Nem, arra gondoltam, hogy olyankor nem nagyon szoktam előremenni sorok között, mert hülyék az autósok és nem figyelnek. Főleg este. Mondjuk olyankor a szélesebb utak jók, mert a zombik között jól lehet tempóban menni.
Most ugye az fog jönni, hogy hosszan kifejted a maradék 999 kifogást, amiért épp nem szoktál motorozni, vagy amit utálsz a motorozásban, ezért kerülöd is?
Most épp valami bikább dudát keresek, mert egy kedves 50-es hölgy a kereszteződés kellős közepén hirtelen meggondolta magát, hogy ő akkor mégis inkább visszatolatna, én már visszamenni nem tudtam (két külön pályás út volt, mögöttem már jöttek) Ő meg csak tolat felém, taposom a dudát, meg se rezzen, jön tovább....
Centiken múlt, hogy nem gurult át rajtam.
Változó... Rossz idősávokban pl. nem szoktam menni, pl. reggel vagy munka után, olyankor rengeteg a hülye, ön és közveszélyes egyed az utakon.
Azt hiszed, elenged, közben csak kacsázik, mert nem tudja egyenesben tartani a kormányt a telefonon facebookozás közben.
Ez akkor volt, amikor tavaly tél előtt sikeresen a fél várost egyszerre zárták le, és atom be volt állva minden út, és a lezárások miatt csomó helyen el sem fértél.
Dipshit:
A L/óra jó lenne, de írogassa az üzemórát, akinek két anyja van.
Telitöltés után 314km-t mentem, és a következő töltésre 12,83L ment csak bele. Ez volt a Balatonos túra. Előtte tankoltam, 285km volt a túra BP-Füred-BP, lefelé a 811-esen, visszafelé a 7-esen.
Biztos nem csak én kapok agyfaszt ettől a dugóban sokat eszik az SV mesétől. Persze, hogy sokat eszik ha állsz ahelyett hogy előremennél a sorok között. Vagy ha így csinálod, akkor válts liter/órára.. annak legalább lenne értelme.
Ha csak 1L lenne a difi én sem írnám. De a 4,1 és 6,5L között azért igencsak van különbség. Így mondjuk tudom, hogy a dugóban ácsorgás xtrém rosszul hat a fogyasztásra.
Erdelyi turan irkaltam a telefonomba, csak kivancsisagbol. Rajottem bogy baromság. Most attol hogy irkalom jobb, vavy kevesebbet eszik? 1liter +/-difi sincs. Le van szarva, kb tudom hogy mennyit eszik, csak azert lenyeges hogy tudjam mikor kell tankoljak.
Az írkálás csak a kíváncsiságom miatt van, milyen körülmények között mennyit kér. Szeretek tisztában lenni vele. Munka nincs sok vele, két számot kell felírni tankolásnál és annyi. Amit amúgy is hasznos, mivel napi számlálót nem használok, és így mégis tudom, mikor tankoltam utoljára.
Ami a vezetést illeti, tök változó, mikor hogy megyek. Pl. mikor a Balatonra mentünk, cél volt, hogy:
-Barátnő ne kapjon frászt, nem szereti a nagy gyorsításokat, sebességet
-Valamint ott pénzügyileg is volt más helye a pénznek, szóval finoman mentem.
Ha viszont csak egyedül megyek el egyet szerpentinezni, akkor azért nyilván nem bánok olyan finoman a gázzal, de olyankor sem szokott nagy fogyasztás kijönni, mert ugyan húzom neki, de a tempó is megvan, tehát nem csak elkormolódik az anyag, hanem haladás is keletkezik.
Van jobb is.
Very british.
milyen angolt emlegetsz?
ezek elég jó fogy.adatok, biztatóak.
már csak attól tartok,h nem tudnám megszokni a gs-hez képest kissé hasalós pozitúrát.
Centiken múlt, hogy nem gurult át rajtam.
Azt hiszed, elenged, közben csak kacsázik, mert nem tudja egyenesben tartani a kormányt a telefonon facebookozás közben.
Csak menni kell elore.
Dipshit:
A L/óra jó lenne, de írogassa az üzemórát, akinek két anyja van.
Ami a vezetést illeti, tök változó, mikor hogy megyek. Pl. mikor a Balatonra mentünk, cél volt, hogy:
-Barátnő ne kapjon frászt, nem szereti a nagy gyorsításokat, sebességet
-Valamint ott pénzügyileg is volt más helye a pénznek, szóval finoman mentem.
Ha viszont csak egyedül megyek el egyet szerpentinezni, akkor azért nyilván nem bánok olyan finoman a gázzal, de olyankor sem szokott nagy fogyasztás kijönni, mert ugyan húzom neki, de a tempó is megvan, tehát nem csak elkormolódik az anyag, hanem haladás is keletkezik.