azaz,tényleg,antihopping.
ezt említette a szerelösrác.
a fogaskerekes vezérlést már a 800as honda vfrnél is dicsérték az egekbe,h örök életű.
csak olaj kell bele rendesen.
asszem elég nekem a 650es kistesó.
az ezresen nem tetszik a mind2 oldali kipufogó.
Blokk szempontból nem sok a difi a 650hez képest. Kuplung sajna anti hoppingos az ezresben. A vezérlése viszont jobb az ezresnek. Hibrid megoldást használtak, félig fogaskerekes félig láncos. Rövidebb lánc, hosszabb élettartam. 650 előnye még, hogy kb villanymotor az nagytesóhoz képest. Nem rezonál annyira.
mert sajna megint rá kell jönnöm,h kicsi nekem ez a gs500 méretre.
189cm és 112kg vok.
pedig ezek a 3,4-3,75 fogyasztások nagyon örömteliek.
no meg mielőtt visszaültem a gsre,elötte varaderom meg ktm-em volt. kint éltem külhonban nyugaton pár évet. ott megtehettem,h drágább gépekkel járjak.;(
Nem tudom mekkora a tank....guglizd ki. Olyan 17l körül lehet. De amit írtam az ezres gép, és tempós közlekedés. A 650-es 100as tempónál megáll 6 alatt. Picivel. Csodát ne várj. 5 alatt nekem soha nem volt, nem azért vettem hogy 1 litereken szarakodjak vele.
kérdés,h hol van a munkahely?
nálam pl. 23kerböl kell bemenni 5.kerületbe margithídhoz.
vagy 23ból 22be vagy budaörsre,akkor viszont nincs városi poroszkálás, M0-on megyek.
ezért fölösleges robogó is.
amugy az M0 pálya 100-110es tempóját a kolegám 400as yamaha majestyje nem díjazza.
burgman400ról váltott majestyre...noooormális?
Nekem a múltkor 175-nél kifogyott koppra. Még szerencse, hogy volt ismerős aki tudott hozni benzint. Nem tudom, hogy mi történhetett, biztos sok volt a 200+.
Egyébként 170 körül szokott kivillanni a led. 200-nál meg rátankolok. 6-7 közé szokott kijönni a fogyi. 1000N
Munkabajaroanak vagy szaladgalosnak nem svt kell venni hanem egy 400as robogot, plane hogy nem mesz fele 100folott, nem huzod el neki, nem kanyarodaz gyorsan. Es a rotyogo 4liter fole nem megy, nincs lanc amit gondozni mell cserebe van rakodohely...
Ha a 100-as tempót lövöd be célnak, miért cserélnéd a GS-t?
Egyébként GS-nél pont a 90-110 a rezonálós tartomány. Inkább menj 120 felett és vissza fogsz szeretni belé.
Lambda szonda megvan, ezekszerint a katalizátor nincs szem előtt.
Annyira nem hasalós amúgy, szemre kicsit van csak megemelve, de közben a teleszkóp is hosszabb, mint egy sportgépen, és így együtt már lényeges az eltérés. Valahol félúton lehet a túrakormányos és csutkakormányos konstrukciók között. Sokan átépítették amúgy a félidomost túrakormányosra.
A 86-os vonalán járó Volvo buszoknak jól leolvasható a fedélzeti számítógépe ha a vezetőfülke mellett áll az ember, szédítő értékeket szokott mutatni. HSM-nek való, gyorsan frissülnek az adatok, nem fúj be a szél és van hely elmenni az álló kocsisor mellett
Teee egy delutan alatt ki tudsz egetni. Most hogy tudod hogy a dugoban mennyit eszik es mennyit eszik ha beallittod a gazkart a tablazatod szerinti leg optimalisabb fordulatra igy mar elvezed is a motorozast? Nem huzod elneki majdnem tiltasig soha mert akkor egy decivel tobb lenne a fogyasztas? Kit erdekel hogy most 5 vagy 5,5 ? Tudod hogy nagyjabol 200kmenkent kell tankolni akkor tankolsz 200ankent neked tenyleg egy robogo kene.
Nem tetszik a dupla kipuff? Istenkáromlás!