Alkatreszre nem vartam,csak idore hogy megoldjak dolgokat.Alkatresz mindig elobb er ide.
Van munkam ami lefoglal eleg rendesen.
Meg akkoris ha ez kivulrol nem latszik annyira.
Es jelenlegi allas szerint azert eddig 7000 et sikerult jarnom valahogy.Tudom nem sok de ugy nez ki jobb evet zarok mint tavaly de legalabbis 3/4 evet tuti igy nagyon soknlminden mashogy alakul mint szeretnem.Ezert keves az ami motorkazassal telik.Legalabbis az egynapos hetvegiek szamat illetoen.
Ez van.Mondjuk legalabb meloba tologatom a biciklit.
Az biztos hogy csak gyari uj vagy gyari bontott cucc kerul bele.
Sok a gond a kisipari olcso spuroskodassal.
A csotrogányba idén is ketyegett kilcsi rendesen és nem kellett hozzá mellette guggolnom és alkatrészre várnom mint Neked
Nem vagyok tuning mester, az irányvonalat kijelöltem, a többit majd feltúrod a neten
Oregszel,lagyul az agy ilyenkor azt is megertem hogya azon a csotroganyon nincs lanckerek amin motorkazol csak mindenfele rejtelyes izebize de aze na egy jo neppernek vagnia kene. almabol felvizezve is hogy egy raketa fz1 bol milyen fogszamu lanckerekkel lessz millenium balkon.
Ugyanúgy gyorsul a 650-es SV egyesben, csak sajnos annak 80-nál vége van.... Szóval ez nem nyert.
Tudom, mit mennek ezek az 1000-es versenyblokkok, volt szerencsém pár hete menni egy 2014-es GSXR1000-el, az még erősebb, mint az FZ1-ed. Amúgy ugyanabban a betegségben "szenvedett", 5000 alatt gyakorlatilag se kép se hang, nagyon kelletlenül gurult előre, de 8000 felett viszont majd letépte a fejem, és majd 200-ig tartott a kettes.
Nem mondom, hatalmas élmény volt, és szuper motor minden porcikájában, de nem mondanám, hogy az, amire vágyok majd az SV után.
Ez nem rossz ötlet, ugyanis be volt kapcsolva a GPS a telómon és itthon megnéztem hogy megy, ugyanis az órája lefele csal. űegyik helyen néztem, hogy 233 a műszerfalon és az 248 a GPS-en. De inkább legyen fürgébb és erősebb mint ilyen gyors, mert a végsebesség annyira nem érdekel.
Én az elődjét hajtottam 6 évig és nagyon szerettem, mondjuk az még karbis volt.
Dobj fel hátra 1-2 foggal nagyobb fogaskoszorút és alul is megjön a hubazz
Ezt pofáztam neked a diagrammokról.... Hogy nem megy lent.... Ezért nem is értettem a fejlesztést az ezres SV-ről. Persze, nyilván forgatva jóval erősebb nagy tempónál, azért csak +35 paci...
Ez az FZ1 6-7000 alatt semmit nem csinál, felette viszont iszonyat... Az R1 mivoltát nem tudja letagadni, nem mondanám jó túra motornak. Nem az lep meg, hogy mennyire megy magas fordulaton, hanem, hogy mennyire nem megy lent. 1250-es Bandi sokkal fürgébb, kezelhetőbb erősebb motor (pedig papíron az FZ1 mindenben jobb).
Pordoi kepanyag?