meg kell védjem zolit .. szar az akanyar ha tudod hogy kétszer vált szöget nincs baj vagy bemajré és kiengeded vagy még egyszer rá huzod és ki teszed a seged nem látod be kupecom és 80 -90 mész nehéz onan még szükebbre veni .. persze lehet
van ugy hogy egész délelött le .-- fel guzigázunk tardos és bajlot közt
Most kivételesen tényleg nincs igazad. Abban a jobbosban a Zoli az út baloldalán mintha egy tömött pénztálcát látott volna és azért terelte oda a vasat, hogy ezt leellenőrizze, de mivel nem az volt ment tovább ..................Tisztelt bíróság vaküljak meg ha nem így történt
mivel itt lakom a környéken itt minden utat és kanyart ismerek .. tokod bajna nagysáp , germely tardos stb ...
jol nyomjátok a 5 10 nél mikor el hadjátok a nyugdijas házat jobbra jönn a jobbos kanyar .. na azt ott olyan 130 140 veted be .. én 190 - 200 szoktam te kis kezdő
Nyugi nem volt baj, anyukám végig fogta a kezemet.
Minden teló a legpuhábbra van állítva. Szar úton nem érzem sokkal keményebbnek mint a GS-t, de szépen számolgatja az úthibákat. Amúgy gond nélkül elszalad még a szar utakon is.
Lehet majd elkezdek kísérletezgetni, és keményebbre állítom, nehogy baj legyen a gyorsabb kanyarokban. Természetesen ég és föld a különbség futóműben.
Tudok a hibákról de lesz...m.Tolom ahogy kiadja,szerpentin végén majd megvárnak,vagy nem?
Az igen.Pontos értékeim nincsenek mert nem írtam táblázatot de ált 50-60 fokos a vezeték ha megállok lámpánál felment 70-75 re de ha elindulok visszahül.Most konstruálhatnék ventit a tank alá de őszintén szarok rá.
A töltés jelenleg indításkor 13,5 de felugrik 14,3-ra és ott lébecol 13,9-14,3-ig fordulaton 14,3.
Talán egy Istennek nem jo de én mint alfabéta jonak kiáltom ki.
Jelenleg.
Vigyázz ezzel a géppel, sokkal több, mint aminek kinéz. Közelebb áll a GSXR-ekhez, mint bármilyen modernebb "sporttúra" motorhoz.
Sokak szerint korának az egyik legjobban szelepelt teleszkópja van benne pl.
Ja, igen, és ennyit arról, hogy egy jól belőtt "sport" teleszkóp nem lehet kényelmes.
Arra mondjuk kíváncsi lennék picit részletesebben, futómű terén mit érzel a GS után.
Csak azt tudnám hogy akkor osamu bácsiék mé dobták ki a pi...ba az előző évezredben?
van ugy hogy egész délelött le .-- fel guzigázunk tardos és bajlot közt
http://youtu.be/snmkQAxXo_g
mivel itt lakom a környéken itt minden utat és kanyart ismerek .. tokod bajna nagysáp , germely tardos stb ...
jol nyomjátok a 5 10 nél mikor el hadjátok a nyugdijas házat jobbra jönn a jobbos kanyar .. na azt ott olyan 130 140 veted be .. én 190 - 200 szoktam te kis kezdő
Amúgy az úthiba-számolgatás az alumínium váz sara is szvsz.
Minden teló a legpuhábbra van állítva. Szar úton nem érzem sokkal keményebbnek mint a GS-t, de szépen számolgatja az úthibákat. Amúgy gond nélkül elszalad még a szar utakon is.
Lehet majd elkezdek kísérletezgetni, és keményebbre állítom, nehogy baj legyen a gyorsabb kanyarokban. Természetesen ég és föld a különbség futóműben.
Az igen.Pontos értékeim nincsenek mert nem írtam táblázatot de ált 50-60 fokos a vezeték ha megállok lámpánál felment 70-75 re de ha elindulok visszahül.Most konstruálhatnék ventit a tank alá de őszintén szarok rá.
A töltés jelenleg indításkor 13,5 de felugrik 14,3-ra és ott lébecol 13,9-14,3-ig fordulaton 14,3.
Talán egy Istennek nem jo de én mint alfabéta jonak kiáltom ki.
Jelenleg.
Elektromossag birta?
Sokak szerint korának az egyik legjobban szelepelt teleszkópja van benne pl.
Ja, igen, és ennyit arról, hogy egy jól belőtt "sport" teleszkóp nem lehet kényelmes.
Arra mondjuk kíváncsi lennék picit részletesebben, futómű terén mit érzel a GS után.