Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát ezt mindenkinek magának kell mérlegelni, mennyit vállal be. Én általában a minimális kockázat és a "majd megérkezek" kombót választom.
Nálam még nem találtak ki olyan forgalmat ahol nem lehet előzni, mint 6 hete vasárnap a 82-es főút be volt állva Eplénytől-Veszprémig.
Jó 5 perccel előbb bent is voltam Veszprémbe az OMV kútnál mint a többiek.
Mégsem veszélyeztettem senkit.
Amikor a 80-al tötymörgős sorban a kétsávoson egyszerre sok autót előzöl ki mondjuk 140-re gyorsítva, az elég tipikus baleseti forrás. Hatalmas sebességkülönbség, rossz rálátás a dolgokra, bárhol bárki kifordulhat eléd, ahol nem is számítasz rá és meg is van a baj. Szóval ilyet elég ritkán szoktam csinálni. De egyébként megvan, mire gondolsz, de ezzel ritkán szokott gondom lenni, mivel ha nagy a forgalom, akkor erősebb motorral sem lenne hely előzni, ha meg nincs forgalom, akkor egy lassabbal sem olyan nagy kihívás.
Kétsávoson, pláne ha az forgalmas akkor egy előzés nagyon is a 80-140-es tartományban van. Mert mész a teherautó vagy a kalapos skodás mögött 80-nal, szembe meg jönnek tömött sorokban.. ha van egy kis szakadás már lehet is ugrani.. és ilyenkor bizony néha még 140-nél sem szakad meg a lendület.. pláne ha mondjuk egyszerre több lassabban haladót kell átugrani. Ez pedig elég életszerű szituáció.. már annak aki néha el is hagyja a település táblát.

Városban (város méretű városban), nem olyan lényeges ez a rugalmasság, ott könnyen lehet tartani a lendületet és fűződni, ésszerű sebességtartományban.. akár egy kis robogóval is. A sok sáv és a temérdek sorköz megannyi lehetőséget rejt. Klasszikus előzésre nem is nagyon van szükség (Budapesten).
Csak ahoz pilota is kene
Az FZ1-em képes a térugrásra amennyiben így megy egy 650-es
Nem a 0-100 a fontos paraméter, viszont nagyon könnyen mérhető. Én amúgy a negyedmérföldet szoktam inkább nézni, akár idő, akár végsebesség tekintetében.
Engem amúgy annyira a 80-140 nem érdekel, mivel ahol 80-ról kell 140-re gyorsítani, ott hely is szokott lenni elég, hogy ne legyen szükség minden tizedmásodpercre, viszont városi/elővárosi közlekedésben sokkal többet kell ugrani 40-50-ről mondjuk 70-re egy előzéshez. De persze, ez csak én vagyok.
Amúgy videóból is szerencsére tudtam olyat linkelni, amiben 0-ról 160-ra gyorsít, ott mindenki megtalálhatja a kedvére való sebességtartományt, miről mire hány másodperc.
Teret ugrani nem ér!
Valakinek eladó fekete sárvédője ezresre nincs elfekvőben?
A lényege az SV-nek hogy pont azokban a tartományokban erős, 80-150 ahol igazán rugalmas.
Felette a N verzión igencsak küzdeni kell a széllel.
Na de aza menő amikor mondod hogy háááh az enyém 3 másodperc alatt van százon a tiedé meg csak 3,2sec alatt...
Mintha a 0-100-nál fontosabb paraméter nem is lenne..
Bármilyen járműnél.. ki nem szarja le
Biztos bennem van a hiba, de sokkal fontosabb hogy azokban a sebességtartományokban ugorjon megfelelően a gép, ahol azt használni szoktuk.

Egy 80ról 140-re adat (valamelyik magasabb fokozatban) valahogy izgalmasabban hangzik.. vagy egy 60-ról 100.
A lehető legritkábban esetben van a valóságban szükség a jó állórajtos sprint adatra, mert majdnem minden lendületből történik, valamekkora kezdősebesség mellett, és szinte biztosan nem 1-es sebességi fokozatban
Maradjunk most a szamoknal, kissv 4sec a nagy pedig 3,5sec 0-100ra. Guglis adatok!
Én lehet 6.ban is jobban gyorsulok mi te 3.ban!
De nyugodtan nyomhatunk pár gyorsulást ha gondolod, mert ha a te 650-es géped gyorsul így akkor az enyém térugrásokba kezd!
Haaah kisebbségi komplexust velek felfedezni EGY-ket 650 tulajnal
Fel.
Azt tudom hogy 180as nem megy fel a gépre, de 170es felmegy?
Nem a gyorsulása miatt vezetem a "láznaplót", hanem mert át akarom építeni a hűtést, hidegben ne hűtsön túl, dugóban meg ne tudjon elemlegedni, ehhoz pedig mérési eredmények kellenek, mivel nem megsütni akarom ezzel az amúgy kitűnő blokkomat.
Ha így gyorsulnál a mociddal, nem kéne a rendszeres hőmérőzésről lázlapot vezetned
Milyen álomvilág, amivel rendszeresen közlekedem? Csak látom, hogy gyorsul... Amúgy ezt szajkóztam már egy ideje, 80-ig eléggé megy a kicsi is... 120 felett viszont csúnya lenne, ha a nagy SV ilyen csiga lenne...
HSM! Egy 1000-es SV nem megy így, mint a videó amit belinkeltél. De Te maradj továbbra is a kis álomvilágodba! További sok sikert!
Már mondtam neked, ne 6.-ban próbálj vele gyorsulni....

Ami a 0 tapasztalatot illeti, én tudok vele így gyorsulni, Te viszont úgy tűnik nem. Akkor kinek 0 a tapasztalata?
De majd este ránézek az audio-sávra, onnan kiderül, ha gyorsítottak rajta bármennyit is.
Legjobb tudomásom szerint 1X. Hasonlóan megy a sajátom is vízszintesen utas nélkül, különben kamu videót nem linkeltem volna. Bár én közelsem tudok ilyen szépen/gyorsan váltani, cserébe vagyok 100kg.
Hátha valami durva lejtőn gyorsul vele..
Ha már többször próbáltad volna te is hogyan is gyorsul az SV tudhatnád hogy ennek a videónak köze sincs a valósághoz.
Nálad tényleg az a baj hogy tapasztalat nulla ilyen téren is.