Nem. Éppen ellenkezőleg. Szerintem azoknak van falába, akik nem érzik, hogy az 5100-al hidegen mintha a falat vakarnák a lábukkal, és izomból kell tépni a pedált, hogy bemenjen sebességbe.
A 7100-nál sem 100%-os a váltó amíg hideg, de az szerintem már a normális határokon belül marad, nincs kaparós érzés, csak kicsit nehézkesebb a szerkezet, de közelsem annyira, mint az 5100-al volt hasonló körülmények mellett.
Magyarországon összesen nincs 5000000 rendszámozott motorkerékpár, hát még SV. Amúgy sem sokan tötenek bele ilyen drága olajat. Szóval szerintem egy icipicit túloztál.
Amúgymeg szarok rá nagyívben, kinek/mennyire jó az 5100, nekem nem vált be, és egyre durvábban látom a kontrasztot, ahogy egyre többet megyek a 7100-al.
Nem csak hidegen volt különbség, de tény, hidegen volt nagyon durva a váltásoknál.
Tenykozles volt.
Motor kulonbseg is lehet.
A lanckerek kiall eleg rendesen a sikjabol es a lancvedo is rovidebb mint a suzukike.
Ezert kell betenbem elore,akkor lecsapja benn a felesleget.
Ez a terv.
De a gumis kerek miatt franc kuzdott.
A 7100 valóban tökéletes, azzal meg vagyok elégedve, bár az ára kicsit húzós. Az 5100 nem vett le a lábamról, az azért a nem kevés pénzért igencsak gyengén muzsikált nálam. Olyat soha többet, nem szeretek gyenge cuccért sokat fizetni.
Az eredetiség terén minden ellenőrizhető paraméter stimmelt, és ugyanonnan (Bárdi) lettek beszerezve is, bontatlan 4L-es dobozban.
Ne magyarázkodj. 300km-t mentem vele és nincs csík a keréken mégis olajos a láncom. De ugye mondtam hogy válts olajat mert amikor én elöször a hondára felraktam akkor atf-et raktam mert az volt épp kevés a flakonban, csöpögött, folyt minden felé. 10-40 dízel olaj van most benne s jó. Igaz nekem csak egy filléres mágnes szelepes gravitációsom van, apu ugyanilyennel megy már talán 30000km óta és hibátlan
De azt mond meg nagy szaki. Ha másik 5000000 650-esbe jó a motul 5100, akkor neked hogy a picsába nem jó? Hogy lehet hogy millió ezresben jó a motul 5100, neked meg nem? Mert ugye neked hidegen volt vele bajod, hidegen nekem semmi bajom vele.
Azért a motult nem kéne leírni, ha biztos helyről veszed akkor az egy igen jó olaj, az más kérdés, hogy mivel keresett termék így többet is mókolnak vele, egy kevésbé preferált vagy új olaj az sokszor tényleg jobb lehet.
3,5-0 ig stopperrel neztem.
A 0 nal nem volt csik,mubden masnal igen,es kb 20 km kellett hogy majd folyamatos lrgyen a teljes gumiperemen,mindezt ket fejjel,egyel,szukitofuvokaval anelkul elektromos-pumpassal fem tuvel scott dual fejjel szimplaval ezek kombinaciojaval,megtoldott lancvedo nemileg segitett.
Azert vettem le mert be akarom tenni a fejet a kislanckerekhez probankent de ehheza gyari gumis kerek nem jo igy varni kellett mig le tudom cserelni a kereket amit csak emiatt nem akartam.
Minden osszefugg de ezt igy szajba ragni nem akartam kulon neked.
Sajnos a gond hogy altalaban 2-3 lepessel elore tervezek.
Ez szakmai artalom.Ott is egy honapra elore kell tudnom ki mit akar mjd akkor mrg elottuk.szokott sikerulni de nem minden esetben.
felszereltem, ultem mellette es figyeltem a stoppert, kb 2percenkent 1csepp. nincs a gumin olaj. De en kibaszok a rendszerrel es felteszek egy muanyag burkolatot hogy veletlenul se keruljon a gumira.
Masok talan egy napot se szannak ra netto idoben,ket hetvegen volt fenn kb 70-100 km en.
Nem mindenki idomilliomos kurtoskalacscsemete.
Amugy ott az elcseszes hogy a szintetikus stihl folyosabb mint az asvanyi.
En a szitetikussal probaltam,most van asvanyi az ragacsosabb.
Amugy igenyesebb vagyok mint az atlag user.
En ruhellem a gumi pwremen koncentrikus csikozott olajat.
Ez van.
Most tel van raszanom a kovetkezo ket hetvegi dobogoko korutat.
Ez meg mindig a ket napot veri.
Huha de sok.
Párszor kellett kivennem szemet új láncból (DID) és azt vettem észre, hogy gyakorlatilag semmi kenőanyag nincs a csapokon, kívül tele van kenve a fehér szilikon zsírral és adnak is a nittelőszemhez, de a többi csap elég száraz. szerintem a gyári azért megy el többet mert abból nem hagyják ki a kenőanyagot míg a többiből igen és ezér jó az olajzó mert az pótolja a kenőanyagot ha a gyűrű már beengedi.
simán, főleg a fesszabra.
főtengellyel mi a gond? egykben 27, másikban 35, harmadikban meg 60e km fölött van a futás. egyik sem panaszkodik a főtengelyre.
A 7100-nál sem 100%-os a váltó amíg hideg, de az szerintem már a normális határokon belül marad, nincs kaparós érzés, csak kicsit nehézkesebb a szerkezet, de közelsem annyira, mint az 5100-al volt hasonló körülmények mellett.