Picit nekem enerváltnak tünik.
Lehet a betét miatt.
Jól meg kell markolni hogy érzeni lehessen.
Vagy csak az enyém olyan hogy kétujjal finoman különben felborulok.
A rugó előfeszítés állítgatásban nincs sok lehetőség a kicsi SV-n.
Tegnap családi elfoglaltságaim voltak, esélytelen volt. Szombaton meg Harmati megnyitón voltam GSXR1000-et tesztelni.
Teljesen jó amúgy a leírtakhoz a 6,2-es fogyasztás.
Te hogy mereszelsz 3000es fordulatszamon menni a motorral?
Nagyon vegyesen most Szotyiekkal 6,2jott ki. 60km 110es utazó aztan kis szerpentin kisgaz nagyfek mert Zoli ment elottem , aztan gyok2 majd egy kis 160-200.
Mikor táblázatoltam legutoljára?
(csak zárójelben a büdös életben soha)
Mikor hozol cbr-t gombokért?
(ezt azé kérdem mert ha megemlítem eltünsz mint a büdöszokni a mosógépben)
Ott a Senj-Zadar távon gondolom, nem csak a fordulatszám volt 8-9000, hanem hajtottátok is a vasat. Nyilván ha folyamatosan fék/nagygáz váltott üzem van, az azért elkéri a magáét, mint ahogy a pályázás is.
Én csak azt mondtam, nem 9nmagában a fordulatszámtól lesz nagy vagy kicsi a fogyasztás.
Próbálgattam tavaly, van-e értelme 3000 körül szenvedni a géppel, hogy kevesebbet kérjen a városban, és tökugyannyit kért, mint amikor a szokásos "leszarom" módon megyek 3000 és 4500 között, és akkor sem kért többet, mikor 4-5000-en forgatva jártam egy tankolásnyit.
Ember a kibaxott gázkarral miaf....mat szabályzol egy belső égésű motoron?Mi növekszik?
És spec életem legnagyobb fogyasztását a 8-ason Senj-zadar távon mértem 650-el.Ott nem volt számottevő légellenállás mert max 130 volt érzésre.És az is csak a fékilomter egyenes végén.Viszont legtöbbször 8-9000-en pengett mert jó hangja volt az RS3-nak.
Komoly fejfájást okozol néha.
Én csak azt nem értem, hogy hogy a lópikulában nem értitek meg egymást Zolival, amikor mindketten elméleti síkon, táblázatokból közelítitek meg a témát Lehet, hogy őt magával ragadja a nyájszellem
Ne légy már HSM mert kinyuvadok.
Ha 160-al megyek a pályán tököm tudja milyen fordulaton de magasan akkor nyel 7 litert is ha hajtűs,zergebaszta,aszfalt nélküli szerpentinen fostorgok gyökkettővel alapjáraton akkor meg 5 liter.
A futómű tényleg lehetne jobb a 650-en. A fékkel nagy bajom nincs, a feladatát szépen ellátja, bár tényleg iszonyat tompa egy GSXR1000 monoblokk Brembo-jához képest.
Lehet a betét miatt.
Jól meg kell markolni hogy érzeni lehessen.
Vagy csak az enyém olyan hogy kétujjal finoman különben felborulok.
Mindig is mondtam hogy nem vagyok nagy motoros csak egy túrista motorral.
Tegnap családi elfoglaltságaim voltak, esélytelen volt. Szombaton meg Harmati megnyitón voltam GSXR1000-et tesztelni.
Teljesen jó amúgy a leírtakhoz a 6,2-es fogyasztás.
Nagyon vegyesen most Szotyiekkal 6,2jott ki. 60km 110es utazó aztan kis szerpentin kisgaz nagyfek mert Zoli ment elottem , aztan gyok2 majd egy kis 160-200.
Befejeztem.
Odaadlak a kupecnek.
(csak zárójelben a büdös életben soha)
Mikor hozol cbr-t gombokért?
(ezt azé kérdem mert ha megemlítem eltünsz mint a büdöszokni a mosógépben)
Én csak azt mondtam, nem 9nmagában a fordulatszámtól lesz nagy vagy kicsi a fogyasztás.
Próbálgattam tavaly, van-e értelme 3000 körül szenvedni a géppel, hogy kevesebbet kérjen a városban, és tökugyannyit kért, mint amikor a szokásos "leszarom" módon megyek 3000 és 4500 között, és akkor sem kért többet, mikor 4-5000-en forgatva jártam egy tankolásnyit.
És spec életem legnagyobb fogyasztását a 8-ason Senj-zadar távon mértem 650-el.Ott nem volt számottevő légellenállás mert max 130 volt érzésre.És az is csak a fékilomter egyenes végén.Viszont legtöbbször 8-9000-en pengett mert jó hangja volt az RS3-nak.
Komoly fejfájást okozol néha.
Sokkal nagyobb munka ez a motornak, mint a gyökketővel fostorgás alapjáraton a hajtűs, zergebaszta aszfalt nélküli szerpentinen.
Ha 160-al megyek a pályán tököm tudja milyen fordulaton de magasan akkor nyel 7 litert is ha hajtűs,zergebaszta,aszfalt nélküli szerpentinen fostorgok gyökkettővel alapjáraton akkor meg 5 liter.