Huva a f....mba akasszak egy tabletet meló közben,bőrruhában,azon aggódjak hogy hova tünik a százezres bizgere a tengerparton?
Jól vagy összerakva?
A tekknika legyen értem ne fordítva.
Amúgymeg feltalálták 400 éve a szemöveget.
Hogy ne legyen hosszú a kimenetel így én dobtam be hogy szerda délután kicsülledünk vadásába mondjuk 4 körüli indulással pest mellől.700 forint a sátorhely masszív röhögés közepette felverjük őket,alvás majd csütörtökön reggel reggeli,zuhany után frissen mint a harmat egy 4-500-assal már délutánra digóban űzzük a kempingkeresés művészetét.
Én elfogadom a tapasztalataidat, pár dolog. Mint írtam nekem ki nem csúszott semmi csatlakozó, se lent a szivargyujtonal sem fent a telonal. Én is mentem 8 órákat telefonnal, elég érdekesen tudod te, hogy az Er fórumosok hogy túráznak, mivel egy ilyen bulin sem voltál. Tehát erről jobb lenne ha hallgatnak...
Ne lennél ennyire maradi középkori fax, akkor végre rá jonnel hogy nagyobb telot nem vagizasbol vesznek az embere! Most tényleg, Pesten még mindíg ez a menő hogy ezt írod? Szánalmas...
Próbáltam én kis méretű 4.3 collos telefont is GPSnek nem látszik rajta semmi. Próbáltam filmet nézni rajta, nem látszik semmi. Próbáltam netezni rajta két három betűt ütsz le vele egyszerre, plusz nem látszik semmi. Olvass vele e könyvet, nem látszik semmi csak nagyítóval. Szal ha nem csak telefonálásra használod, hanem minden másra is, akkor kell a nagyobb kijelző. Ennyi.
Nya GPS,Teló,PDA fiszem faszom ügyben komolyaban mint a lábgomba értekezzünk.
Saját tapasztalat.
Első kör telefon jóaz,olcsónak nem nevezhető tokban.
Nokia mittoménmi talán 5100 garmin progival,szivargyujtóval.
Hülye program,láthatóság szo-szo de nem egy etvasz,állandó kavarodás merülés még nem téma.
Tanktáskába bedugva egy szívás a köbön.Lidlis merazmilyen jó táska.
Mivel nem vagyok mélynövésű minden ránézésre a melkasomat is láttam mer annyira lent,laposan van a tanktáska térképzsebében.Kilőve ezé nem akarok megdögleni.
Autós wayteq gps low budget sokat használva.
Ennek láthatósága picivel szarabb,a tok karcos,tükröz egy rémálom.Tanktáskába betéve szintugyanaz.
Megspékelve az USB gondokkal.A GPS-ben lévő csatlakozó nyuvadt meg,de az USB töltőből is kicsúszott sőt az USB töltő is kijött néha.Ezenfelül megpusztult az akku is tehát ha nincs töltés nincs delej nincs gps sem.
Na jó B-terv a sok hülye fasz elég a teló az mindenre jó marhára hallgatva ericcsonossony Ray tokba párnázva berakva.
Melegedik,merül,nagyon nem látható,brrrrrrr,rémálom a végén leszartam bevágtam a nanktatyóba csak tölteni,de ott is kicsúszkált a töltővezeték a miniusb-ből.
Gáz a köbön mindegyik megoldás.
Célgép és nincs para.GPS navigál telefonnal telefonál nyugodt zoli.
És nem csak párórás ideodaszalidgálás van rengeteg fényképes dumálgatás mint az ER fórumos túrákon hazánkban hanem 8-10 óra motoron mozgással.
Azonkívül a f...m visz egy kistévé méretű hombárt a túrákra ami bármikori pofáraeséskor tuti szétzúzok mert akkora hogy a nemzetközi űrállomásról is látom.
Ezt tényleg csak vagizásból viszik az emberek.
én egyébként sem indulnék ilyen messzire egy frissen összerakott motorral tesztelés nélkül, de legalább kötnék motor hazahozós biztit mint anno az SV-re volt
Szivargyujto aljzat meg a 2.1 amperes USB csati. Powerbank max kempingben játszik. A szivargyujto fej nekem az újabb Louisos. Pumpaltam róla jó pár matracot, tölti a GPSt, fényképezőgépet, telefont, stb.
Már a második Sonyt nyuvom hozzá teszem előtte a kis Xperia L teljesen hiba mentes volt. Azt csak az új vásárlása miatt adtam el. De a mostani gazdája is imádja jól szuperal nála is.
Egy amperes töltővel igaza lehet Zolinak avval el tudom hinni hogy lassan lemerült.
Én simán a tanktaska átlátszó részébe hajítom a kenyerét a kábelt bőven hagyva egyszer át tekerem a kormány körül. A csati rész meg szépen elvezetve a felső részben. Cipzár nyitva hagyva ami levegő tud menjen be, bár a burkolat miatt sokat nem kaphat szerintem. Mostani 40 fokokban is így suledezett órákon át. Ha megsül, akkor legfeljebb veszek majd én is egy ilyen Wayteq et, bár az előző sima Wayteq is így utazott abból se láttam többet és ez sem sült még.
GPS-nek szerintem annyi előnye van, hogy az kint van a kormányon és lehet kap egy kis menetszelet, netán a napellenzője védi a követlen napfénytől. Illetve lehet, hogy az akksija jobban bírja az állandó töltőn lógást, de ezt csak tippelem.
Elhiszem. De én is sütöttem jó pár órán keresztül az enyémmel de én ilyen kiírást sose láttam. Amúgy ha már 100 % on van az akku akkor már sok hőt nem hinném hogy termel, hisz ott már nem nagy erősséggel tölti. Gondolom inkább a napsütés melengette jobban. Nem mellesleg a sima GPS ek sem hinném hogy 60-80 fokra vannak tervezve. Gondolom az se tolerálta volna jobban sokkal.
Amúgy ehhez a mobilos gps témához hozzászólva, csak, hogy a parázs nehogy kialudjon a Balkán túrán mi is telefonnal toltuk, usb-s töltővel, full fényerővel, hogy lássunk valamit. A telefon a tanktsáka térépzsebében volt a nap tűzte órákon át és a mobil kiírta, hogy vagy kihúzzuk a töltőből vagy kikapcsoljuk, mert túlmelegedett. Akksit meg is öltük egy laza 6 nap alatt.
Azért az a 60-nál 9000 erősen helyfüggő, mert mondjuk a Hungaroring 1. kanyarban az a minimum, egy városi úton meg felesleges. De egy bármilyen szerpentinen is ajánlott magas fordulaton beesni a kanyarba hogy legyen használható motorféked aztán meg erő a kigyorsításhoz...szerintem.
Jól vagy összerakva?
A tekknika legyen értem ne fordítva.
Amúgymeg feltalálták 400 éve a szemöveget.