Nálam még nem találtak ki olyan forgalmat ahol nem lehet előzni, mint 6 hete vasárnap a 82-es főút be volt állva Eplénytől-Veszprémig.
Jó 5 perccel előbb bent is voltam Veszprémbe az OMV kútnál mint a többiek.
Mégsem veszélyeztettem senkit.
Amikor a 80-al tötymörgős sorban a kétsávoson egyszerre sok autót előzöl ki mondjuk 140-re gyorsítva, az elég tipikus baleseti forrás. Hatalmas sebességkülönbség, rossz rálátás a dolgokra, bárhol bárki kifordulhat eléd, ahol nem is számítasz rá és meg is van a baj. Szóval ilyet elég ritkán szoktam csinálni. De egyébként megvan, mire gondolsz, de ezzel ritkán szokott gondom lenni, mivel ha nagy a forgalom, akkor erősebb motorral sem lenne hely előzni, ha meg nincs forgalom, akkor egy lassabbal sem olyan nagy kihívás.
Kétsávoson, pláne ha az forgalmas akkor egy előzés nagyon is a 80-140-es tartományban van. Mert mész a teherautó vagy a kalapos skodás mögött 80-nal, szembe meg jönnek tömött sorokban.. ha van egy kis szakadás már lehet is ugrani.. és ilyenkor bizony néha még 140-nél sem szakad meg a lendület.. pláne ha mondjuk egyszerre több lassabban haladót kell átugrani. Ez pedig elég életszerű szituáció.. már annak aki néha el is hagyja a település táblát.
Városban (város méretű városban), nem olyan lényeges ez a rugalmasság, ott könnyen lehet tartani a lendületet és fűződni, ésszerű sebességtartományban.. akár egy kis robogóval is. A sok sáv és a temérdek sorköz megannyi lehetőséget rejt. Klasszikus előzésre nem is nagyon van szükség (Budapesten).
Nem a 0-100 a fontos paraméter, viszont nagyon könnyen mérhető. Én amúgy a negyedmérföldet szoktam inkább nézni, akár idő, akár végsebesség tekintetében.
Engem amúgy annyira a 80-140 nem érdekel, mivel ahol 80-ról kell 140-re gyorsítani, ott hely is szokott lenni elég, hogy ne legyen szükség minden tizedmásodpercre, viszont városi/elővárosi közlekedésben sokkal többet kell ugrani 40-50-ről mondjuk 70-re egy előzéshez. De persze, ez csak én vagyok.
Amúgy videóból is szerencsére tudtam olyat linkelni, amiben 0-ról 160-ra gyorsít, ott mindenki megtalálhatja a kedvére való sebességtartományt, miről mire hány másodperc.
Mintha a 0-100-nál fontosabb paraméter nem is lenne..
Bármilyen járműnél.. ki nem szarja le
Biztos bennem van a hiba, de sokkal fontosabb hogy azokban a sebességtartományokban ugorjon megfelelően a gép, ahol azt használni szoktuk.
Egy 80ról 140-re adat (valamelyik magasabb fokozatban) valahogy izgalmasabban hangzik.. vagy egy 60-ról 100.
A lehető legritkábban esetben van a valóságban szükség a jó állórajtos sprint adatra, mert majdnem minden lendületből történik, valamekkora kezdősebesség mellett, és szinte biztosan nem 1-es sebességi fokozatban
Én lehet 6.ban is jobban gyorsulok mi te 3.ban!
De nyugodtan nyomhatunk pár gyorsulást ha gondolod, mert ha a te 650-es géped gyorsul így akkor az enyém térugrásokba kezd!
Nem a gyorsulása miatt vezetem a "láznaplót", hanem mert át akarom építeni a hűtést, hidegben ne hűtsön túl, dugóban meg ne tudjon elemlegedni, ehhoz pedig mérési eredmények kellenek, mivel nem megsütni akarom ezzel az amúgy kitűnő blokkomat.
Milyen álomvilág, amivel rendszeresen közlekedem? Csak látom, hogy gyorsul... Amúgy ezt szajkóztam már egy ideje, 80-ig eléggé megy a kicsi is... 120 felett viszont csúnya lenne, ha a nagy SV ilyen csiga lenne...
Már mondtam neked, ne 6.-ban próbálj vele gyorsulni....
Ami a 0 tapasztalatot illeti, én tudok vele így gyorsulni, Te viszont úgy tűnik nem. Akkor kinek 0 a tapasztalata?
De majd este ránézek az audio-sávra, onnan kiderül, ha gyorsítottak rajta bármennyit is.
Legjobb tudomásom szerint 1X. Hasonlóan megy a sajátom is vízszintesen utas nélkül, különben kamu videót nem linkeltem volna. Bár én közelsem tudok ilyen szépen/gyorsan váltani, cserébe vagyok 100kg.
Ha már többször próbáltad volna te is hogyan is gyorsul az SV tudhatnád hogy ennek a videónak köze sincs a valósághoz.
Nálad tényleg az a baj hogy tapasztalat nulla ilyen téren is.
Jó 5 perccel előbb bent is voltam Veszprémbe az OMV kútnál mint a többiek.
Mégsem veszélyeztettem senkit.
Városban (város méretű városban), nem olyan lényeges ez a rugalmasság, ott könnyen lehet tartani a lendületet és fűződni, ésszerű sebességtartományban.. akár egy kis robogóval is. A sok sáv és a temérdek sorköz megannyi lehetőséget rejt. Klasszikus előzésre nem is nagyon van szükség (Budapesten).
Engem amúgy annyira a 80-140 nem érdekel, mivel ahol 80-ról kell 140-re gyorsítani, ott hely is szokott lenni elég, hogy ne legyen szükség minden tizedmásodpercre, viszont városi/elővárosi közlekedésben sokkal többet kell ugrani 40-50-ről mondjuk 70-re egy előzéshez. De persze, ez csak én vagyok.
Amúgy videóból is szerencsére tudtam olyat linkelni, amiben 0-ról 160-ra gyorsít, ott mindenki megtalálhatja a kedvére való sebességtartományt, miről mire hány másodperc.
Felette a N verzión igencsak küzdeni kell a széllel.
Bármilyen járműnél.. ki nem szarja le
Biztos bennem van a hiba, de sokkal fontosabb hogy azokban a sebességtartományokban ugorjon megfelelően a gép, ahol azt használni szoktuk.
Egy 80ról 140-re adat (valamelyik magasabb fokozatban) valahogy izgalmasabban hangzik.. vagy egy 60-ról 100.
A lehető legritkábban esetben van a valóságban szükség a jó állórajtos sprint adatra, mert majdnem minden lendületből történik, valamekkora kezdősebesség mellett, és szinte biztosan nem 1-es sebességi fokozatban
De nyugodtan nyomhatunk pár gyorsulást ha gondolod, mert ha a te 650-es géped gyorsul így akkor az enyém térugrásokba kezd!
Ami a 0 tapasztalatot illeti, én tudok vele így gyorsulni, Te viszont úgy tűnik nem. Akkor kinek 0 a tapasztalata?
De majd este ránézek az audio-sávra, onnan kiderül, ha gyorsítottak rajta bármennyit is.
Nálad tényleg az a baj hogy tapasztalat nulla ilyen téren is.