Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most egy hetig fennyel taplalkozol?

Apropo,merre lehet Laller?
A tegnapi tura fogyasztas :1 hambi sultkrumplival,gesztenyepure,es a fagyi kaposvaron 800 forintert. de finom volt.
Meg 3 tank benzin.
Te kifizetted az uj motor arat, a te es az en motorom arkulonbseget meg mindig motorozom, igy lassan 10ezer kmrel a szezonban es atlag 7literes fogyasztassal
Nos erezd magad szerencsesnek,hogy suli mellett fent tudod tartani es neha meg gurulni is tudsz vele,ennyi idosen egy 251-es etzre sikerult osszekuporgatnom es orultem,hogy nem kell gyalog jarnom.
Én a nagyobb túrákon 4,5L-el szoktam számolni. De a Te géped se egy torkos darab amúgy. Hát igen, így nem tűnik soknak, de ha azt nézem, hogy egy 500km-es túra így is majndem 7875Ft lenne nekem, a Te fogyasztásoddal 9975Ft, azért van különbség, és még most olcsó a benzin, legutóbb pár napja 350-ért tankoltam, azzal is kalkuláltam.

Én most 27 vagyok, de amiatt gázos a szitu, hogy most fejezem csak be a sulimat, ha minden jól megy másfél év múlva, egyéb lehetőségek hiányában nappalin, közben meg egy rakás lóvét elvisz csak a fenntartása is a szekérnek, így azért nagyon nem ugrálhatok sajnos.

Túra helyett ez volt: link
Nekem hiányzott is a sor4-ekről az SV motorfékje. A érzésre a kis 650-es erősebben motorfékez, mint az ezres GSXR, azért vicces. Amúgy egyetértek, az utolsó sor kivételével. Nem felesleges szerintem a 4 henger, csak másmilyen.
5,7 lett a fogyim,max 1 literrel lett volna kevesebb a tied,ez 1000 kmkent 4000 ft kulonbseg,nem tunik olyan nagy osszegnek.Egyebkent miert nem jottel?
Mellesleg tenyleg szerencses vagyok.
Hany eves is vagy?
Ugye olvastad, hogy Jawa350et írt korábbi gépnek. Alapból se ülnék a helyében ezresre, de ha már arra akar, akkor inkább sor4. Amúgy jó embernek mondod a v4et. :)
Mindenki ezzel ijesztgetett hogy huu v2, visszaraksz kettot es elesel olyan motorfek van. Nagyobb motorfek van mint egy 600as sor4nek de semmi felelmetes nincs benne, ezert van csuszokuplung benne. Csak akkor csuszik meg a hatsokerek ha feher fenyes aszfalton hasznalom a hatsofeket es visszavaltok. Ettol en nem paraznek, sor4hez kepest inkabb ez a kis fordulaton nagy nyomaték tud meglepetest okozni szerintem, csuszos, vizes úton.
Kerdes ki hogy szeret motorozni, nekem tetszik hogy pl Ataa forgatta elottem a hondat en meg 6000fole nem is forgattam szinte sehol
Szerintem egy motorba felesleges a 4henger, kiveve ha v4
Hetvehely es Bukkosd kozott indul,Tormas elott er ki az erdobol. Megfogott picit?
Hát nézd, ez az abszolút idillikus eset. Már korábban jól beállítttad a futóművet, már megkerested azt a pénzmennyiséget, hogy ne érdekeljen a fogyasztás, és így tényleg felhőtlen lehet az öröm. Nem vitatom, szuper lehet. Én sajnos nem tartok itt.

A futóművet ugyan sikerült kicsit jobban beállítani, mint ahogyan volt (kicsit túltoltam az előfeszítést elöl, és túl sok volt a gyári keréknyomás a normális komforthoz), így már egészen élhető, de bármikor elcserélném egy GSXR futóművére kérdés nélkül, nekem amellett, hogy kényelmesebbnek is tűnt, valami hihetetlen, mennyivel jobban fogja az utat, a fékek közti difiről nem is beszélve. Pedig azon még csak nem is állítgattam semmit, csak ahogy volt a tesztmotoron.

A fogyasztás is ilyen, nekem ha el akarok menni egy nagyobb túrára, akkor valamiből vissza kell erősen vegyek így is, hogy kijöjjek a havi keretemből, hát még úgy hogy vissza kéne, ha másfélszer ennyit enne a szekér. Akkor még ennyit se tudnék felhőtlenül motorozni, mint most.

Ezt csak azért írtam le, hogy akik foglalkoznak a fogyasztással, vagy pl. a futómű komfortjával, azok nem azért teszik, mert nincs jobb dolguk, hanem mert nincsenek olyan szerencsés helyzetben, mint Te.
Na, itt akkor már szűkül a kör. Ennyiért nincs nagy Fazer, sem VFR vtec. Kicsi Fazer az már akad. Vagy ott van a VFR korábbi fi verziója.
És egyből egy ezres ráadásul v2. Hát kemény vagy "Csoki".
Ha már ezres, akkor én azt mondom, hogy egy sor 4 FZS1000 barátságosabb kezdésre. Gondolok itt pl. a v2 meglepő motorfékjére. De amúgy lehet jobban járnál a 600as Fazerrel, nem paráznál az erejétől. Mindkettőn kényelmes a testtartás a túrakormány miatt. De, hogy kicsit haza is beszéljek Honda VFR 800 vtec, pont arra használom /juk amire te is motort keresel.
6-700 körül, esetleg kicsivel többet
Nagyon rég volt nagymotorom. Most vettem meg 47 éves fejjel az első motoros ruhámat, és ez lesz az első komolyabb motorom. Régebben volt egy 350-es oldalkocsis Jawa-m. :)
Mennyi pénzt szánsz rá? És mekkora géped volt korábban?
Levi! Mi az ára? Milyen állapotban van? Engem április végén-május elején érdekel
Kb 4000kmrel ezelott volt utoljara hozzanyulva a hatsokerekhez amikor gumit csereltem. Azota semmi gond nem volt, laza volt kicsit a lanc de direkt igy allitottam, felemelve kb hozzaer a villahoz, direkt hogy ne tudjob megfeszulni sehol. Tegnap meg egyszercsak elkezdett rangatni. 15kmrel kesobb meg semmi baja, kicsit lazabb mint ahogy beallitottam

Most felrakom a lancolajzot, ha lesz idom megyek vele hogy melegedjen fel a lanc rendesen es akkor meglatom mit csinál
Mi az ára? Milyen állapotban van? Engem április végén-május elején érdekel
Ok, és mit javasolsz? Nagy utakat tervezek, több ezer kilométerrel, hegyek, szerpentinek, stb.
Túlfeszítetted, beállítottad ahhoz ahol a legjobban lógott és most sikerült mindenhol máshol túlfeszíteni mivel az az egy laza pont csak sokadik átpörgetésre lesz ugyanolyan hisz a lánckerekek sem egyformák.
Talaljuk ki mitol volt az hogy szakaszos lett a láncom, de most mindenhol ugyanolyan feszes?
Honnan-hova ment ez a csodás terepszakasz?
Amitol meg markansabb a megjelenese!
Mondjuk ez a jobbos a szebbik oldala mert valaki kalapalt bele egy plussz ivet.