Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szép perec a végén.
ez egy sv volt?
Hogy miért ne menj pályázni hátul túragumival? http://youtu.be/BbQzr8KuUDg
ja,de elég zavaró.
mibe fáj ezt javítani vagy cserélni?
nem lehet,h vmi letapadt és nemjól érzékeli a szintet?
van ebben úszó egyáltalán?
Jelado,ac pumpaban.
En hgynam villogni.
Az a legegyszerubb.
adott egy 2008augusztusi sv650s gép.
20e km valós. elég jó állapotú.
pár napja előjött egy olyan hiba,h a benzinszint jelzője villog,pedig van benne kb.10l benzin.
ez milyen hiba lehet? hogy orvosolható?
Hát igen..
No, ez gyorsan megvolt, olcsóbb lehetett mint a gyári.
Kész.
Fogj egyet a kezedbe, nezd meg hogyan van kitalalva, nezd meg a rugokat es rajossz hogy szar az egész.
Az enyem kilazult, de hogy hogy az anyjaba azt nemtudom
Csak a nevemen van a bolhacirkusz.
Es kiszamithatatlan,egyszemrlyes hajtas.
Eleg jol megy de akkor sok a melo,pakolas,sok az elorelthatatlan hiba,elcseszes,csuszasok,gyari tokoreszes,szallitas osszehangolasa.stb.
Lefaraszt rendesen egy-egy nap.
Tegnap a szombati szekrenyeket vittem fel 4. Re.10 db 30-150 kilos pakk,egy francaagy es egy korsagos bohom komod.
Nekem októberben bármelyik hétfő jó.
Milyen főnököknek? Nem te vagy a főnök?
Stihl van es egy 5t hidraulikus fahasito.
En benne vagyok,de nem a mostani hetvegen,eloszoris lehet vihar lesz vasarnap szombaton meg pesten szerelek ket toloajtos szekrenyt,es elegge hulla is vagyok mostanaban,sok a hajtas meg a mongolidiota.
Szal kakucs valamelyik hetkoznap cssak be kell adagolni a fonokoknek.
Favágó dal.
Menjünk Kakucsra, aztán ott guruljon el a gyógyszer!
Favagas bazz,az lessz.
Es kezdek durva lenni,kiidegel az ingazas.
Max speed 185 fogyi 5,8.
Asszem ezt a sebesseget a szabiter-erzsebetpark 800 meteren ertem el.
Vagy mogyorod leagazo utan.
Hétvégén lesz kolbászolás valamerre?
Pont éjszakás vagyok, talán meg tudjuk csinálni. Amúgy ez a pozícionást hogy kell érteni. Ahogy hajtom befelé viszi a blokkot? Vagy hogyan?
Pozicionáló, fontos csavar és a mérete is, csináltass egyet gépműhelyben, az is tök jó lesz és olcsó.
Jó hát közlekedni tudok vele. Ez tulajdonképp egy távtartó csavar? Csak mert ahove megy ott belül nincs menet. Ezzel ahogy nézem csak előfeszíted a vázhoz a blokkot majd az átmenő csavarral húzod össze. Vagy rosszul gondolom?
Az átalakítás az éppen ez, szorosabbra veszik a perselyt, kijavítják a gyárilag gagyi felületét, és a rugók/rugós tányér holtjátékát.

Nem tudom, ugyanaz-e, de ugyanazt a hibát produkálja (még az új 2014-es DL1000-é is) és ugyanattól a mávelettől lesz jó.

Ami a rugókat illeti, nem hiszem, hogy szerencsés a más motor hasonló alkatrészéhez hasonlítani ebből a szempontból. Nyilván a motor jellemzőihez van belőve a konstrukció, ami nem ugyanaz motorok között. Más állatfajta egy 850-es TDM blokkja, meg az SV1000-é.
Sajnos nincs, de kereskedésekben nyilván kapni csak hát ugye rendelésre hisz ez nem kell minden nap.
Azt nem tudod véletlen, hogy a 650-é stimmel vele?
Bukócsövet levettem havernak leméretezni, aztán az átmenő csavart nem raktam vissza. Nem hittem hogy az a csavar onnan ki tud tekeredni. Valahol faszán elhagytam. Most vettem észre. Ebayen van, de mind amcsiból. Rohadt drága a posta. Neked nincs elfekvőbe? Körbe kellene hívnom a bontókat.
Hogy hagytad el?
Kurva telefon nem tolti fel a kepet....