Eleve a rugokkal mar el van baszva az egesz kosar, 1eros rugo nyeli el legnagyobb terhelest, 2 kozepes es 3gyengebb rugo van benne. Itt mar hibas szerintem az elkepzeles. A tdmben pl majdnem 3* ilyen hosszu rugok vannak. Azert ezt mondom mert ilyen van itthon a polcon. Egyszeruen elbaszta a suzuki.
Láttam már ilyet szétszedve. Meg kismillióan foglalkoztak vele, hogy lehet helyrepofozni, mivel a DL1000-et is érinti, 10 éves probléma kb. Van egy millió videó YT-on, ami be is mutatja, mi a gond, meg előtte/utána is. No, meg arról is kismillió tapasztalat van, hogy a javított kuplungkosarakkal se nagyon volt gondja a tulajoknak többet. Márpedig ha a konstrukció lenne a szar, akkor azt hiába tákolod otthon, az széthullana ugyanúgy újra.
Egyszer már kértelek, hogy legyél olyan kedves a nagyszerű motorajánlgatós, meg "miért nem jó neked az SV" típusú hozzászólásaid tartsd meg magadnak. Ha annyira jónak tartod a robogót, vegyél magadnak, ne másnak ajánld. Én pl. rá nem ülnék, amíg rendes motorok is kaphatóak.
Arról nem is beszélve, hogy amit megspórolnék a kotvány robogóval, azt el is buknám a két motor fenntartásán. Szóval köszönöm, nem.
ment válasz is.
csak a campónáig jutottam el,meg az allé-ig;)
Arról nem is beszélve, hogy amit megspórolnék a kotvány robogóval, azt el is buknám a két motor fenntartásán. Szóval köszönöm, nem.
De ebben a táblázatban nincs diagram, csak pár oszlop, ami számolja az átlagokat.
akibor000:
Nem volt időm még válaszolni, de hamarosan sort kerítek rá.
szépen komótosan nézelődve:)
az tényleg nem itt van.
nekem 23kerböl csak 100km.
http://goo.gl/maps/kzh6e
asszem ma meglátogatom reggeli után.
csatlakozik vki?