Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sumák módon tudod szarozni másét.
Picit nekem enerváltnak tünik.
Lehet a betét miatt.
Jól meg kell markolni hogy érzeni lehessen.
Vagy csak az enyém olyan hogy kétujjal finoman különben felborulok.
Mit akartál előbb a cbr fékbetéttel?
Nekem ez 5,5-re jött ki.
Mindig is mondtam hogy nem vagyok nagy motoros csak egy túrista motorral.
A rugó előfeszítés állítgatásban nincs sok lehetőség a kicsi SV-n.
Tegnap családi elfoglaltságaim voltak, esélytelen volt. Szombaton meg Harmati megnyitón voltam GSXR1000-et tesztelni.

Teljesen jó amúgy a leírtakhoz a 6,2-es fogyasztás.
...tuonora is vártunk tegnap,de 11ig nem jött
De amugy te egy nagy művész vagy, tegnap johettel volna turazni, allitgathattad volna a futóművet DE csak ma jelensz itt meg amikor mar nincs semmi
Te hogy mereszelsz 3000es fordulatszamon menni a motorral?

Nagyon vegyesen most Szotyiekkal 6,2jott ki. 60km 110es utazó aztan kis szerpentin kisgaz nagyfek mert Zoli ment elottem , aztan gyok2 majd egy kis 160-200.
Srácok, én megmondom a tutit, ha fix sebességgel mentek, az sokkal takarékosabb, mintha egyfolytában gyorsítgatnátok.
Ez még viccnek is rossz volt!
KO.
Befejeztem.
Odaadlak a kupecnek.
Lehet hogy nem ugyanazt a táblázatot nézik.
Mikor táblázatoltam legutoljára?
(csak zárójelben a büdös életben soha)
Mikor hozol cbr-t gombokért?
(ezt azé kérdem mert ha megemlítem eltünsz mint a büdöszokni a mosógépben)
Ott a Senj-Zadar távon gondolom, nem csak a fordulatszám volt 8-9000, hanem hajtottátok is a vasat. Nyilván ha folyamatosan fék/nagygáz váltott üzem van, az azért elkéri a magáét, mint ahogy a pályázás is.
Én csak azt mondtam, nem 9nmagában a fordulatszámtól lesz nagy vagy kicsi a fogyasztás.
Próbálgattam tavaly, van-e értelme 3000 körül szenvedni a géppel, hogy kevesebbet kérjen a városban, és tökugyannyit kért, mint amikor a szokásos "leszarom" módon megyek 3000 és 4500 között, és akkor sem kért többet, mikor 4-5000-en forgatva jártam egy tankolásnyit.
Látod amikor nem próbálsz gondolkodni az odaba.
Azé mert hülye vagy.
Ember a kibaxott gázkarral miaf....mat szabályzol egy belső égésű motoron?Mi növekszik?

És spec életem legnagyobb fogyasztását a 8-ason Senj-zadar távon mértem 650-el.Ott nem volt számottevő légellenállás mert max 130 volt érzésre.És az is csak a fékilomter egyenes végén.Viszont legtöbbször 8-9000-en pengett mert jó hangja volt az RS3-nak.
Komoly fejfájást okozol néha.
Én csak azt nem értem, hogy hogy a lópikulában nem értitek meg egymást Zolival, amikor mindketten elméleti síkon, táblázatokból közelítitek meg a témát Lehet, hogy őt magával ragadja a nyájszellem
Azért gondolom a cc-nek is van köze a fogyasztáshoz?!
2 oldaldobozzal, egy hátsó dobozzal és 2 személlyel voltam én. Akkor jól megdolgoztattam a motort.
Légellenállás a kulcs, nem a fordulatszám. Az az, ami elég sok 160-nál, és komolyan megdolgoztatja a motort, hogy legyőzze.

Sokkal nagyobb munka ez a motornak, mint a gyökketővel fostorgás alapjáraton a hajtűs, zergebaszta aszfalt nélküli szerpentinen.
Lehet kár volt belekezdeni
Ne légy már HSM mert kinyuvadok.
Ha 160-al megyek a pályán tököm tudja milyen fordulaton de magasan akkor nyel 7 litert is ha hajtűs,zergebaszta,aszfalt nélküli szerpentinen fostorgok gyökkettővel alapjáraton akkor meg 5 liter.
A futómű tényleg lehetne jobb a 650-en. A fékkel nagy bajom nincs, a feladatát szépen ellátja, bár tényleg iszonyat tompa egy GSXR1000 monoblokk Brembo-jához képest.