Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amugy meg nemmindegy?
En barmikor tankolok otezerert teszem.
Ha már kieregetted a levegőbe,utólag nem mindegy mennyi volt?

Persze jobb lenne egységnyi pénzből minél hosszabban menni,de az élvezetből nem engednék szívesen a fogyasztás javára!
Teljesen jogos a feltevés, és itt fontos, hogy milyen értékű gépről beszélünk. Egy SV-nél visszajöhet az árelőny, mivel olyan nagyon sokkal nem drágábbak a fiatalok, cserébe olyan borzalmasan sokkal olcsóbbak már nem nagyon lesznek.
Táblázatba írom a tankolásokat, egyszerűbb, ha csak beírom mikor mennyit, és ő számolja ki, mintha nekem kéne.
Sose gindolkodtam ezen.
Emiatt az eletbe nem ulok monnyuk egy nc 700 ra.
Inkabb a halal,esetleg nonstop hallgatom egy hetig a kupec suketeleset.
Nekem épp K8-as SV650S van. Két gyertyás/henger, katalizátor passz.

Baránővel Balaton oda/vissza 70-110km/h közötti tempóban autóúton +még kis város kevés forgalommal 4,1L/100km-re jött ki tankolásnál. Városi 8km-es forgalmas dugós/kerülgetős ingázás közben szokott 5,5-es átlagom lenni, +/-2dl.
A negatív rekord így 8000km alatt 6,5L/100km, extrém sok dugóval és 100% város, a pozitív rekord meg a Balatonos út. A teljes 8000km alatt, mióta megvan, 5,45L/100km az átlagom, 80%-ban BP belvárosi közlekedéssel. Amit még hozzátennék, hogy bár ésszel használom a gázt, nem vetem meg a kellemes gyorsításokat, és úgy ennyi az annyi. :)
Ha veszek egy 1l-el kevesebbet fogyasztó gépet,akkor 100e km-n spórolok kb 400e ftot,de mennyivel több az értékvesztése egy fiatalabb masinának uezen a km-n?
5-5,5 liternél nem több,normális motorozásnál.
Volt,olyanis.
Mig a tulaj le nem zuzta,meh vettem es csinaltam belole rendes motort,nakedet.
Jo volt,szerettem,az angol jobb,az 5,5-el elpofog de barnikor lenyeletek vele is 7,5-et.
Nem ez a tetel,itt koveti el mindenki a hibat,a gumi,szervizek,pofaraesesek,adok,jarulekok.
Ez a sok,a benya csak annyi amennyit mesz,te szabalyzod,az elozoket nem.
jah,neked sv650s van?
Hat,mit tegyek ha a horvat 8. Ason allando 8-9e.ren kicseszett jol szolt a yoshi RS3

Amugy van olyan ember akinek 4,8 al megy de az nem en vagyok.
7,5 az brutál sok.
annyit apám gs600asa se eszik 10000fordulaton.
Hat nem rohogtem mikor lepence-visegrad kozt toligaltam.
7,5litert 100kmh sebességnél 6.ban?
ez vmi vicc?
KB 7,5.-et.
HSM-nek biztos van rá táblázata
üdv sv-sek.

gs500 lecserélésen gondolkodom.
sfv650(gladius) vagy egy faceliftes 2008as sv650s van palettán.
hengerenként dupla gyertya, katalizätor,stb.
az volna a kérdésem,h mennyit szippanthat egy 2008as sv 650s 100as tempónál?
ASV karokra keress ra.
Majd hanyatt esel mint a postabankmaci.
De kurvajo.
Köszi a válaszokat.
Ezek is igen határozott elképzelések
Nálam a következők lehetségesek:
- Vagy leadok 40-50 kilót és újra istenesen fog szaladni a bringa
/ ez azért nem jó, mert egy jó motor árába került rendesen megnoni /
- Egy idősebb, de pengére húzott 1000 / 954RR-R1-RSV-ZX12-GsxR K3 /
- Egy kevesbe idős, de csak optimalizált... Pc-Szűrő-Rendszer / Repsol 1000-GsxR K5-K6-05-06 ZX10R-RSV Factory....../
Na meg néha elkap az érzés, hogy kene egy jó SuperMoto is, amit tuti 2 hét alatt megunnek
Fasz se tudja egyenlőre
Lallerrel mi van ?
Reméljük nem baszta földhöz magát
Injektor=kevesebb gond!
Mennyit motorozol 2000meteren? Ossz motorozas 1%at? Szamit hogy akkor1decivel tobbet ker? A gazreakcioban van inkabb kulonbseg, illetve hogy az injectorosat nem kell tisztitgatni meg felni hogy jajj 2honap teli allas utan elindul-e. Fogyasztas es gazreakcio szempontjabol egy jo es jol beallitott cv karbi a legjobb, az injector igenytelenebb, viszont egy laptoppal allitgathatod. Lehet sok ervet es ellenervet felhozni de felesleges, jo mind a kettő.
Ezzel a problémával találkozhatsz a legkevésbé ha csak nem tervezel egy himalája túrát, de ettől függetlenül inkább egy K3 utáni ha megteheted.
Tisztelt Urak!
Még mindig a motor vásárlással vacillálok.
Minél több infót szerzek, minél több emberrel beszélek, annál jobban tanácstalan vagyok.

Egy kérdés:
Olyan infót kaptam, hogy ne vásároljak karburátoros mocit, mert a hegyekben ritkább levegőn nagyobb benzin dúsításnál többet fogyaszt. Azt mondta, akitől hallottam, hogy mindenképpen injectorost vegyek.

Vélemény?