nekem jó volt a hátsófék, amíg véletlen el nem égettem a rajtafelejtett lábammal.
65 kg vagyok az útegyenlőtlenségeket igen éreztem .
a hátsó fék jobban zavart. anyira azért talán egyikse vészes !
nem ertette a celzast :D
Sv-n nem olyan fontos a hátsófék,rugd vissza egyel-kettővel.
Vagy rakj bele jobb betétet..........futómű passz hány tonna vagy?
na helyete más a vázon :) becsületkeseszt rá is van fényezve az is xd :) hátsofék vélemény ?
futomü vélemény ?
am sokmindent kicseréltek rajt nagyon pöpec gép szerninten nem szabad régebit veni 2004- töl mindenképp ez 2006.8
és 55e km szerintem nem sok bent habár nekem is mondták....
Igen tudom,teljesen igazad van,de ebböl meg kell próbálnom a legjobbat kihozni.Az sv650 gyerekkori hű de fasza motorja,ha továbbiakban is utcai motorra váltani fogok az sv 1000 lesz,Ehez tartom magam./Próbálom/
A suzukijelet lehagyta a fényező?
Nagyon szép! Sok szerencsés,probléma mentes km-t hozzá!Ez már a feket vázas!
Az 1500-as határhoz egy pici megjegyzés.... Könnyen olcsóbb lehet vételkor rákölteni mondjuk +200 eurót egy jobb állapotúra, mint elhozni egy bizonytalant, amire aztán könnyen a kétszeresét költheted kopó/fogyó/elromló dolgokra.
HEló emberek tegnap vetem meg életem nagy motorját egy SV650 s-t lábon hoztam haza a probakörön má beleszeretem és is sokat crosoztam enduroztam elöte. 55e km van bent gondos gazdától nagyon szép hangja van egyszerüen nem lehett belekötni .
ami nem tetszik az a hátsó fék nekem nagyon gyenge, hátso rugostaagot érdemed-e rám álitatni ? 10kg volt köztünk az elözö tulajal és 1 gazdás motor ezen kivül csaj jó tapasztalatom van róla nekem nagyon bejön :) 1-ör ültem rajta nagyom más egy 25-ös supermotó után :)
Azt elhiszem,de belőttem egy 1500€ határt,egy fillérrel sem akarok most motorra költeni,egy két évig az teljesen jó lesz,aztán majd látom hogy csak visszahúz a szívem a cross irányába,vagy veszek egy ujjabbat utcára.
Az újabbal jobban jársz.
Ez a másik amit kinéztem,2002 óta egy tulajnál van,a képek szerint,és a leírás szerint is rendben van,már csak rá kell kacsintani.
A hűtő lehet benne gázos, ami úgy látom, kissé érdekesen áll (boruláskor az kap először). No, meg a 2005 előttiek még rugós vezérműlánc feszítősök, az nem tudom, mennyire bírja jól, én arra néznék esetleg rá a szokásos dolgokon felül.
No, meg a 2003-ason még picit más az ülés, segédváz, 2004-ben még sokat alakítgattak rajta, meg 2005-ben kapta a fekete vázat, meg olajos vezlánc-feszítőt. Ezeknek lehet érdemes utánanézni, melyikkel járnál a legjobban.
fesszab, de minden hasonlo koru motor betegsége. Semmi tipushiba nincs a 650es (2003tol) svvel. 100000et is gond nelkul elgurul ha nem egy baromtol veszed meg aki azt hitte hogy ezresgsxr a kissv
Csak ha a gazda kicseszett vele,sérült a tank.
Átnéz,állapotot figyel,ha jó megvesz és örül.
A 42000 épp hogy bejáratás,a 60000 meg már nagyon sok?Akkor most hogy van ez?Volt valami említésre méltó hiba vele ennyi km után?
Még két év és eléri a mágikus 60e-ret és az már nagyon sok.
Miért?
Asszem kezdhetek aggódni a 42k kilométerrel.